Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím mám problém, nikde jsem to nenašel tak zakladam toto téma. Přestala mi jít regulace sklonu světel mám xeny. Pojistka OK. Vyměnil jsem i řidící jednotku za jinou co je v kurfu vlevo a to samé s vagem se to nespojí a regulace stále nefunguje. Vag tu jednotku nenajde.

Díky za rady

Vloženo

Tak xeny se po startu sklopí a vrátí zpět. Pojistka č. 8 změřená na konci konektrou ř. jednotky naklápění vedení je ok. Tak teď už asi zbýva jen to K-vedeni od diagnostiky propípnout.

Vloženo

Aspoň to něco dělá, což je dobře, že to není úplně mrtvý.

Neřešil bych momentálně jestli se lze připojit VAGínou nebo ne, i když jeto škoda, možná by stačilo dát jen základní nastavení

Nemáš spíše problém ve snímači úrovně vozidla (vlevo vpředu a vlevo vzadu)?

Změř napětí 5V na fialovo-červeném kabelu.

Dále změř napětí ŘJ dle schematu 22/7 (ukostření 44 a napájení A2)

Bylo by dobré, kdyby sis stáhnul komplet schemata, xenony začínají kapitolou 22/1.

Pokud bys potřeboval nějaké vysvětlení k zapojení, napiš.

post-79770-0-17810600-1405019666_thumb.j

post-79770-0-25879600-1405019672_thumb.j

post-79770-0-42773100-1405019678_thumb.j

Vloženo

Pravě zakaldní nastavení neudělám neboť se nepřipojím k té jednotce. A2 a 44 je ok. předchvílí proměřeno. Nejspíš bude zakopanej pes někde v tom K vedení . Jinak mám kmopet schema :) ale díky . Kdyby byl problém ve snímači v předu či v zadu tak bych se aspon připojil k té jednotce. Mě vag hlasí jako že neni ve voze namontována.

Vloženo

Sice jsem Ti to napsal do SZ, ale hodím to i sem, kdyby někdo řešil podobný problém:

Ohledně vedení K se určitě ptáš na zeleno červený kabel. Dle schematu je to pin č.14 na 20ti pinové svorkovnici řídící jednotky v kufru. Jdeš po něm dobře, vede do 15ti polové svorkovnice na pravém A-sloupku. Dále pak do spioje A76 a ten Tě právě zajímá, ale bohužel ten spoj nevím, kde je a ze schematu to není zřejmé, jen víme, že dále pokračuje jako zelený kabel a to do pinu č.7 diagnostické zásuvky. Čili jdi dále po tomto kabelu. nebo to můžeš úplně ojebat:

Prozvonit (klasickou prozváněčkou) rovnou pin č.14 na řídící jednotce xenonů s pinem č.7 na diagnostické zásuvce.

Pokud nebude pípat, je to někde rozpojeno. Pokud to tak bude, prozvoň pin 14 řj s pinem č.5 na svorkovnici na pravém A-sloupku a když to bude OK, tak víme, že je problém v tom spoji A76v palubce. Ten bude pěkně schovaný a ojebal bych bypasem (prostě spojit jiným kabelem) - čili napojit nový kabel mezi pin 5 na svorkovnici na pravém A-sloupku a pin 7 na diagnostické zásuvce. tady ale pozor, fakt to udělej dobře, přeci jenom to je diagnostický a citlivý werk. Určitě ale před touto operací nejdříve prozvoň pin ř.j. s pinem na diagnostické zásuvce - teď už vlastně víš přesně čísla pinů a barvy kabelů. OK?

Vloženo

Jo jo přesně jsem to takhle chtěl udělat zmeřit na diag. zasuvce a na konci v kufru. Pak popřípadně na tom sloupku. A ještě dotaz jak sundat ten plast z A sloupku v pravo? Jinak diky za stručný popis ;)

Vloženo

Tak dávam info svorka na A sloupku v pravo zoxidovaná jako jediná ze všech :( navíc vedení K mělo upadlou nožičku ve svorce :( svorku sem očistil krom vedení K jsem vyved mimo. Tak do řidící jednotky se dostanu ale další problém nastal že se na Vagu objevila chyba 01534 motor naklápění světlometu na levem světle nefunkční i na Dotu to píše světla závada. Což nechápu když ještě dnes se neklápěli při startu. Navíc chyba nelze smazat furt se tam objevuje. A dle schématu tam nevede žádný kabel , teda vede jeden modrý ten silnější ale ten byl v naprostém pořádku žádná oxidace. Díky

Vloženo (editace)

No vida, pokrok!

