Pawlisko Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Dobrý den, měl bych dotaz pro ty, kteří mají zkušenosti s výsledky z valcové zkušebny. Minulý týden jsem byl na geometrii (dělám vždy při změně kol ze zimních 15" na letní 17") a bavil jsem se s nima ohledně vyšší spotřeby. Doporučili mi udělat test na válcové zkušebně, tak jsem jim řekl, ať to udělají. Podle výsledků mi pak řekli, že u předních kol to chce vyměnit komplet jak brzdové destičky tak kotouče. Ukázali mi výsledky testů a řekli, že to je špatně. No, protože už jsem tak nějak zvyklej, že v každém servisu chtějí něco vyměňovat ať už to je či není potřeba, zavolal jsem si do jiné válcové zkušebny a tam mi řekli, že ty hodnoty jsou v pořádku. Takže babo raď. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Výsledky jsou takové: Přední náprava: Pasivní brzdná síla: vlevo - 180N | vpravo - 150N Dosažená brzdná síla: vlevo - 2430N | vpravo - 2610N Nesouměrnost v bloku: 7% Je hodnota pasivní brzdné síly mimo normu? Je opravdu podle tohoto signálu vyměnit brzdové kotouče i destičky? Sníží to spotřebu? Nebo si chce jenom servis namastit kapsu? Podotýkám, že auto brzdí v pohodě. Brzdy i kotouče by podle oka měly ještě nějakou tu tisícovku km zmáknout. Senzory taky nic nehlásí. Ale pokud tam je kvůli tomu odpor, klidně vyměním už teď. A ještě pro zajímavost, bylo mi i řečeno, že bych měl popřemýšlet i nad předníma tlumičema. Výsledek zde (obrázek). Jsem upřímně zvědavej, jestli to je další servis, co mě chce odrbat. Předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 asi jsi se spletl a dal to do špatné sekce, tyd je Octavia III Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Přesunuto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 17. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Omlouvám se a děkuji za přesunutí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.