Publikováno Červen 4, 201411 r Ahojte. Je tu dakto kto má systém BRC a má kábel a soft a bol by ochotný spraviť jednoduchý pokus ktorý by zistil aké tlak LPG vlastne BRC meria resp udáva? Postup by som dodal.
Červen 5, 201411 r Poslouchej ty vědátore, tlak plynu se měří u BRC na liště vstřikovačů,je pak přes program on-line, ne to jak se mi pořád snažíš namluvit, že u Staga je to jinak, u všech systémů je to stejně, jen má každý umístěné čidlo tlaku jinde, některé systémy na liště, některé na hadici před vstřikovači.....
Červen 7, 201411 r Autor Poslouchej ty vědátore, tlak plynu se měří u BRC na liště vstřikovačů,je pak přes program on-line, ne to jak se mi pořád snažíš namluvit, že u Staga je to jinak, u všech systémů je to stejně, jen má každý umístěné čidlo tlaku jinde, některé systémy na liště, některé na hadici před vstřikovači..... Díky za pochvalu, Karle. Ano pripojenie do systému (tlak MAP tlak plynu) je asi rovnaké. Ale o to nejde. Podstatné je ako to software prepočítava keď to zobrazuje na displeji. Čo sa týka mechaniky, tak premňa je zaujímavý len malý detail. Čidlo merania tlaku je len jedno kombinované? Na STAGU je len jedna krabička (v nej sú 2 snímače tlaku a jeden teploty). Do nej vedie hadička zo sania a hadice na LPG. Ale podstatné (pre vedátora) je čo ukazuje soft.
Červen 7, 201411 r co ty všechno dokážeš splácat dohromady ...u BRC je tlakové čidlo s teplotním přímo na liště, starý typ,mimo lištu a teplotu si dopočítává ze softu.u Landi je taky teplota a tlak přímo na liště....u Stagu ta krabička je jedna tlak, druhá podtlak(MAP), teplotní je na hadici, takže to máš nějaké pomýlené...
Červen 8, 201411 r Autor Sorry Vaše blahorodie Karel, nieje každý taký génius ako Vy. Veľmi sa Ti ospravedlňujem za svoju trúfalosť očakávať od Vás nejakú zmysluplnú informáciu..... Takže ponížene ďakujem, že ich blahorodie uprelo oči na moju poníženú žiadosť zameranú na plebs nehodný Vašej pozornosti a odpovedalo vlastnoručne aspoň na časť mojej otázky. Nedozvedel som sa od Vás sice ako je merané MAP u BRC a už vôbec nie aké údaje ukazuje soft, ale to už by bola odomňa prílišná trúfalosť. S úctivou poklonou, ruky bozkáva nehodný to občan Kluvi.
Červen 8, 201411 r Začni se prosím tě chovat jako normální člověk ano? Pořád vymýšlíš nějaké blbosti zatímco my ostatní s auty na plyn jezdíme, ty pořád něco řešíš, je vidět, že nemáš co dělat...no když už se taktle musíš neustále nesmyslě ptáš,protože si pořád nedokážeš dát dohromady souvislosti a nezjistíš si základní informace tak tedy na který systém se vlastně ptáš???? -systémy SQ24 čidlo MAP nemají, to se připojuje pouze na seřizování systému, pak se odpojí a program je tak chytrý, že si tuto veličinu umí automaticky dopočítat jako neznámou.... -P@D má čidlo MAP připojené online, takže čte podtlak v sání pořád... u obou se dá případně připojit drát na původní MAP senzor v autě, dá se nakonfigurovat a pak to jde přes originální čidlo.... Upraveno Červen 8, 201411 r od karel.lpg
