Přejít na obsah

škrtící klapka


ave123456

Doporučené příspěvky

Ahoj ,měnil jsem po bouračce škrtící klapku ,a po zapnutí zapalování se ani nehne pořád otevřená ,má to tak být (dával jsem úplně novou )? Nedělal jsem tedy základní nastavení ,musí se při výměně dělat ?  Pořád to skáče do nouzáku mohlo by to tím být ? Je pravda,že nemám do pondělí možnost diagnostiky ,ale třeba se tu dozvím jestli mám hledat chybu jinde ,jen podotýkám ,že svítí kontrolka motoru a bliká žhavení hned po zapnutí klíčků....děkuju moc za rady ..Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Dobrý den, poprosil bych o radu. Yeti 4x4 103 kW. Rozblikala se žhavení a objevila se hláška o závadě motoru/do servisu. Občas padne do nouzáku. Na diagnostice závada: P012200 - Potenciometr škrtící klapky- G69- signál příliš malý. P261A00- Čerpadlo 2 chladící kapaliny- obvod rozpojen. Poradíte co s tím může být? Auto když se vypne motor udělá takovej rachot jakoby chtěl motor vypadnout z auta. Bude stačit vyměnit oba díly nebo to může být i něco jiného. Děkuji moc za spolupráci.

Editováno: , autor: Béďa01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...