krysarr Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Mno tak tatik uvazuje, ze se zbavi jeho auta, Octa MR2001, najeto asi 120000km, nic moc starani se posledni 2 roky, predtim to mama solichala, po navratu do Cech uz min. Je to TDi66, po faceliftu teda, elegance s manualni klimou, barva se mi moc nelibi (agave metla), ale prehodit na to RS naraznik, kola, tlumice, vejfuck,prepicovat, otryskovat, nemuselo by to bejt spatny, jen by stal ranec penez lakyra No a chce to dat protiuctem, tak ze bych mu dal protiuctem to svoje starsi benzinovy, doplatil.... asi dobrej napad, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 (editace) hlavne si troufnu rict, ze OI s poctivyma 70-100tis km nesezenesco se tyce PD a vyssi spotreby...pokud je pro nekoho zasadni spotreba lisici se o 0,5 max 1 litr na 100km, tak pak je snad lepsi jezdit autobusem. u svyho motoru jsem jednou dosahnul spotreby 4,6l/100km, ale na to proste nemam nervy. chtel bych se nekdy ucastnit jizdy za spotrebu pod 4litry ty musíš jezdit hrozně pomalu xD (kloboučník) jo hele, ja sem kloboučník jak prase...muzes mi rict, jak jsi na to prisel? precti si celou debatu jeste jednou, od zacatku do konce a pak pis neco o kloboucnikach ty zavodniku Editováno: 11. Září 2006, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Mno tak tatik uvazuje, ze se zbavi jeho auta, Octa MR2001, najeto asi 120000km, nic moc starani se posledni 2 roky, predtim to mama solichala, po navratu do Cech uz min. Je to TDi66, po faceliftu teda, elegance s manualni klimou, barva se mi moc nelibi (agave metla), ale prehodit na to RS naraznik, kola, tlumice, vejfuck,prepicovat, otryskovat, nemuselo by to bejt spatny, jen by stal ranec penez lakyra No a chce to dat protiuctem, tak ze bych mu dal protiuctem to svoje starsi benzinovy, doplatil.... asi dobrej napad, ne? muzu se zeptat, v cem je vyhodnejsi prodat auto protiuctem nez klasicky? protoze zrovna tahle octavka by se jeste prodala docela dobre si myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_combi Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 cestovani s oktavkou pod 4 litry je taky supr pohadka? opravdu bych si chtel takovou jizdu zkusit, protoze si to nedovedu predstavit, to nemuzete predjizdet, motor stale podtocenej. sam jsem mel 66kW v GIII, jo, kdybyste rekli, ze 4.5l/100km, nic nereknu, tam to slo, jenze to je uplne jina vahova kategorie.zas nedelejt z ropaku zazraky a nebo vam snad vadi to, ze clovek co resi rozdil litr ve spotrebe by mel jezdit radsi busem? za tim si stojim. a prosim o konstruktivni pripominky, ne ty vase radoby vtipny trapnosti. Vazeny pane, pokud na to budete mit nervy, svezu Vas v 96kW TDI za 3,1 l/100 km (za mene zatim neumim - mozna po cipu ). Jen me nesmite nutit vypinat tempomat na kruhovych objezdech a netahnete sebou prilis tezkou svacinu . Jinak v dobe, kdy se kulim z kancelare domu uz bohuzel zadne busy ani vlaky nejezdi a na kolobrnde bych tech 250 km do rana nestihal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Mno tak tatik uvazuje, ze se zbavi jeho auta, Octa MR2001, najeto asi 120000km, nic moc starani se posledni 2 roky, predtim to mama solichala, po navratu do Cech uz min. Je to TDi66, po faceliftu teda, elegance s manualni klimou, barva se mi moc nelibi (agave metla), ale prehodit na to RS naraznik, kola, tlumice, vejfuck,prepicovat, otryskovat, nemuselo by to bejt spatny, jen by stal ranec penez lakyra No a chce to dat protiuctem, tak ze bych mu dal protiuctem to svoje starsi benzinovy, doplatil.... asi dobrej napad, ne? muzu se zeptat, v cem je vyhodnejsi prodat auto protiuctem nez klasicky? protoze zrovna tahle octavka by se jeste prodala docela dobre si myslim. Jo, to sem tatikovi taky rikal, ale ze prej mu naslibovali kdyz jim to da, slevu a tuhle slevu a tam tu slevu, a ze kdyz by vzal novou Octu s tim slabsim dizlem jako predvacecku (coz je dle me kravina, ale ma svoji hlavu), tak by ho ta nova Octa vysla na par penez, coz je lakavy. A ja znam puvod toho auta a kde jezdilo atd, coz je velka vyhoda, no uvidime, co vymysli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Vazeny pane, pokud na to budete mit nervy, svezu Vas v 96kW TDI za 3,1 l/100 km (za mene zatim neumim - mozna po cipu ). Jen me nesmite nutit vypinat tempomat na kruhovych objezdech a netahnete sebou prilis tezkou svacinu . Jinak v dobe, kdy se kulim z kancelare domu uz bohuzel zadne busy ani vlaky nejezdi a na kolobrnde bych tech 250 km do rana nestihal osloveni vazeny pane neni treba... ve 130 konovym TDI 3.1l/100km. dobre, uz si ani netroufam cokoliv namitat. ale chtel bych vysvetlit jiou vec. to s tim nevypinanim tempomatu na kruhaci. to jako, ze prolitnes kruhac treba v 70ti aniz bys pribrzdil a pak treba zas pridal? tak na to nervy nemam, mam se rad... a jeste by me zajimalo, posledni dobou je to tady samej smajlik, obcas nerozumim jejich pouzivani. co ti prijde tak strasne moc k smichu na tom, ze po chipu budes mit spotrebu mozna nizsi nez ted, ze tam mas 3x ROFL? ale to jen takovej detail Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Jo, to