Červen 9, 201411 r Autor No a sme konečne bližšie k tomu o čom hovorím. Ak je pravda to čo vravíš, tak BRC meria naozaj len samostatný prostý tlak plynu (samostatne) a tlak MAP (samostatne alebo to nejak zahadne pocita- nedokazem si predstavit ako) Takže je dosť pravdepodobné že soft zobrazuje naozaj prostý tlak plynu. Lenže STAG meria tlak MAP a tlak DeltaP (rozdiel tlakom MAP a prostým tlakom plynu) a samozrejme že i to isté zobrazuje soft. Preto je spoločné čidlo tlaku kde je snímač LPG zapojený medzi tlak LPG a tlak MAP takže meriad DeltaP a druhé čidlo meria tlak MAP. Takže keď ty vyprávaš že pri voľnobehu na BRC (MAP 0.4 bar abs) tam má byť tlak plynu 1bar relat (=2bar abs) takže DeltaP=1.6bar (rozdiel LPG a MAP) tak tomu v STAG odpovedá MAP=0.4bar abs a LPG=1.6 (0.4+1.6=2). Chápeš to? abs je tlak vztiahnutý k vákuu (=0 atmosférický tlak je asi 0.8..1 bar abs) rel je tlak vztiahnutý voči atmosférickému tlaku (takže bez natlakovania je to normálne 0, vakuum je -1). Navyše pri pridaní plynu (MAP sa zmení z 0.4 na 0.6) ty vidíš že sa zvýšil tlak LPG z 1 na 1.2 lebo regulátor tlaku v reduktore udržuje konštantný DeltaP (preto doňho vedie hadička z MAP) ale ja vidím stále DeltaP=1.6. Skús si to poriadne prečítať a zamyslieť sa nad tým skôr ako začneš hovoriť že som blbý. Snáď sa niekto nájde kto spraví na BRC pokus ktorý potvrdí to čo vravím.
Červen 9, 201411 r ty jsi zvláštní člověk....víš, to není atomová elektrárna, to jen plynové zařízení, jedno čidlo měří tlak plynu co "leze" z reduktoru, druhé čidlo čte tlak(podtlak v sání-MAP), rozdíl mezi těmito hodnotami je DeltaP,víš proč? Když tomu prudce přidáš a systém má málo plynu-sníží se hodnota DeltyP a když se dostane pod určitou hodnotu, systém "spadne" zpět do benzínu, ještě další čidla teploty vody a teploty plynu, ty zabezpečují po dosažení správné teploty na plyn, pokud ale teplota plynu spadne při zatížení pod určitou hranici, zase dojde k tomu, že se systém vrací do benzínu, je to úplně jednoduché, logické....to ty v tom pořád vidíš nějakou vědu a snažíž se vymýšlet vymyšlené....od začátku ti vysvětluji, že na svém autě máš malý tlak na reduktoru a velké trysky, ale to jsme probírali asi 500 stránek zpátky, tvůj systém je přesně tak, jak by plynové zařízení v autě nemělo být nastavené, takže i hodnoty co z něj neustále čerpáš jsou špatné....komu není rady, tomu není pomoci, bohužel...
Červen 9, 201411 r Autor Karle. Ty si si to asi ZAS neprečítal... Pokus spraviť nechceš, lebo sa bojíš žeby si nemal pravdu. :-D
Červen 9, 201411 r nevím proč bych podle tebe cucat nějaké hadičky jestli je v nich podtlak či co, mě pro seřízení auta bohatě stačí to co vidím na PC, to co jsem popisoval výše je to, co si čte ŘJ plynu, to že si ty zrovna myslíš že je to jinak tak si to prostě mysli....já na rozdíl od tebe u motoru 1.8T 132kW nastavuju tlak při volnoběhu 1.8-2.0atm, při zátěži to jde vzhůru třeba až na 2.8, to je kvůli tomu, aby se motor nakrmil, u tebe je to podle tebe jinak, nízký tlak a díry ve vstřicích jak do...nechci psát kam, takové trysky jsme nedávali ani na 4 litrový motor, ty to máš prostě jinak.....
Červen 9, 201411 r Autor Proste si chytrý a ani nemusíš vedieť ako to je naozaj. Celú dobu tu opakuješ tvoje ideje a odmietaš vysvetliť PREČO tak a nie inak, PREČO to mám ja zle a Ty dobre a nechceš spraviť overenie. Ale neboj overenie bude...
