Přejít na obsah

Vag chyba 000022


carda

Doporučené příspěvky

kamarad má oll 1.6 fsi auto má škaredý zvuk při zvedlých otáčkách jako kdýž něco drnčí praská a zvuk jde s plastového sacího  potrubí    vag píše pořád

                Addresa 01: Motor       Labely: User\03C-906-056-BAG.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03C 906 056 CM    HW: Hardware No
           Systém a/nebo verze: MED9.5.10       G00 9281
                      Kódování: 0000071
                   Číslo dílny: WSC 28266 260 98141
                      VCID: 70E9E8A5632FF698D1C
1 Fault Found:

000022 - rada valcu 1: snimac polohy vac.hrid.(G40)/otacek motoru (G28)
               P0016 - 001 - nespravny pomer
             info o závadě:
                    Stav závad: 01100001
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 205179 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 13:00:33

             info o závadě:
                    Otáčky: 960 /min
                    Výkon/klapka: 31.0 %
                  Rychlost: 0.0 km/h
                    Teplota: 54.0*C

 tak jsme vyměnily čidlo vačkové hřídele čislo 030 907601 E ale žadná změna,neví někdo na co se zaměřit co by mohlo být v haji ?Díky za každou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

16400/P0016/000022

Obsah

[Hide] 1 16400/P0016/000022 - Bankovní 1: Snímač polohy vačkového hřídele (G40) / Otáčky motoru Sensor (G28): Nesprávné Correlation1.1 Možná Symptoms1.2 Možné Causes1.3 Možné Solutions1.4 Zvláštní poznámky

16400/P0016/000022 - Bank 1: Snímač polohy vačkového hřídele (G40) / Otáčky motoru Sensor (G28): Nesprávná korelace

Možné příznaky

Porucha Kontrolka (MIL) ON

Možné příčiny

Načasování IssueCamshaft Přizpůsobil

Možné řešení

Zkontrolujte nastavení časování BeltCheck časování sání / Výfukové CamsCheck Cam pojistných událostí dle Repair Manual

Zvláštní poznámky

Když našel v roce 2009 Audi A4, A5 nebo Q5 s 3.2FSI AVE Motory naleznete TSB 15-09-04.On motory s řetězovým pohonem vačkového sacího hřídele (y), ale výfuk řízený řemen vačkového hřídele (y), zkontrolujte, zda počet řetězu válečkové vazby mezi sacích a výfukových vačkových hřídelů je správné. Klikněte na náhled pro zvětšení: Kategorie: Chybové kódy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 5 let později...
  • o 3 měsíce později...

Info - Chyba zmizela po výměně rozvodů - řetěz byl vytahaný jen nepatrně, přestavovač a horní ozubená kola jsem nechal, nebylo na nich znatelné opotřebení a nechtěl jsem dávat čínu. Spodní kolo mělo silné opotřebení - vyměneno. Pozor - jsou dva druhy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...