Přejít na obsah

Vag nelze spojit s ř.j. č. 55 (regulace sklonu světel )


Pavska

Doporučené příspěvky

Zdravím mám problém, nikde jsem to nenašel tak zakladam toto téma. Přestala mi jít regulace sklonu světel mám xeny. Pojistka OK. Vyměnil jsem i řidící jednotku za jinou co je v kurfu vlevo a to samé s vagem se to nespojí a regulace stále nefunguje. Vag tu jednotku nenajde.

Díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aspoň to něco dělá, což je dobře, že to není úplně mrtvý.

Neřešil bych momentálně jestli se lze připojit VAGínou nebo ne, i když jeto škoda, možná by stačilo dát jen základní nastavení

Nemáš spíše problém ve snímači úrovně vozidla (vlevo vpředu a vlevo vzadu)?

Změř napětí 5V na fialovo-červeném kabelu.

Dále změř napětí ŘJ dle schematu 22/7 (ukostření 44 a napájení A2)

Bylo by dobré, kdyby sis stáhnul komplet schemata, xenony začínají kapitolou 22/1.

Pokud bys potřeboval nějaké vysvětlení k zapojení, napiš.

post-79770-0-17810600-1405019666_thumb.j

post-79770-0-25879600-1405019672_thumb.j

post-79770-0-42773100-1405019678_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravě zakaldní nastavení neudělám neboť se nepřipojím k té jednotce. A2 a 44 je ok. předchvílí proměřeno. Nejspíš bude zakopanej pes někde v tom K vedení . Jinak mám kmopet schema :) ale díky . Kdyby byl problém ve snímači v předu či v zadu tak bych se aspon připojil k té jednotce. Mě vag hlasí jako že neni ve voze namontována.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice jsem Ti to napsal do SZ, ale hodím to i sem, kdyby někdo řešil podobný problém:

Ohledně vedení K se určitě ptáš na zeleno červený kabel. Dle schematu je to pin č.14 na 20ti pinové svorkovnici řídící jednotky v kufru. Jdeš po něm dobře, vede do 15ti polové svorkovnice na pravém A-sloupku. Dále pak do spioje A76 a ten Tě právě zajímá, ale bohužel ten spoj nevím, kde je a ze schematu to není zřejmé, jen víme, že dále pokračuje jako zelený kabel a to do pinu č.7 diagnostické zásuvky. Čili jdi dále po tomto kabelu. nebo to můžeš úplně ojebat:

Prozvonit (klasickou prozváněčkou) rovnou pin č.14 na řídící jednotce xenonů s pinem č.7 na diagnostické zásuvce.

Pokud nebude pípat, je to někde rozpojeno. Pokud to tak bude, prozvoň pin 14 řj s pinem č.5 na svorkovnici na pravém A-sloupku a když to bude OK, tak víme, že je problém v tom spoji A76v palubce. Ten bude pěkně schovaný a ojebal bych bypasem (prostě spojit jiným kabelem) - čili napojit nový kabel mezi pin 5 na svorkovnici na pravém A-sloupku a pin 7 na diagnostické zásuvce. tady ale pozor, fakt to udělej dobře, přeci jenom to je diagnostický a citlivý werk. Určitě ale před touto operací nejdříve prozvoň pin ř.j. s pinem na diagnostické zásuvce - teď už vlastně víš přesně čísla pinů a barvy kabelů. OK?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dávam info svorka na A sloupku v pravo zoxidovaná jako jediná ze všech :( navíc vedení K mělo upadlou nožičku ve svorce :( svorku sem očistil krom vedení K jsem vyved mimo. Tak do řidící jednotky se dostanu ale další problém nastal že se na Vagu objevila chyba 01534 motor naklápění světlometu na levem světle nefunkční i na Dotu to píše světla závada. Což nechápu když ještě dnes se neklápěli při startu. Navíc chyba nelze smazat furt se tam objevuje. A dle schématu tam nevede žádný kabel , teda vede jeden modrý ten silnější ale ten byl v naprostém pořádku žádná oxidace. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vida, pokrok!

