Publikováno Červenec 10, 201411 r nemate nekdo zkusenost s timto problemem..šlapnu na brzdu kdyz zastavim slyšim cvaknuti,pri rozjezdu,taky pri couvani rozjezdu slysim cvaknutu kov na kov,je to nepravidelne, nekdy jo nekdy ne??
Červenec 10, 201411 r Stabík, čep, kineťák, uložení motoru/převodovky cokoli... Jak na to reagovat... To musíš pokoukat na zvedáku, to tady zase budou jen spekulace...
Červenec 11, 201411 r Prisimte muzes asi napodobit zvuk kterej to vydava? Pak Sup dokaze na 100% poradit
Červenec 11, 201411 r Jestli ti to cvaká od zadní nápravy, tak jako mě, tak to dělají brzdový desky jak se hýbou nahoru a dolu ve třmenu.
Červenec 11, 201411 r Autor motor 1.9 tdi,napodobit zvuk ,zvenči to je hlasity loupnuti,kov na kov,,v aute slyset cvaknuti,na zvedaku uz jsem byl nekolikrat,na technicky v tech jejich valcich taky,a prej nikde nic volnyho,vše ok
Srpen 1, 201411 r me to nejspis taky dela.. 2.8 manual, vsechny silentbloky na motoru a prevodovce novy... dela to pri rychlejsim pusteni spojky jak kdyby se hybala cela napravnice (srouby jsou dorvane ze nejdou ani povolit) Upraveno Srpen 1, 201411 r od lukas.pce
Září 2, 201411 r Ahoj mám taky superba 1.9tdi 96kw , dělám ve škodovce , takže to mám tip ťop brzdy vše nové celý podvozek a taky mi to cvakne p ři dojíždění do křižovatky na zpátečku nebo při rozjezdu a vypadá to na desky , že se pohybují v brzdiči , jinak už taky nevím dělá mi to pravé zadní kolo a levé přední .Taky jsem z toho nemocnej.
Září 2, 201411 r Nemocnej? Spíš ostuda, když děláš ve škodovce! Měl bys nám tady rozdávat rozumy Jestli to dělají desky, tak přeci dobře víš, že tam jsou vymezovací plíšky, které ty desky centrují na jednom místě Takže asi ťip ťop to nebude, to bys ty plíšky přeci zkontroloval. A jelikož máš ty brzdy nové jak píšeš, tak máš určitě nové i ty vymezovací plíšky, které se mění automaticky s deskami (staré se někdy vymačkají a vůle tam je). ALE!Jelikož děláš ve škodovce, vůbec bych se nedivil, kdyby Ti tam nové plíšky nedali (nebo sis je tam nedal), protože moje zkušenost je taková, že servis škoda je samej mechanik-lempl, kteří si účtují ceny na hodinu, mají nesmyslně dlouhé servisní časové limity (asi tam počítají i kávičky, cigárka a bůhví co ještě) a když něco utrhnou, tak to přilepí. Ale to už je na jinou kapitolu. Důležité jsou ty plíšky, které bych asi zkontroloval (rada pro ostatní)
Září 4, 201411 r Nechci nikoho urážet ,ale vidím že tady ostatní urážet umí , kdybys trošku rozuměl autům , tak bys věděl , že superb 1.9d s naprostou jistotu v originálu žádné plíšky nemá !!! má to možná jen v některých výrobní ch měsících mrtvá 2,5 pulka ale jinak to nemá žádný superb . Takže než něco napíšeš tak otom trošku zapřemýšlet.
Září 4, 201411 r , další urážlivka Ty kráááso Asi jsem měl smůlu, že jsem zrovna ty plíšky viděl zatím na všech. Možná je to proto, že to nebyly předražené originály bez nich Nehledě, že jsem ani nevěděl motorizaci... Upraveno Září 4, 201411 r od SUP1
Září 4, 201411 r SUP1 něco na tom bude, protože já mám Supa z Francie a byl servisovaný jedině u Škody a ty plíšky na zadních brzdách taky nemám, proto mě to taky cvaká. Závěr je takový, že Škoda na nějaký cetrovací plíšky sere a ani na Etce je nemá. Upraveno Září 4, 201411 r od Rabbit
Září 5, 201411 r Pánové, Michal má pravdu, takže se mu omlouvám. Nicméně můj postoj na servis Škoda se v žádném případě nemění. Vpředu jsou vymezovací pružiny a vzadu skutečně nic není, jen u nějakých. Těch aut mi prošlo rukama více a zamíchalo se mi to v hlavě Ale prodejce mi prozradil, že dají koupit sesky od TRW, ktré to mají (můj případ)
Září 5, 201411 r Jako že je těžká na předek a go vaček a tak okolo toh ve značkovym tak přes pade . a to je co každá dvaapulka. ale jinak 1.9 jede i líp než 2.5 nemám to ani nejak moc laďěny a kdykoli skoro chci tak dvaapulce udedeš . nebylo to myšleno zle spíš ten motor vačky čerpadlo vahadla a atd. problém od samé výroby ten motor.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.