Publikováno Březen 17, 201411 r Dobrý den, měl bych dotaz pro ty, kteří mají zkušenosti s výsledky z valcové zkušebny. Minulý týden jsem byl na geometrii (dělám vždy při změně kol ze zimních 15" na letní 17") a bavil jsem se s nima ohledně vyšší spotřeby. Doporučili mi udělat test na válcové zkušebně, tak jsem jim řekl, ať to udělají. Podle výsledků mi pak řekli, že u předních kol to chce vyměnit komplet jak brzdové destičky tak kotouče. Ukázali mi výsledky testů a řekli, že to je špatně. No, protože už jsem tak nějak zvyklej, že v každém servisu chtějí něco vyměňovat ať už to je či není potřeba, zavolal jsem si do jiné válcové zkušebny a tam mi řekli, že ty hodnoty jsou v pořádku. Takže babo raď. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Výsledky jsou takové: Přední náprava: Pasivní brzdná síla: vlevo - 180N | vpravo - 150N Dosažená brzdná síla: vlevo - 2430N | vpravo - 2610N Nesouměrnost v bloku: 7% Je hodnota pasivní brzdné síly mimo normu? Je opravdu podle tohoto signálu vyměnit brzdové kotouče i destičky? Sníží to spotřebu? Nebo si chce jenom servis namastit kapsu? Podotýkám, že auto brzdí v pohodě. Brzdy i kotouče by podle oka měly ještě nějakou tu tisícovku km zmáknout. Senzory taky nic nehlásí. Ale pokud tam je kvůli tomu odpor, klidně vyměním už teď. A ještě pro zajímavost, bylo mi i řečeno, že bych měl popřemýšlet i nad předníma tlumičema. Výsledek zde (obrázek). Jsem upřímně zvědavej, jestli to je další servis, co mě chce odrbat. Předem děkuji.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.