K levemu motorku nastavovači sklonu světlometů V48 vedou 4 kabely. Vedou z pinů 2,3,4,5 na řídící jednotce v kufru.

Též jdou přes pravý A-sloupek přes černou svorkovnici, piny 2,3,4,1 (tady hádám, že bude chyba) a růžovou svorkovnici na levém A-sloupku piny 7,10,9,4. Dále pak přes 10ti polovou svorkovnici na levém světle piny 2,3,4,6. Takže opět nejdříve prozvonit z řj. až po motorek a jít po kabelech, pak si dráhu prozvánění postupně zkracovat a zjistit, kam až je to v pořádku

Je to zřejmé z plánku 22/9. Čili:

Jednotlivé kabely:

1.kabel - pin 5 na ř.j.prozvonit s pinem 2 na Asloupku vpravo a dále pinem 7 na Asloupku vlevo a dále pinem 2 na světle = pin 4 přímo na motorku

2.kabel - pin 2 na ř.j.prozvonit s pinem 3 na Asloupku vpravo a dále pinem 10 na Asloupku vlevo a dále pinem 3 na světle = pin 1 přímo na motorku

3.kabel - pin 4 na ř.j.prozvonit s pinem 4 na Asloupku vpravo a dále pinem 9 na Asloupku vlevo a dále pinem 4 na světle = pin 3 přímo na motorku

4.kabel - pin 3 na ř.j.prozvonit s pinem 1 na Asloupku vpravo a dále pinem 4 na Asloupku vlevo a dále pinem 6 na světle = pin 2 přímo na motorku

 

Je to složitě vypadá, ale není, je to cesta 4kabelů a nikde se nemusí nic složitě rozebírat. začal bych tak, že vezmeš dlouhý kabel a prozváněčku, prozvonit vše od řj až po světlo a u kterého kabelu bude chyba, tak postupně jít po něm přes A sloupky vlevo a vpravo.

Rovnou bych proměřil i cestu pravého motorku dle schematu 22/9.

Pokud bude VAGína furt hlásit chybu levého motorku, bude chyba přímo v něm

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za rady a dnes vše vyřešeno vyměnil jsem tu jednu výbojku jak zlobila a světla se začla naklápět a chyba šla smazat tak že problém vyřešenej snad :). Vyměnil jem obě dvě, jen svítí víc do žluta než ty předchozí ty byli ho hodně více modré jestli tam byli přmo z výroby to už nevím. Jen když pršelo tak nic nebylo videt skoro :D

Editováno: , autor: Pavska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo teď mám 4300 a je to nezvyk na pohled :D ale co zvyknu si , Když sem to jel projet tak každý den když jedu studý auto a mám tam spotřebu 10l a ted když sem jel tak 17 , pak na jedné křižovatce mám okolo 6 a ted 7 nevim snad sem nic nepodelal když sem dělal ty svorky tak sem mel auto píchlé nanabiječce . Uvidím po dalších jízdách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...
V 10. 7. 2014 na 21:17, SUP1 napsal:

Aspoň to něco dělá, což je dobře, že to není úplně mrtvý.

Neřešil bych momentálně jestli se lze připojit VAGínou nebo ne, i když jeto škoda, možná by stačilo dát jen základní nastavení

Nemáš spíše problém ve snímači úrovně vozidla (vlevo vpředu a vlevo vzadu)?

Změř napětí 5V na fialovo-červeném kabelu.

Dále změř napětí ŘJ dle schematu 22/7 (ukostření 44 a napájení A2)

Bylo by dobré, kdyby sis stáhnul komplet schemata, xenony začínají kapitolou 22/1.

Pokud bys potřeboval nějaké vysvětlení k zapojení, napiš.

post-79770-0-17810600-1405019666_thumb.j

post-79770-0-25879600-1405019672_thumb.j

post-79770-0-42773100-1405019678_thumb.j

Nazdar

ked tam mam len 2V ?  A  naklapanie mi nefunguje ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...