Přejít na obsah

Výběr podovozku, sníženého ale komfortního.


tomes001

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám F1 TDI, momentálně na stavítku KW v.1 ale stav našich silnic není zrovna nejlepší, proto chci udělat změnu.

 

KW mám stejně nahoře, tedy snížení -35mm, to bych chtěl zanechat. Stejně jsem vlastnosti KW moc nevyužil, takže už nehledám nic extra sportovního, ale naopak komfortního. Chtěl bych zanechat snížení a nevím přesně jakou kombinaci tlumičů a pružin zvolit.

 

Hledám tedy osvědčené kombinace sníženého ale komfortního podvozku.

 

Napadla mě kombinace Bilstein B4+Frs péra nebo eibach.

 

Znám taky HP sporting, jen cenovka kompletu je trochu vyšší než si představuju.

 

Žádné JOM nebo TA prosím ani nezminujte.

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Prosimtě jen nekombinuj. Jakejkoliv pevnej podvozek od TA nebo JOMu bude lepší než nějaká tvoje supersloučenina. Kup si pevný komplet od jakýkoliv značky a nevymýšlej svůj osvědčený podvozek zkombinováním nezkombinovatelných tlumičů a pružin za megačástky.

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Hele je to trošku složitejší.... Dám ti závěr na začátek a pak ti to vysvětlím.. Nekupuj to!

 

1. Problém je ten, že každá sportovní pružina se dodává dle motorizací, karoserii nebo profesionálně řečeno dle váhových limitů. Abychom se bavili konkrétně tak mrkni například na tyto pružiny: https://tatechnix.cz/53335-sportovni-pruziny-30-30-mm-skoda-fabia-1-6y-4250570617917.html

Mají:

Max. zatížení přední nápravy: 920 - 960kg

Max. zatížení zadní nápravy: 840kg

 

 

To prakticky zanemená že jsou vhodné na vozidla, která mají na druhé straně velkého TP zhruba v prostřed hodnoty maximálního zatížení náprav v tomto intervalu nebo nižší, ale nikdy né vyšší. Čím více to nebude sedět tak tím méně to bude fungovat respektivě odpovídat inzerovanému snížení a funkci. Na nákup na bazaru potřebuješ tedy znát naprosto přesně co kupuješ, aby jsi mohl posoudit vhodnost. Víš to?

 

2) Výdrž... Kolik to vydrží?? Někomu 50 tis a někomu 150tis... Proč? Odpovědí jsou kola a styl jízdy respektivě stav tlumičů a vhodnost tlumičů.. Má ten před tebou sportovní tlumiče? Sériové nevyhovují plné výydrži pružin. Koupil ten před tebou správné viz bod 1. nebo je přetěžoval? Neměl nepovolená přetížená kola?

 

3) Cena & smysl....

Mrkni na to nejlepší co můžeš koupit:

https://www.autodilyjimo.cz/sportovni-pruziny-eibach-skoda-fabia-i-rs-19-tdi-p9856?gclid=CIn4sPfR-NICFQadGwodLY0NrA

https://vwshop.cz/sportovni-pruziny/70772-sportovni-pruziny-35-30mm-skoda-fabia-1-6y2-ap-sportfahrwerke.html

 

Dražší nemaj bez tlumiče žádný význam. Kolik tě výjdou staré? Na dvojku? Za 3,8 bez slev si koupíš ošetřené antikozní pružiny s dvouletou zárukou a třeba je pak někomu neznalému prodáš.. Finančně jsi na to stejně a jezdíš na nových a správných a máš záruku..

Editováno: , autor: Martinro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak skoda,ze jsem si to neprecetl drive. Uz je mam koupene :-( co uz. Ale i tak odpovim.

1) Jsou presne na me auto. Vcetne karoserie-motorizace-vahovych limitu. Dostal jsem odkaz na pruziny.

2)Mel tam seriove tlumice. A koupil bod 1.
Na kolech 16" (to mam i ja) a jezdil bud sam,nebo s pritelkyni.

3)Cena rozhodla no. Vic jak o polovinu ceny novych.

Takze budu ted uz jen doufat :-D ze to bude fungovat tak jak ma. Ale i tak moc dekuji,za naprosto vycerpavajici odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...