sem tatikovi taky rikal, ale ze prej mu naslibovali kdyz jim to da, slevu a tuhle slevu a tam tu slevu, a ze kdyz by vzal novou Octu s tim slabsim dizlem jako predvacecku (coz je dle me kravina, ale ma svoji hlavu), tak by ho ta nova Octa vysla na par penez, coz je lakavy. A ja znam puvod toho auta a kde jezdilo atd, coz je velka vyhoda, no uvidime, co vymysli oni to umi hrozne sladce lidem vysvetlit. predvadecka OII nemusi byt spatna, ale osobne bych byl opatrnej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Jo, to sem tatikovi taky rikal, ale ze prej mu naslibovali kdyz jim to da, slevu a tuhle slevu a tam tu slevu, a ze kdyz by vzal novou Octu s tim slabsim dizlem jako predvacecku (coz je dle me kravina, ale ma svoji hlavu), tak by ho ta nova Octa vysla na par penez, coz je lakavy. A ja znam puvod toho auta a kde jezdilo atd, coz je velka vyhoda, no uvidime, co vymysli oni to umi hrozne sladce lidem vysvetlit. predvadecka OII nemusi byt spatna, ale osobne bych byl opatrnej... Prave, spis podle toho co rikal, tak mi prislo, ze se toho potrebujou zbavit, on to nekdo koupi, pujdu se na to asi podivat s nim, trochu mi to smrdi, ale zas bych mel novejsi autak za par penez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_combi Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 osloveni vazeny pane neni treba...ve 130 konovym TDI 3.1l/100km. dobre, uz si ani netroufam cokoliv namitat. ale chtel bych vysvetlit jiou vec. to s tim nevypinanim tempomatu na kruhaci. to jako, ze prolitnes kruhac treba v 70ti aniz bys pribrzdil a pak treba zas pridal? tak na to nervy nemam, mam se rad... a jeste by me zajimalo, posledni dobou je to tady samej smajlik, obcas nerozumim jejich pouzivani. co ti prijde tak strasne moc k smichu na tom, ze po chipu budes mit spotrebu mozna nizsi nez ted, ze tam mas 3x ROFL? ale to jen takovej detail Soutezim s kolegou ve spotrebe, tudiz mam k bezne jizde znacne daleko - uznavam. Ale otazka znela, jestli se necha jezdit pod ctyri litry, takze bez problemu necha. Abychom alespon trochu prispeli k tematu, zda-li prodat nebo nechat O1, tak musim poznamenat, ze ja osobne zastavam variantu koupit novy vuz a jezdit s nim do rozpadnuti (popr. omrzeni ). Kupovat totiz kazde tri roky ojetinu neni v zadnem ohledu vyhodne. Prvni tri roky leasingu jsou sice znacne neprijemne, ale alespon tech nekolik dalsich let vite, co ma auto za sebou (minuly mesic mi leasing skoncil, tak snad zminovane rozpadnuti nenastane prilis brzy ). Jeste k tomu chipovani, jelikoz s motorem hodlam najet alespon 500.000 km, neprichazi z duvodu zivotnosti chip v uvahu - nemluve o tom, ze 96 kW a 310 Nm je pro bezny provoz naprosto dostacujuci. A premyslet o snizeni spotreby pod tri litry pomoci chipu mi prislo opravdu komicke - tolik k tem sklebakum... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Ja mam soucasny auto uz dost dlouho, sem 1. majitel, koupeno v 98, najeto 195000km, takze o tom trochu uvazuju. Ale zase je to hodne zmodernizovany, samozrejme v ramci moznosti, jen motor je az na plno cidel a kusy sani, puvodni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DieS Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 hlavne si troufnu rict, ze OI s poctivyma 70-100tis km nesezenesco se tyce PD a vyssi spotreby...pokud je pro nekoho zasadni spotreba lisici se o 0,5 max 1 litr na 100km, tak pak je snad lepsi jezdit autobusem. u svyho motoru jsem jednou dosahnul spotreby 4,6l/100km, ale na to proste nemam nervy. chtel bych se nekdy ucastnit jizdy za spotrebu pod 4litry ty musíš jezdit hrozně pomalu xD (kloboučník) jo hele, ja sem kloboučník jak prase...muzes mi rict, jak jsi na to prisel? precti si celou debatu jeste jednou, od zacatku do konce a pak pis neco o kloboucnikach ty zavodniku nechtel jsem tě urazit nebo tak , bylo to jen ve vtipu sry . Jsem teprve začátečník a učím se ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Vážně nyní uvažuji o OII 2.0TDi PD - 103kW, many by byly, takže až ji koupím tak se pochlubím.......tuto koktu co mam mam sice jen 2 měsíce,ale co? jak řikáte evoluce je v každém znás.......jedu hustě: v 18 - Škoda 105L, Felicia 1.6Mpi - bouračka, Favorit 135Ls, v 19 - O 1.8T, r.v. 98, ve 20 - to co mam teď, a doufám co nevidět bude ta OII - tu si nechám alespoň 3-4 roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_combi Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Panecku, predpokladam, ze uz mate vlastni autobazar - na tema zda-li prodat O1 taky dobry . Pokud neresite finance, volil bych radeji silnejsi RS se 125 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 jako presne tak, evidentne penize neresis, tak proc si nekoupis RS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DieS Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 kdybych mel moc penez koupim RS 1 !!!! krasavec nejvetsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 kdybych mel moc penez, koupim si RS4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 To uz bych jezdil Imprezou nebo M5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.