Publikováno Březen 30, 201411 r Dneska jsem si vsim, ze jeden vstrik netesni a syci z nej vzduch a delaji se trosecku bubliny. Co s tim? Na peugeotu jsem mnel podobny problem, ale tam to nesycelo, pouze se delali bublinky trochu, tak jsem jezdil normalne dal. Ale tady to je vylozene slyset... Chce to pouze pretesnit nebo je treba uplne vymenit vstrik? A kolik to muze cca stat? A jestli s tim muzu normalne jezdit dal nebo radsi ne? Diky :-)
Březen 30, 201411 r vyndej ho a pod vstřikem je taková mosazná podložka,tak jí vyměň a mělo by to být ok
Duben 12, 201411 r Autor tak vstrik je opraveny a je to ok, dokonce i jede to o neco lip))) Asi to bude nacipovany, protoze to jede nejak moc na tech 66kW. Jeste jsem se chtel poradit ohledne spotreby. aby jsem nemusel zakladat nove tema, tak se zeptam tady :-) Problem je v tom ze pocitat ukazuje spotrebu 4,5-4,9 po praze pri klidove jizde, ale real je trochu jiny, rek bych tak 5,5 - 6litru a po dalnici pise tak 4,4 ale real je tak 5. Dneska dokonce kdyz jsem jel po Praze z Haje do dejvic po jizni spojce tak prumerna spotreba byla 3,2!!! potom z dejvic po dalnici do Pribrami spotreba 4,4 (rychlest 110km/h) S cim je to spojeno??? :-)
Duben 13, 201411 r Blbým počítáním. Na jedné i druhé straně. PP nildy s reálem úplně nesedí. Budíky do 2000 se dají kalibrovat, myslím +-15%, ale novější už je. A porovnávat průměrnou dle PP s nějakou krátkodobou vypočítanou nebo dokonce okamžitou se už vůbec nedá.
Duben 14, 201411 r Autor Co tim myslis do 200 se daji kalibrovat? Mam 2003-ku. dneska jsem jel dokonce za Pribrami do prahy za 3,7 100km/h, ale jestli je to pravda nidko nevi
Duben 14, 201411 r Ne do 200, ale do 2000! Tj., že budíky v OI do MR 2000. Ty Tvoje už ne-e Spotřebu si jednoduše spočítej z několika tankování po sobě a máš to.
Duben 14, 201411 r Autor No casem to asi zjistim. Ale ja bych chtel aby to ukazovalo spravne, kdyz uz to dam skodovaci dali
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.