Červen 9, 201411 r kluvi, když jsi tedy takový odborník, že se navážíš do specialistů, kolik jsi udělal přestaveb na plyn? Kolik oprav jsi provedl? Nebo se jen teoreticky (někdy i prakticky) vrtáš v tom svém systému, kterému nejspíš moc nerozumíš, namísto toho, abys našel někoho, kdo ti to dá dohromady? Toto už je totiž několikáté tebou založené vlákno, kde to sklouzne k napadání jiných uživatelů. Dej si na to pozor.
Červen 9, 201411 r ... to je tak když diskutuje vědátor se starým praktikem (to není nic proti věku Karle)
Červen 10, 201411 r Autor Pawouk: Skús si to prečítať. 1)Napadá ma stále Karel. Ja sa vždy snažím s ním vychádzať zmierlivo. Naozaj nestojím o nejaké spory. 2)Keď nieje ochotný spraviť pokus, nech tu domňa neryje a neodpovedá v tomto vlákne. 3)To sa týka i ostatných vlákien. Na moju otázku odpovedá vcelku monotónne že ja som blb a on ten chytrý a že mám všetko vyhádzať. Taká odpoveď je mi nanič, pretože túto informáciu som od neho dostal už mnohokrát. V skutočnosti som z jeho strany nedostal žiadnu poriadnu. 4)Toto vlákno je na tému meranie tlaku v BRC a nerieši ŽIADEN môj problém. (mne to funguje OK) 5)Karel nieje ochotný svoje argumenty ničím podporiť. Proste len povie "ja to dělám takhle". Ale to neznamená, že to ide robiť len tak je to správne. Typický príklad je Karlova neochota mi vysvetliť prečo je dobrá jedine malá tryska a vysoký tlak a nie veľká tryska a malý tlak. 6)Uznávam že niesom žiaden praktik, teší ma že pre Karla som vedátor. A teší ma že napriek Karlovým vyjadreniam "to ti nikdy nebude fungovat" mi to dobre funguje. Dáva mi to presvedčenie že moje názory sú aspoň v niečom dobré. 7)Všimni si že JA som nikdy nepovedal že tomu Karel nerozumie. Zato od Karla musím znášať jeho posmešky neustále. Ako moderátor by si sa mohol snažiť byť objektívny a minimálne v tomto krátkom vlákne si to v k'lude prejsť a nedať na svoj prvý pocit že hlúpy vedátor sa háda s chytrým praktikom a preštudovať si kto čo napísal a ako to súviselo s danou témou a kto sa snažil s tou témou pohnúť.
Červen 10, 201411 r Takže abychom ukončili tuto neustálou a trapnou debatu...pokud si Kluvi myslíš,že Tě neustále napadám a ponižuji tak se omlouvám, jsi pro mě sice jenom jakýsi anonym, který si ani raději nevypíše nic pod svým anonymním přihlášení ale budiž..s dost lidma tady na foru se znám osobně, mnoha jsem přestavoval auta, takže to ať posoudí jiní....specializuji se na pár systémů, o kterých jsem přesvědčen, že stojí za to je dělat a to si taky budu obhajovat.... Rozdíl mezi námi je v tom, že jsem majitel rodinné firmy se všemi klady a zápory, musím se k zákazníkům chovat trošku jinak jako Ty, pokud má u nás s namontovaným autem někdo problém, snažíme se ho vždy nějakým způsobem vyřešit i kdyby měl dotyčný přijet vícekrát.....Ty jsi si pouze nechal "udělat" auto od "nějakéhoů super mechanika (což já bohužel nejsem,pořád se učím), který Ti není schopen dát auto do pořádku tak by mělo být, spíš je to tvoje veliká chyba, že jsi to nechal plavat, místo toho si koupíš kabel a myslíš si, že jsi mist světa.... když ti někdo něco napíše, hned to pitváš a snažíš se hned všem vasvětlovat, že podle tebe je pravda jinde. Kolik lidí s tebou diskutuje, prakticky nikdo, protože to vesměs nikoho nezajímá, jen ty pořád něco vymýšlíš...to že ti tvoje auto "nějak" funguje je spíš tvoje ostuda, protože ani nedokážeš svůj problém reklamovat vůči firmě, která Ti auto jak popisuješ zmastila....je mi tě upřímně líto, ale byla to jen a jen Tvoje volba, co sis dal do auta....dnes s tebou nechce nikdo nic mít, kamkoliv dojedeš, každý uvidí v čem všem jsi se hrabal, ono to ani nejde tvoje auto poravit, když to kdokoliv nastaví, Ty to jak tě znám, začneš hned upravovat, jelikož budeš k každým nastavením nespokojený....
