SUP1 Vloženo 7. Červen 2014 Sdílet Vloženo 7. Červen 2014 Jo jo, myslel jsem si to. Já ho kupoval za 1400Kč druhovýrobu a už dva roky drží... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 7. Červen 2014 Sdílet Vloženo 7. Červen 2014 Díky , snad ho seženu pr. je 280mm? a 300 w? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 Nevím, co máš zamotorizaci, ale vezmi to podle motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 8. Červen 2014 Sdílet Vloženo 8. Červen 2014 1.9 96 kw snad by to mel byt on. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David_N Vloženo 16. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2014 Mě taky nefungoval, po rozebrání jsem zjistil, že jsou už úplně ubroušené uhlíky a to mám najeto 116 000 km, koupil jsem nové a už zas maká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerpof Vloženo 15. Červen 2015 Sdílet Vloženo 15. Červen 2015 Dovolím si otevřít toto téma, spíš než zakládat nové. Klima mi pořád vypínala když auto stálo, netočil se větrák na sahaře. Už se mi to stalo zhruba ve 130.000 km, odešel el. ventilátor na sahaře. Tak jsem šel najisto, napětí na konektoru bylo, takže opět motor ventilátoru v háji, mám najeto něco přes 250.000, takže by to i odpovídalo. Vrtule se volně protáčela, ale neměl vůbec snahu se roztočit, ani se necuknul. Větrák jsem vyndal, rozebral, vyspypal z motoru hromadu jemného černého prášku (skoro jako toner) a než jsem ho rozloupl, tak jsem ho zkusmo připojil na baterku...a on se točil. Vyletěl z něj oblak černého prachu ale točil se. Točil se i na druhou stranu bez problémů. Zkoušel jsem ho i s vrtulí a měl sílu, že jsem skoro přišel o prst. Tak jsem to celý poskládal, vrátil do auta a větrák už zase větrá a klima chladí i když auto stojí. Čím to je? Mám teorii, že byl komutátor plný prachu z uhlíků a tím byl vyzkratovaný, ale to by přece musela shořet pojistka. Každopádně kdybych to věděl, zkusil bych nejdřív bez demontáže vyfoukat motor kompresorem, jsem přesvědčený že by to prach odstranilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 16. Červen 2015 Sdílet Vloženo 16. Červen 2015 Spíš vznikl přechodový odpor a pojistku to nevyrazilo Každopádně jestli to bere hodně uhlíky, je v háji kotva a již brzy bude ventilátor opět nefunkční Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerpof Vloženo 18. Červen 2015 Sdílet Vloženo 18. Červen 2015 Je to možný, každopádně má naběháno min 120.000 km, tak s tím i počítám. Výměna/oprava mě asi nemine. Nicméně problém bude mít příčinu také v tom, že se tenhle větrák točí pořád, když je zapnutá klima, což by (jak jsem vyčetl výše) neměl. Takže budu muset také pořešit ten tlakový spínač... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ROMIK Vloženo 19. Červen 2015 Sdílet Vloženo 19. Červen 2015 Tak jak to má vlastně fungovat ten el. ventilator.U mně je problém,že jak zapnu klíč rozjede se ventilátor na plno. Točí se na plno i při odpojeném tlakovém spinači F129 i termospínači F18 u chladiče.Relé pro 1 a 2 rychlost OK. Jak zapnu parkvačky ta se přepne na pomalou rychlost?Klima funguje. Jedna se o 2.8 142kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 19. Červen 2015 Sdílet Vloženo 19. Červen 2015 (editace) Máš harakiri v elektrice, asi nějaký ZK (zásah kutila)-častá věc, že ventilátor napojují lidi na světla atd... Ventilátor má podmínku tlakového spínače a teplotního snímače. Pokud Ti tedy větrák jede hned, buď je jedno z toho vadné, nebo to někdo na prasáka spojil. Přichází v úvahu ještě vyzkratovaný předřadný odpor. Ventilátor dochlazuje jenom (resp.z 99%) při stání vozidla, jinak se kondenzátor chladí při jízdě sám Tady je zajímavé a naučné pojednání o klimatizaci a schema zapojení chlazení klimatizace na 1,9tdi: Climatronic učební text.pdf Editováno: 19. Červen 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ROMIK Vloženo 20. Červen 2015 Sdílet Vloženo 20. Červen 2015 Kde prosim tě najdu ten předřadný odpor.pop foto.Děkuji. Kdy to ma jet na tu pomalou rychlost.Ještě mně napadá jestli někdo neupravoval chlazení kvůli předělávaní na plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 20. Červen 2015 Sdílet Vloženo 20. Červen 2015 Foto nemám, ale píše se to ve schematu - pod levým podélníkem. To už najdeš Rychlost je jasná, bude záležet na teplotní podmínce, ale kolik stupňů Ti neřeknu, páč to prostě nevím a stejně by Ti to asi neposloužilo. Každopádně v praxi to vypadá tak, že pomalu se točí, když "klimuju" třeba na 20 stupńů a venku je třeba 22. Když dám LOW, tak v momentě, kdy se začne zahřívat kondenzátor hodně, zapne se na dvojku a jede hodně. je to i hodně slyšet. Prostě hukot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 20. Červen 2015 Sdílet Vloženo 20. Červen 2015 A nevěřím, že by to někdo předělal kvůli plynu. Plyn spíše celý systém ochlazuje - směšovač LPG potřebuje zahřívat (proto je napojen na okruh chlazení-kdyby nebyl, celý by zmrznul), tak proč by se měl ještě točit větrák, který by to ještě více ochlazoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.