michal.drakan Vloženo 10. Květen 2014 Sdílet Vloženo 10. Květen 2014 Ahoj,mám takový problém. Jsem majitele Superba 2.5TDi. Z ničeho nic odešlo řízení,začalo jít z tuha, tak první co mě napadlo, tak vyměnit servo, nepomohlo. Vyměnil jsem hřeben,nepomohlo. Tak jsem vyměnil hadice,taky nic. Celkem jsem vyzkoušel 3 hřebeny,8 servo čerpadel, z toho jedna funglovka,několik proplachů oleje a nic :(Už si s tím nevím rady. Za studena ok,jak se to trošku ohřeje,tak to ztuhne. Zkoušel jsem originál olej i červený olej. Zkoušel jsem vyměnit napínací kladku,prostě cokoli :/ Napadá někoho něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 10. Květen 2014 Sdílet Vloženo 10. Květen 2014 (editace) Ty jo, záhada. Vyměnil jsi všechno, co je součást posilovače, tedy snad kromě nádobky, více tam toho není... To mě zajímá, jak toto dopadne... Není ten olej v nádobce zpěněný? To by docela sedělo na netěsnost před servočerpadlem. Nasávalo by to vzduch... Editováno: 10. Květen 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.drakan Vloženo 11. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 Zapomněl jsem dodat,že i nadobka je nová :/ Že by všechna čerpadla byla ko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 A nemá náhodou čerpadlo pojistku na baterce?? Takovej silnější plíšek?? Je to sice trošku mimo, ale mě na FI blblo ABS-studený šlo, ohřál se motor nebo auto stálo celej den na slunci a nešlo. Byla to pojistka, nebyla prasklá, ale jen natažená a po zvýšení teploty konec. Protože píšeš Za studena ok,jak se to trošku ohřeje,tak to ztuhne tak by to mohlo bejt ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.drakan Vloženo 11. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 U Superba je přece mechanické řízení...není tam žádná elektronika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.drakan Vloženo 11. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 Ty jo, záhada. Vyměnil jsi všechno, co je součást posilovače, tedy snad kromě nádobky, více tam toho není... To mě zajímá, jak toto dopadne... Není ten olej v nádobce zpěněný? To by docela sedělo na netěsnost před servočerpadlem. Nasávalo by to vzduch... Olej zpěněný není. Když otevřu nádobku,tak tam je krásný,čistý olej. Jinak mě napadlo, že by to mohlo dělat to malinké chlazení, tak jsem ho dneska také vyměnil. Použil jsem všechny díly z aut, kde to fungovalo. Můžete mi to někdo vysvětlit? Dokonce jsem tam měl i 3 ruzné mechaniky, jestli nejsem tele a oni také nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 Musel bych to vidět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.drakan Vloženo 11. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 (editace) Odkud jsi? Jako já už tomu nerozumím... Editováno: 11. Květen 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 Severní Čechy, to Ti asi nepomůžu. Ale moraváků je tady víc, zkus napsat třeba brc.majkl nebo žralok, jestli o někom neví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
golf_tdi Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 Byl problém s řízením nějak vyřešen? Mám úplně stejný problém, akorát s Golf III. Vyměněny 3 čerpadla včetně zakoupení nového, 3 hřebeny, včetně zakoupení repasovaného, akorát teda hadice a nádobka jsou stále původní, ale měl jsem je venku a hadice profouknuté. Ramena OK, čepy nové, horní uložení nové, taky už nevim. Oleje jsem taky měnil všechny. Nejlíp to chodilo, když jsem tam nalil hustý motorový olej, ale vrátil jsem zpět origo VW zelený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabjak Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Czest chlapi, mám podobný problém sup 1.9 74kw servo řízení měněno 2 pokaždé starší a pokaždé odešlo, teď naposledy úplně, abych otočil koly je to dřina, ale zarazilo mě, že zbytek servo oleje se vytlačil přes nádobku. Jinak před úplným odvařením to samozřejmě vřískalo už jen při lehkém pootočení volantem. Nemáte někdo zkušenost s výměnou servořízení popřípadě vyčištěním okruhu? díky za jakoukoli odpověď Kuba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.