Pavska Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Zdravím mám problém, nikde jsem to nenašel tak zakladam toto téma. Přestala mi jít regulace sklonu světel mám xeny. Pojistka OK. Vyměnil jsem i řidící jednotku za jinou co je v kurfu vlevo a to samé s vagem se to nespojí a regulace stále nefunguje. Vag tu jednotku nenajde. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Nejde do jednotky svorka 30 nebo svorka 15 anebo kostra,nebo je někde šluslej svazek kterej blokuje K-line pro diagnostiku.Schéma a propípat pinout řj sklonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Ještě že jsi mu to vysvětlil tak detailně a pochopotelně i pro laika Určitě to podle Tvého návodu hned spraví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 10. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Tak xeny se po startu sklopí a vrátí zpět. Pojistka č. 8 změřená na konci konektrou ř. jednotky naklápění vedení je ok. Tak teď už asi zbýva jen to K-vedeni od diagnostiky propípnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 10. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Aspoň to něco dělá, což je dobře, že to není úplně mrtvý. Neřešil bych momentálně jestli se lze připojit VAGínou nebo ne, i když jeto škoda, možná by stačilo dát jen základní nastavení Nemáš spíše problém ve snímači úrovně vozidla (vlevo vpředu a vlevo vzadu)? Změř napětí 5V na fialovo-červeném kabelu. Dále změř napětí ŘJ dle schematu 22/7 (ukostření 44 a napájení A2) Bylo by dobré, kdyby sis stáhnul komplet schemata, xenony začínají kapitolou 22/1. Pokud bys potřeboval nějaké vysvětlení k zapojení, napiš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 10. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2014 Pravě zakaldní nastavení neudělám neboť se nepřipojím k té jednotce. A2 a 44 je ok. předchvílí proměřeno. Nejspíš bude zakopanej pes někde v tom K vedení . Jinak mám kmopet schema ale díky . Kdyby byl problém ve snímači v předu či v zadu tak bych se aspon připojil k té jednotce. Mě vag hlasí jako že neni ve voze namontována. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 Sice jsem Ti to napsal do SZ, ale hodím to i sem, kdyby někdo řešil podobný problém: Ohledně vedení K se určitě ptáš na zeleno červený kabel. Dle schematu je to pin č.14 na 20ti pinové svorkovnici řídící jednotky v kufru. Jdeš po něm dobře, vede do 15ti polové svorkovnice na pravém A-sloupku. Dále pak do spioje A76 a ten Tě právě zajímá, ale bohužel ten spoj nevím, kde je a ze schematu to není zřejmé, jen víme, že dále pokračuje jako zelený kabel a to do pinu č.7 diagnostické zásuvky. Čili jdi dále po tomto kabelu. nebo to můžeš úplně ojebat: Prozvonit (klasickou prozváněčkou) rovnou pin č.14 na řídící jednotce xenonů s pinem č.7 na diagnostické zásuvce. Pokud nebude pípat, je to někde rozpojeno. Pokud to tak bude, prozvoň pin 14 řj s pinem č.5 na svorkovnici na pravém A-sloupku a když to bude OK, tak víme, že je problém v tom spoji A76v palubce. Ten bude pěkně schovaný a ojebal bych bypasem (prostě spojit jiným kabelem) - čili napojit nový kabel mezi pin 5 na svorkovnici na pravém A-sloupku a pin 7 na diagnostické zásuvce. tady ale pozor, fakt to udělej dobře, přeci jenom to je diagnostický a citlivý werk. Určitě ale před touto operací nejdříve prozvoň pin ř.j. s pinem na diagnostické zásuvce - teď už vlastně víš přesně čísla pinů a barvy kabelů. OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 11. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 Jo jo přesně jsem to takhle chtěl udělat zmeřit na diag. zasuvce a na konci v kufru. Pak popřípadně na tom sloupku. A ještě dotaz jak sundat ten plast z A sloupku v pravo? Jinak diky za stručný popis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 je tam kulatá záslepka a pod ní šroubek, pak odcvaknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 11. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2014 Tak dávam info svorka na A sloupku v pravo zoxidovaná jako jediná ze všech navíc vedení K mělo upadlou nožičku ve svorce svorku sem očistil krom vedení K jsem vyved mimo. Tak do řidící jednotky se dostanu ale další problém nastal že se na Vagu objevila chyba 01534 motor naklápění světlometu na levem světle nefunkční i na Dotu to píše světla závada. Což nechápu když ještě dnes se neklápěli při startu. Navíc chyba nelze smazat furt se tam objevuje. A dle schématu tam nevede žádný kabel , teda vede jeden modrý ten silnější ale ten byl v naprostém pořádku žádná oxidace. