Přejít na obsah

Řídicí jednotka motoru nekomunikuje, nenalezena.


milan29892

Doporučené příspěvky

Zkontrolujte všechny zemnící body v motorovém prostoru, často jsou zkorodované a pak z důvodu vysokého el. odporu nebo přímo nevodivosti těchto spojů dochází k poklesu napětí resp. jeho přerušení v obvodech, které uzemňují.

Zemnící šrouby vyměnit, očka kabelů obrousit na kov a všechny kontaktní plochy namazat Cu vazelínou z důvodů snížení přechodového odporu. Ideálně nakonec přetřít nějakou konzervační barvou.

Editováno: , autor: danzz41
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravim. Mam OI 1.9 tdi 66kw,r.v. 2003 a propada mi STK ale nejde se spojit s RJ motoru a tim padem neudelaji emise!!!

S ostatním se spojit není problém jen ta motorovka.

Zkousel jsem jinou RJ motoru, budiky a kabelaz je taky Ok.

Nemate nejaky napad prosim????

Editováno: , autor: Pawouk
Upraven název tématu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám že když jsi testoval jinou jednotku tak jsi zkontroloval pořádně konektor ŘJ jestli nezelená? Jinak smotek všech K-Line vedení je snad někde za rádiem šedobílá.

Občas to tam bývá rozpletené. Musí jít komunikace s ABS, pokud máš Originál Rádio, CLimatronic a vše co je na K-Line. Pokud část jednotek nekomunikuje je to jasné.

Nemusí nefungovat jen K-Line ŘJ což může být přerušený drát - proměříš třeba mezi zásuvkou ODB a jednotkou jestli je spoj. Může být ještě někde nějaký drát který se prodřel a dotýká se vedení to je taky častý problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V ‎11‎. ‎6‎. ‎2014 na 19:42, sejra napsal:

Ahoj...nějak si postoupil s tímto problémem? Potkalo mne naprosto to samé, závada 01314 v přístrojovce, v gateway, v abs...poprvé mi to zdechlo, na display mi probliklo "nízký tlak oleje"....s tím to však nemá nic společného, olej je, tlak též. Ráno to zase jelo...Cca po měsíci o tlaku oleje ani zmínka, ale sem tam to prostě zacuká. Když je to třeba na sekundu, závady se nezaznamenají, když je to vynechání delší, závady se uloží viz popsané výše...rozsvítí se kontrolka motoru a kontrolka ESP. Relé jsem koupil nové, je to 409 a bezezměny....podotýkám, že je to na 1.8T...a ještě možná stojí za zmínku, že to dělá při jízdě, ale stalo se mi to, i když jsem stál v křižovatce na volnobě, auto prostě samo od sebe chcíplo, jako bych vypl zapalování...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

 

Mám Octavii I. 1.9 TDI 66 kW rok 2004. Byl jsem nyní na technické a nově se na emisích připojují k řídící jednotce, aby měli aktuální hodnoty otáček motoru atd..., ale po zapojení diagnostiky do OBD konektoru to vždy po chvíli napsalo, že se nelze připojit k ŘJ. Usoudili tedy, že je problém v mém konektoru a nebo v ŘJ. Už jste se s tím někdo setkal? Jak jste to případně řešili?

 

Předem děkuju za všechny  odpovědi ať už jakékoliv

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zdravím,

Prosím vás, potřeboval bych poradit.

Mám diagnostický kabel VAG-KKL 409.1 a vůbec se nemohu připojit na řídící jednotku motoru na vozidle, Škoda Octavia 1 1.9 TDI 66kw.

Jediné na co se dokážu připojit jsou pouze ABS, brzdy a Airbag.

Osobně jsi myslím, že za to může přístrojová deska, neboť se používá k-line linka, opravte mě zda-li se pletu.

Prosím vás, lze se i nouzově připojit k řj. motoru, právě be použití této linky? Potřebuji pouze zjistit chyby motoru...

Všem děkuji za pomoc.

 

Btw: Auto z Áček. :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím vas, potreboval by som radu, uz tyzden mi stojí auto a nejde mam skodu octaviu 1,1.8i, 1999 ročník, auto mi naštartuje vyhodi ma na 2000 otáčok a hned zdochne, toto mi stale robí, kamarat sa chcel na to pozrieť cez diagnostiku ale nechce sa mu spojit s motorom, kamarati mi aj radia ze to moze byt aj imobilizérom, tak chcel by som sa opytat o rady. Ďakujem za skoré odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chybu imobilizéru by měla indikovat kontrolka imobilizéru

spojil se s některou jinou jednotkou v autě ?

jelikož auta na chvíli chytne tak jednotka bude funkční když dá jiskru a otevře vstřikovače

zprovozni diagnostiku a zjisti co jí chybí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...