Přejít na obsah

Prodat nebo nechat O1


Boban2

Doporučené příspěvky

Mno tak tatik uvazuje, ze se zbavi jeho auta, Octa MR2001, najeto asi 120000km, nic moc starani se posledni 2 roky, predtim to mama solichala, po navratu do Cech uz min. Je to TDi66, po faceliftu teda, elegance s manualni klimou, barva se mi moc nelibi (agave metla), ale prehodit na to RS naraznik, kola, tlumice, vejfuck,prepicovat, otryskovat, nemuselo by to bejt spatny, jen by stal ranec penez lakyra :) No a chce to dat protiuctem, tak ze bych mu dal protiuctem to svoje starsi benzinovy, doplatil.... asi dobrej napad, ne? lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavne si troufnu rict, ze OI s poctivyma 70-100tis km nesezenes

co se tyce PD a vyssi spotreby...pokud je pro nekoho zasadni spotreba lisici se o 0,5 max 1 litr na 100km, tak pak je snad lepsi jezdit autobusem.

u svyho motoru jsem jednou dosahnul spotreby 4,6l/100km, ale na to proste nemam nervy. chtel bych se nekdy ucastnit jizdy za spotrebu pod 4litry

ty musíš jezdit hrozně pomalu xD (kloboučník)

jo hele, ja sem kloboučník jak prase...muzes mi rict, jak jsi na to prisel?

precti si celou debatu jeste jednou, od zacatku do konce a pak pis neco o kloboucnikach ty zavodniku :doh

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno tak tatik uvazuje, ze se zbavi jeho auta, Octa MR2001, najeto asi 120000km, nic moc starani se posledni 2 roky, predtim to mama solichala, po navratu do Cech uz min. Je to TDi66, po faceliftu teda, elegance s manualni klimou, barva se mi moc nelibi (agave metla), ale prehodit na to RS naraznik, kola, tlumice, vejfuck,prepicovat, otryskovat, nemuselo by to bejt spatny, jen by stal ranec penez lakyra :) No a chce to dat protiuctem, tak ze bych mu dal protiuctem to svoje starsi benzinovy, doplatil.... asi dobrej napad, ne? lol

muzu se zeptat, v cem je vyhodnejsi prodat auto protiuctem nez klasicky? protoze zrovna tahle octavka by se jeste prodala docela dobre si myslim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cestovani s oktavkou pod 4 litry je taky supr pohadka? opravdu bych si chtel takovou jizdu zkusit, protoze si to nedovedu predstavit, to nemuzete predjizdet, motor stale podtocenej. sam jsem mel 66kW v GIII, jo, kdybyste rekli, ze 4.5l/100km, nic nereknu, tam to slo, jenze to je uplne jina vahova kategorie.

zas nedelejt z ropaku zazraky

a nebo vam snad vadi to, ze clovek co resi rozdil litr ve spotrebe by mel jezdit radsi busem? za tim si stojim.

a prosim o konstruktivni pripominky, ne ty vase radoby vtipny trapnosti.

Vazeny pane, pokud na to budete mit nervy, svezu Vas v 96kW TDI za 3,1 l/100 km (za mene zatim neumim - mozna po cipu :smich::smich::smich: ). Jen me nesmite nutit vypinat tempomat na kruhovych objezdech a netahnete sebou prilis tezkou svacinu :unsure: . Jinak v dobe, kdy se kulim z kancelare domu uz bohuzel zadne busy ani vlaky nejezdi a na kolobrnde bych tech 250 km do rana nestihal :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno tak tatik uvazuje, ze se zbavi jeho auta, Octa MR2001, najeto asi 120000km, nic moc starani se posledni 2 roky, predtim to mama solichala, po navratu do Cech uz min. Je to TDi66, po faceliftu teda, elegance s manualni klimou, barva se mi moc nelibi (agave metla), ale prehodit na to RS naraznik, kola, tlumice, vejfuck,prepicovat, otryskovat, nemuselo by to bejt spatny, jen by stal ranec penez lakyra :) No a chce to dat protiuctem, tak ze bych mu dal protiuctem to svoje starsi benzinovy, doplatil.... asi dobrej napad, ne? lol

muzu se zeptat, v cem je vyhodnejsi prodat auto protiuctem nez klasicky? protoze zrovna tahle octavka by se jeste prodala docela dobre si myslim.

Jo, to sem tatikovi taky rikal, ale ze prej mu naslibovali kdyz jim to da, slevu a tuhle slevu a tam tu slevu, a ze kdyz by vzal novou Octu s tim slabsim dizlem jako predvacecku (coz je dle me kravina, ale ma svoji hlavu), tak by ho ta nova Octa vysla na par penez, coz je lakavy. A ja znam puvod toho auta a kde jezdilo atd, coz je velka vyhoda, no uvidime, co vymysli :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vazeny pane, pokud na to budete mit nervy, svezu Vas v 96kW TDI za 3,1 l/100 km (za mene zatim neumim - mozna po cipu :smich::smich::smich: ). Jen me nesmite nutit vypinat tempomat na kruhovych objezdech a netahnete sebou prilis tezkou svacinu :unsure: . Jinak v dobe, kdy se kulim z kancelare domu uz bohuzel zadne busy ani vlaky nejezdi a na kolobrnde bych tech 250 km do rana nestihal :D

osloveni vazeny pane neni treba...