Červen 10, 201411 r Autor Dobre Karle, ďakujem za omluvu. Aj ja sa Ti ospravedlnujem ak sa Ta daco dotklo. Do buducnosti navrhujem aby si na moje prispevky reagoval vecne. A ja sa pokúsim nebyť ironický. Proste odpovedz na to co bolo pisane hore cize "Je tu dakto kto má systém BRC a má kábel a soft a bol by ochotný spraviť jednoduchý pokus ktorý by zistil aké tlak LPG vlastne BRC meria resp udáva? Postup by som dodal." Ak k tomu nechceš prispeť (predtym sme sa o tom bavili cez SZ a odmietol si), tak proste nereaguj. A nefunguje mi to NEJAK ale DOBRE. Snazil som sa len prist na TECHNICKY DOVOD preco sa nezhodneme v nastaveni tlakov a pokusit sa zblizit nase pohlady na vec. Podla mojej teorie sa iným spôsobom zobrazenia tlaku ten rozdiel vysvetlit da a pokial k tomu nechces prispet, tak ta k tomu nikto prinutit nedokaze. Snáď sa nájde niekto iný kto vyhovie mojej zvedavosti vyjasniť problém. Upraveno Červen 10, 201411 r od kluvi
Červen 11, 201411 r Ako moderátor by si sa mohol snažiť byť objektívny a minimálne v tomto krátkom vlákne si to v k'lude prejsť a nedať na svoj prvý pocit že hlúpy vedátor sa háda s chytrým praktikom a preštudovať si kto čo napísal a ako to súviselo s danou témou a kto sa snažil s tou témou pohnúť. No já si prošel všechny tvé příspěvky na foru. Nicméně, vypadá to, že jste si to s Karlem vyjasnili, tudíž to zde nebudeme dále pitvat.
Červenec 17, 201411 r Ale Kluvi má pravdu, těch tlaků je více, zrovna jsem to zkoumal. Jednak je nějaký absolutní tlak plynu u vstřikovačů/výstupu reduktoru. Pak tlak v sání. A třeba v omegasu se dá i nastavit zda se má zobrazovat absolutní tlak nebo rodílový deltaP. Tudíž pokud vidím na volnoběh tlak sání 0.4, tlak plynu 1.5 bar, tak rozílový tlak 1.1 bar(což je to deltaP, které nás zajímá ke správnému nastavení) a tudíž v pořádku dle doporučení 1-1.3. Ačkoli jsme se nejdříve bál že mám přiliš vysoký, ale myslím že to je dobře. Pak jsem někde viděl že to vztahují k 0bar = atmosfericky tlak = 100kpa a jinde zase považují za 0 bar = 0kpa. Takže by bylo fajn kdyby se do toho vneslo více jasna. Každý výrobce to mohl pojmout jinak a musí být jasno. Třeba omegas co mám já je starší a nastavnení z manuálu ještě nemá, a je tam napsáno jen gas pressure. Tak pak nevím jestli je to rozdílové, nebo absolutní a může někoho uvést v omyl přestože je to v žásadě úplně jednoduché. Upraveno Červenec 17, 201411 r od Frenk77
Červenec 18, 201411 r Autor Presne tak, ako Frenku píšeš. V tom značení je chaos a ten umožňuje rozličné výklady reálnych hodnôt a nastavení. A v kopu situáciach (viz moja večná polemika s Karlom) je to vysvetliteľné len odlišným pojmom o ktorom tlaku sa bavíme. Takze ten istý tlak plynu môže byť = 1.6bar (relatívne voči NORMÁLNEMU atmosférickému tlaku=1.01325bar) = 1.7bar (relatívne voči atmosférickému vo vyššej nadmorskej výške alebo zlom počasí) = 2.61325 (absolútne voči vákuu) A k tomu napr = 2.2 (relatívne voči tlaku v saní na voľnobeh) = 0 (relatívne voči tlaku v saní na max vykon na MOJOM turbomotore) Takže ktorý tlak 1.6bar vlastne Karel myslel?
