Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

dočetl jsem se na netu,že existuje systém dávkování aditiv do LPG.Má to sloužit pro zvýšení životnosti vstřikovačů.Zapojí se mezi  lištou se vstřikovači a filtrem plynné fáze takové jako téčko:

http://www.lpgprofi.cz/t-kus-evp-12

Na to se napojí elektronická dávkovací jednotka. Má s tím někdo zkušenost ? Zvýší to životnost vstřikovačů (v mém případě BRC) ?

Děkuju za názory.

 

Tento systém montujeme, je to tlakové dávkování přípravku na ošetřování spalovacích prostorů problémových vozidel jako je Hyundai, Kia a dalších...výhodou oproti podtlakovému systému je to, že dávkuje pouze na plyn, ve volnoběhu dávkuje podle časů vstřiku benzínu(plynu), ve vysokých otáčkách dávkuje víc(u podtlakového systému naopak míń,protože je při vysokých otáčkách je podtlak v sání nižší), takže efektivnost systému je podstatně ekonomičtější a dá se použít i motorů s turbem.... 

  • Autor

OK,takže pokud je namontován tentop systém není třeba podtlakový ?

http://www.lpgprofi.cz/elektronic-valve-protector

V popisu je zmínka ,že některým typům vstřikovačů přimazávání nesvědčí.Je známo jak je na tom vstřikovač BRC standard (modrý) ?

Samozřejmě že je lepší, pokud jsou v autě nové vstřikovače od BRC (se závlačkou,ne se závitem) tak to funguje...

  • Autor

takže pro modré vstřikovače se závitem systém není vhodný ?

To neříkám, jen jsme to na systém se starším typem vstřikovačů nezkoušeli, ale problém by neměl být,je udělán tak aby se nečistoty nedostávaly do prostoru cívky a pohyblivých částí pístu....takže aditivum se tam taky nedostane....

  • Autor

OK.Z toho chápu že je způsob otevírání řešen jakousi membránou ? Jak je tomu tedy u nových (se závlačkou) vstřikovačů ?

U starých vstřikovačů tedy nemá aditivum až takový efekt,nebo se pletu?

ty jsi to nepochopil....není to o vstřikovačích, ale o ošetření spalovacího prostoru, ventilových sedel, ventilů...takový Hyundai by bez toho ani nevydržel, jak je odrbaný na kvalitě materiálu....tento systém je nejdokonalejší pro dávkování aditiva, ale ne každý systém ho může použít...např. BRC ano, ale systémy se vstřikovači Valtek v žádném případě ne....a co ty máš vlastně za auto?

  • Autor

OK.V odkazu výše je mimojiný zmínka,že aplikace aditiva před vstřikovače má sloužit zároveň jako ochrana vstřikovačů LPG (prodloužení životnosti) .To je důvod proč to řeším a ptám se na to.V současnou dobu mám namontován podtlakový systém LlashLube (kontroluju začas funkčnost a správný dávkování -zatím OK).Mám Ford Focus 1.4

tak jak jsem popisoval výše...u podtlaku při volnoběhu to dávkuje normálně, ve výkonu málo, jestli máš zavedenou hadičku jen za klapku tak je to špatně, je tam třeba takový rozdělovač pro každý válec(VSE), jinak to jde jen do středních válců a krajní nejsou mazány...

  • Autor

Ano.Co jste psal výše jsem četl,chápu to i vím o VSE.

Vrtá mi hlavou ješte jedna věc.Když je přívod aditiv do hadice plynné fáze,tak jestli nedochází taky k tomu,že do krajního vstřikovače jsem víc aditiv a do posledního od přívodu méně ?

je to tlakový systém který spolupracuje s plynem...otevře 1 vstřik, dávka "prolétne do 1 válce, otevře 3 vstřik, čerpadlo vstříkne do hadice a přes 3 vstřik to vlítne do 3 válce...jednoduché,účinné, čím delší čas vstřiku, tím vyšší dávka aditiva, je to nastaveno dle kW motoru, tlak čerpadla může být až 5 atm,,,

  • Autor

Aha,tak že to je to obdoba řídící jednotky LPG -má to nějakou nastavitelnou mapu (jednodušší) a podle tý v závislosti na otevírání vstřikovačů LPG  to prostě dávkuje . Ještě by mě zajímalo jak je to s životností a kontrolou funkčnosti zařízení ? Má to nějakou signalizaci třeba pokles tlaku při provozu,nebo tak něco ?Kontrolu hladiny aditiv to snad má,nebo ne?

U podtlaku jednou za čas zkontroluju jestli to kape a za jak dlouho,ale je to potřeba kontrolovat (už jsem zažil přiucpanej filtr omezující průtok ve flašce s aditivem).

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.