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 (editace) No vida, pokrok! K levemu motorku nastavovači sklonu světlometů V48 vedou 4 kabely. Vedou z pinů 2,3,4,5 na řídící jednotce v kufru. Též jdou přes pravý A-sloupek přes černou svorkovnici, piny 2,3,4,1 (tady hádám, že bude chyba) a růžovou svorkovnici na levém A-sloupku piny 7,10,9,4. Dále pak přes 10ti polovou svorkovnici na levém světle piny 2,3,4,6. Takže opět nejdříve prozvonit z řj. až po motorek a jít po kabelech, pak si dráhu prozvánění postupně zkracovat a zjistit, kam až je to v pořádku Je to zřejmé z plánku 22/9. Čili: Jednotlivé kabely: 1.kabel - pin 5 na ř.j.prozvonit s pinem 2 na Asloupku vpravo a dále pinem 7 na Asloupku vlevo a dále pinem 2 na světle = pin 4 přímo na motorku 2.kabel - pin 2 na ř.j.prozvonit s pinem 3 na Asloupku vpravo a dále pinem 10 na Asloupku vlevo a dále pinem 3 na světle = pin 1 přímo na motorku 3.kabel - pin 4 na ř.j.prozvonit s pinem 4 na Asloupku vpravo a dále pinem 9 na Asloupku vlevo a dále pinem 4 na světle = pin 3 přímo na motorku 4.kabel - pin 3 na ř.j.prozvonit s pinem 1 na Asloupku vpravo a dále pinem 4 na Asloupku vlevo a dále pinem 6 na světle = pin 2 přímo na motorku Je to složitě vypadá, ale není, je to cesta 4kabelů a nikde se nemusí nic složitě rozebírat. začal bych tak, že vezmeš dlouhý kabel a prozváněčku, prozvonit vše od řj až po světlo a u kterého kabelu bude chyba, tak postupně jít po něm přes A sloupky vlevo a vpravo. Rovnou bych proměřil i cestu pravého motorku dle schematu 22/9. Pokud bude VAGína furt hlásit chybu levého motorku, bude chyba přímo v něm Editováno: 12. Červenec 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 12. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 (editace) Díky za rady a dnes vše vyřešeno vyměnil jsem tu jednu výbojku jak zlobila a světla se začla naklápět a chyba šla smazat tak že problém vyřešenej snad . Vyměnil jem obě dvě, jen svítí víc do žluta než ty předchozí ty byli ho hodně více modré jestli tam byli přmo z výroby to už nevím. Jen když pršelo tak nic nebylo videt skoro Editováno: 12. Červenec 2014, autor: Pavska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 12. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 Tak to si tam mel s 6000tis kelvinama a ted mas bych řekl se 4300 že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 12. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2014 Jo teď mám 4300 a je to nezvyk na pohled ale co zvyknu si , Když sem to jel projet tak každý den když jedu studý auto a mám tam spotřebu 10l a ted když sem jel tak 17 , pak na jedné křižovatce mám okolo 6 a ted 7 nevim snad sem nic nepodelal když sem dělal ty svorky tak sem mel auto píchlé nanabiječce . Uvidím po dalších jízdách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuko.86 Vloženo 13. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2019 V 10. 7. 2014 na 21:17, SUP1 napsal: Aspoň to něco dělá, což je dobře, že to není úplně mrtvý. Neřešil bych momentálně jestli se lze připojit VAGínou nebo ne, i když jeto škoda, možná by stačilo dát jen základní nastavení Nemáš spíše problém ve snímači úrovně vozidla (vlevo vpředu a vlevo vzadu)? Změř napětí 5V na fialovo-červeném kabelu. Dále změř napětí ŘJ dle schematu 22/7 (ukostření 44 a napájení A2) Bylo by dobré, kdyby sis stáhnul komplet schemata, xenony začínají kapitolou 22/1. Pokud bys potřeboval nějaké vysvětlení k zapojení, napiš. Nazdar ked tam mam len 2V ? A naklapanie mi nefunguje ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavska Vloženo 14. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2019 A spojís se s jednoutkou? Co vypisuje za chyby ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuko.86 Vloženo 14. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2019 před 6 hodinami, Pavska napsal: A spojís se s jednoutkou? Co vypisuje za chyby ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuko.86 Vloženo 14. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2019 Z kufru mi ide stava do A stlpika a od neho uz k svetlu nepokracuje ? Je nieco medzi svetlom a svorkovnicou pod A stlpikom v pravo ? Lava strana je OK Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.