Přejít na obsah

Problém s řízením


michal.drakan

Doporučené příspěvky

Ahoj,mám takový problém. 

Jsem majitele Superba 2.5TDi. Z ničeho nic odešlo řízení,začalo jít z tuha, tak první co mě napadlo, tak vyměnit servo, nepomohlo.

Vyměnil jsem hřeben,nepomohlo. Tak jsem vyměnil hadice,taky nic. Celkem jsem vyzkoušel 3 hřebeny,8 servo čerpadel, z toho jedna funglovka,několik proplachů oleje a nic :(Už si s tím nevím rady. Za studena ok,jak se to trošku ohřeje,tak to ztuhne. Zkoušel jsem originál olej i červený olej. Zkoušel jsem vyměnit napínací kladku,prostě cokoli :/ Napadá někoho něco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jo, záhada. Vyměnil jsi všechno, co je součást posilovače, tedy snad kromě nádobky, více tam toho není...

To mě zajímá, jak toto dopadne...

Není ten olej v nádobce zpěněný? To by docela sedělo na netěsnost před servočerpadlem. Nasávalo by to vzduch...

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nemá náhodou čerpadlo pojistku na baterce?? Takovej silnější plíšek?? Je to sice trošku mimo, ale mě na FI blblo ABS-studený šlo, ohřál se motor nebo auto stálo celej den na slunci a nešlo. Byla to pojistka, nebyla prasklá, ale jen natažená a po zvýšení teploty konec.

 

Protože píšeš Za studena ok,jak se to trošku ohřeje,tak to ztuhne tak by to mohlo bejt ono

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jo, záhada. Vyměnil jsi všechno, co je součást posilovače, tedy snad kromě nádobky, více tam toho není...

To mě zajímá, jak toto dopadne...

Není ten olej v nádobce zpěněný? To by docela sedělo na netěsnost před servočerpadlem. Nasávalo by to vzduch...

 

Olej zpěněný není. Když otevřu nádobku,tak tam je krásný,čistý olej. Jinak mě napadlo, že by to mohlo dělat to malinké chlazení, tak jsem ho dneska také vyměnil. Použil jsem všechny díly z aut, kde to fungovalo. Můžete mi to někdo vysvětlit? Dokonce jsem tam měl i 3 ruzné mechaniky, jestli nejsem tele a oni také nic. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Byl problém s řízením nějak vyřešen?

Mám úplně stejný problém, akorát s Golf III. Vyměněny 3 čerpadla včetně zakoupení nového, 3 hřebeny, včetně zakoupení repasovaného, akorát teda hadice a nádobka jsou stále původní, ale měl jsem je venku a hadice profouknuté. Ramena OK, čepy nové, horní uložení nové, taky už nevim. Oleje jsem taky měnil všechny. Nejlíp to chodilo, když jsem tam nalil hustý motorový olej, ale vrátil jsem zpět origo VW zelený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Czest chlapi, mám podobný problém sup 1.9 74kw servo řízení měněno 2 pokaždé starší a pokaždé odešlo, teď naposledy úplně, abych otočil koly je to dřina, ale zarazilo mě, že zbytek servo oleje se vytlačil přes nádobku. Jinak před úplným odvařením to samozřejmě vřískalo už jen při lehkém pootočení volantem. Nemáte někdo zkušenost s výměnou servořízení popřípadě vyčištěním okruhu?

díky za jakoukoli odpověď Kuba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...