Červenec 18, 201411 r tak Vy dva jste shedali až jste se našli .....já neřeším nějaký absolutní,relativní, takový,makový....otevřu program, zkontroluji položku tlak,vidím tam 1.5, tak beru, že to má tlak 1.5 a nic jiného nemusím zkoumat, je to pořád ještě nepochopitelné. MAP je druhá položka, což je vlastně podtlak v sání, pokud je systém dobře nastavený a podtlak správně navrtaný v sání, má určitou hodnotu...rozdíl mezi tlakem a podtlakem je veličina, která má vliv na "vracení" plynového systému zpět do benzínu, hledáte pořád vědu tam, kde vlastně žádná není....ale pište a bádejte...
Červenec 18, 201411 r Autor Zdar Karle. To je ale ONO. Ty nic neřešíš, vo svojom softe pre svoj systém nastavíš NIEČO a potom niekomu inému s iným systémom a softom tvrdíš, že keď to má nastavené inak ako ty, tak to má zle... Videl som čo zobrazuje BRC a teraz viem, že mám 100% pravdu. A Tvoje polopravdy ma už nechávajú kľudným. Apropos ten ".rozdíl mezi tlakem a podtlakem je veličina, která má vliv na "vracení" plynového systému zpět do benzínu," má hlavne podstatný vplyv na to koľko plynu pretečie za ms cez plynový vstrekovač do sania.
Červenec 18, 201411 r poslouchej...za 2é let mám dost nastřádaných informací, podložených praxí, zkoušení, bádání apod., nejsem ten typ majitele, jako někteří, kteří sedí u PC a adepisují potenciálním zákazníkům, že předělat to a to není vůbec žádný problém...ona někdy i občejná Fabia dokáže potrápit,víš. A to, že si myslíš že říkám polopravdy, v jistém smyslu ano, ale jen z toho důvodu, protože nebudu svoje zkušenosti vypisovat třeba zrovna tobě a tady na tomto foru, to jsou takové věci, o které se podělím jen se svým synem, který je se mnou ve firmě, takže si svoje narážky nech pro někoho jiného, rozpitvávej dál to co jsi občas vylepšíš na autě místo aby jsi jezdil, mě ty tvoje úvahy taky nechávají klidným....ty jsi prostě myslíš, že to jak to máš nastavené v tvém autě je dobře, já bych to řešil jinak, ale v tom se nemůžeme nikdy shodnout....
Červenec 19, 201411 r No já neví co řeší Kluvi s autem, diskuze je o tlaku plynu, ano otevřu soft a vidím tlak, a ten některý výrobce zobrazuje jako tlak plynu mínus MAP a některý jen přímo tlak plynu(a v novějším omegasu se dá i vybrat co se má ukazovat jako tlak). Tak u prvního případu rozhodně 1.6 nebude správná hodnota že? Ale 1.0-1,3 pro bežný motor. To je asi tak celé. Nebo to karel.lpg znamená že je to jedno jestli to bude rozdílový tlak nebo absolutní ? To asi ne že ....nebo i u landi renza hlupáci že tam v manuálu omagasu rozlišují tyto dva tlaky. Upraveno Červenec 19, 201411 r od Frenk77
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.