K levemu motorku nastavovači sklonu světlometů V48 vedou 4 kabely. Vedou z pinů 2,3,4,5 na řídící jednotce v kufru.

Též jdou přes pravý A-sloupek přes černou svorkovnici, piny 2,3,4,1 (tady hádám, že bude chyba) a růžovou svorkovnici na levém A-sloupku piny 7,10,9,4. Dále pak přes 10ti polovou svorkovnici na levém světle piny 2,3,4,6. Takže opět nejdříve prozvonit z řj. až po motorek a jít po kabelech, pak si dráhu prozvánění postupně zkracovat a zjistit, kam až je to v pořádku

Je to zřejmé z plánku 22/9. Čili:

Jednotlivé kabely:

1.kabel - pin 5 na ř.j.prozvonit s pinem 2 na Asloupku vpravo a dále pinem 7 na Asloupku vlevo a dále pinem 2 na světle = pin 4 přímo na motorku

2.kabel - pin 2 na ř.j.prozvonit s pinem 3 na Asloupku vpravo a dále pinem 10 na Asloupku vlevo a dále pinem 3 na světle = pin 1 přímo na motorku

3.kabel - pin 4 na ř.j.prozvonit s pinem 4 na Asloupku vpravo a dále pinem 9 na Asloupku vlevo a dále pinem 4 na světle = pin 3 přímo na motorku

4.kabel - pin 3 na ř.j.prozvonit s pinem 1 na Asloupku vpravo a dále pinem 4 na Asloupku vlevo a dále pinem 6 na světle = pin 2 přímo na motorku

 

Je to složitě vypadá, ale není, je to cesta 4kabelů a nikde se nemusí nic složitě rozebírat. začal bych tak, že vezmeš dlouhý kabel a prozváněčku, prozvonit vše od řj až po světlo a u kterého kabelu bude chyba, tak postupně jít po něm přes A sloupky vlevo a vpravo.

Rovnou bych proměřil i cestu pravého motorku dle schematu 22/9.

Pokud bude VAGína furt hlásit chybu levého motorku, bude chyba přímo v něm

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo (editace)

Díky za rady a dnes vše vyřešeno vyměnil jsem tu jednu výbojku jak zlobila a světla se začla naklápět a chyba šla smazat tak že problém vyřešenej snad :). Vyměnil jem obě dvě, jen svítí víc do žluta než ty předchozí ty byli ho hodně více modré jestli tam byli přmo z výroby to už nevím. Jen když pršelo tak nic nebylo videt skoro :D

Editováno: , autor: Pavska
Vloženo

Jo teď mám 4300 a je to nezvyk na pohled :D ale co zvyknu si , Když sem to jel projet tak každý den když jedu studý auto a mám tam spotřebu 10l a ted když sem jel tak 17 , pak na jedné křižovatce mám okolo 6 a ted 7 nevim snad sem nic nepodelal když sem dělal ty svorky tak sem mel auto píchlé nanabiječce . Uvidím po dalších jízdách.

  • o 5 let později...
Vloženo
V 10. 7. 2014 na 21:17, SUP1 napsal:

Aspoň to něco dělá, což je dobře, že to není úplně mrtvý.

Neřešil bych momentálně jestli se lze připojit VAGínou nebo ne, i když jeto škoda, možná by stačilo dát jen základní nastavení

Nemáš spíše problém ve snímači úrovně vozidla (vlevo vpředu a vlevo vzadu)?

Změř napětí 5V na fialovo-červeném kabelu.

Dále změř napětí ŘJ dle schematu 22/7 (ukostření 44 a napájení A2)

Bylo by dobré, kdyby sis stáhnul komplet schemata, xenony začínají kapitolou 22/1.

Pokud bys potřeboval nějaké vysvětlení k zapojení, napiš.

post-79770-0-17810600-1405019666_thumb.j

post-79770-0-25879600-1405019672_thumb.j

post-79770-0-42773100-1405019678_thumb.j

Nazdar

ked tam mam len 2V ?  A  naklapanie mi nefunguje ? 

Vloženo

  Z kufru mi ide stava do  A stlpika  a od neho uz k svetlu nepokracuje ?

  Je nieco medzi svetlom a  svorkovnicou   pod A stlpikom  v pravo ?   

Lava strana je OK 

Vdaka

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...