ve 130 konovym TDI 3.1l/100km. dobre, uz si ani netroufam cokoliv namitat.

ale chtel bych vysvetlit jiou vec. to s tim nevypinanim tempomatu na kruhaci. to jako, ze prolitnes kruhac treba v 70ti aniz bys pribrzdil a pak treba zas pridal? tak na to nervy nemam, mam se rad...

a jeste by me zajimalo, posledni dobou je to tady samej smajlik, obcas nerozumim jejich pouzivani. co ti prijde tak strasne moc k smichu na tom, ze po chipu budes mit spotrebu mozna nizsi nez ted, ze tam mas 3x ROFL? ale to jen takovej detail

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to sem tatikovi taky rikal, ale ze prej mu naslibovali kdyz jim to da, slevu a tuhle slevu a tam tu slevu, a ze kdyz by vzal novou Octu s tim slabsim dizlem jako predvacecku (coz je dle me kravina, ale ma svoji hlavu), tak by ho ta nova Octa vysla na par penez, coz je lakavy. A ja znam puvod toho auta a kde jezdilo atd, coz je velka vyhoda, no uvidime, co vymysli :)

oni to umi hrozne sladce lidem vysvetlit. predvadecka OII nemusi byt spatna, ale osobne bych byl opatrnej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to sem tatikovi taky rikal, ale ze prej mu naslibovali kdyz jim to da, slevu a tuhle slevu a tam tu slevu, a ze kdyz by vzal novou Octu s tim slabsim dizlem jako predvacecku (coz je dle me kravina, ale ma svoji hlavu), tak by ho ta nova Octa vysla na par penez, coz je lakavy. A ja znam puvod toho auta a kde jezdilo atd, coz je velka vyhoda, no uvidime, co vymysli  :)

oni to umi hrozne sladce lidem vysvetlit. predvadecka OII nemusi byt spatna, ale osobne bych byl opatrnej...

Prave, spis podle toho co rikal, tak mi prislo, ze se toho potrebujou zbavit, on to nekdo koupi, pujdu se na to asi podivat s nim, trochu mi to smrdi, ale zas bych mel novejsi autak za par penez :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osloveni vazeny pane neni treba...

ve 130 konovym TDI 3.1l/100km. dobre, uz si ani netroufam cokoliv namitat.

ale chtel bych vysvetlit jiou vec. to s tim nevypinanim tempomatu na kruhaci. to jako, ze prolitnes kruhac treba v 70ti aniz bys pribrzdil a pak treba zas pridal? tak na to nervy nemam, mam se rad...

a jeste by me zajimalo, posledni dobou je to tady samej smajlik, obcas nerozumim jejich pouzivani. co ti prijde tak strasne moc k smichu na tom, ze po chipu budes mit spotrebu mozna nizsi nez ted, ze tam mas 3x ROFL? ale to jen takovej detail

Soutezim s kolegou ve spotrebe, tudiz mam k bezne jizde znacne daleko - uznavam. Ale otazka znela, jestli se necha jezdit pod ctyri litry, takze bez problemu necha.

Abychom alespon trochu prispeli k tematu, zda-li prodat nebo nechat O1, tak musim poznamenat, ze ja osobne zastavam variantu koupit novy vuz a jezdit s nim do rozpadnuti (popr. omrzeni :D ). Kupovat totiz kazde tri roky ojetinu neni v zadnem ohledu vyhodne. Prvni tri roky leasingu jsou sice znacne neprijemne, ale alespon tech nekolik dalsich let vite, co ma auto za sebou (minuly mesic mi leasing skoncil, tak snad zminovane rozpadnuti nenastane prilis brzy :wacko: ). Jeste k tomu chipovani, jelikoz s motorem hodlam najet alespon 500.000 km, neprichazi z duvodu zivotnosti chip v uvahu - nemluve o tom, ze 96 kW a 310 Nm je pro bezny provoz naprosto dostacujuci. A premyslet o snizeni spotreby pod tri litry pomoci chipu mi prislo opravdu komicke - tolik k tem sklebakum...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavne si troufnu rict, ze OI s poctivyma 70-100tis km nesezenes

co se tyce PD a vyssi spotreby...pokud je pro nekoho zasadni spotreba lisici se o 0,5 max 1 litr na 100km, tak pak je snad lepsi jezdit autobusem.

u svyho motoru jsem jednou dosahnul spotreby 4,6l/100km, ale na to proste nemam nervy. chtel bych se nekdy ucastnit jizdy za spotrebu pod 4litry

ty musíš jezdit hrozně pomalu xD (kloboučník)

jo hele, ja sem kloboučník jak prase...muzes mi rict, jak jsi na to prisel?

precti si celou debatu jeste jednou, od zacatku do konce a pak pis neco o kloboucnikach ty zavodniku :doh

nechtel jsem tě urazit nebo tak , bylo to jen ve vtipu sry .

Jsem teprve začátečník a učím se )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážně nyní uvažuji o OII 2.0TDi PD - 103kW, many by byly, takže až ji koupím tak se pochlubím.......tuto koktu co mam mam sice jen 2 měsíce,ale co? jak řikáte evoluce je v každém znás.......jedu hustě: v 18 - Škoda 105L, Felicia 1.6Mpi - bouračka, Favorit 135Ls, v 19 - O 1.8T, r.v. 98, ve 20 - to co mam teď, a doufám co nevidět bude ta OII - tu si nechám alespoň 3-4 roky B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...