Publikováno Srpen 5, 201411 r Ahoj ,měnil jsem po bouračce škrtící klapku ,a po zapnutí zapalování se ani nehne pořád otevřená ,má to tak být (dával jsem úplně novou )? Nedělal jsem tedy základní nastavení ,musí se při výměně dělat ? Pořád to skáče do nouzáku mohlo by to tím být ? Je pravda,že nemám do pondělí možnost diagnostiky ,ale třeba se tu dozvím jestli mám hledat chybu jinde ,jen podotýkám ,že svítí kontrolka motoru a bliká žhavení hned po zapnutí klíčků....děkuju moc za rady ..Pavel
Srpen 6, 201411 r To bohužel nevím,to byl jenom můj názor.Každopádně to chce někoho kdo tomu rozumí a napíchne ti to.
Srpen 21, 20205 r Dobrý den, poprosil bych o radu. Yeti 4x4 103 kW. Rozblikala se žhavení a objevila se hláška o závadě motoru/do servisu. Občas padne do nouzáku. Na diagnostice závada: P012200 - Potenciometr škrtící klapky- G69- signál příliš malý. P261A00- Čerpadlo 2 chladící kapaliny- obvod rozpojen. Poradíte co s tím může být? Auto když se vypne motor udělá takovej rachot jakoby chtěl motor vypadnout z auta. Bude stačit vyměnit oba díly nebo to může být i něco jiného. Děkuji moc za spolupráci. Upraveno Srpen 21, 20205 r od Béďa01
před 4 hodiny4 hod Měnil jsem asi před 14 měsíci klapku 2 TDI ,103 Kw a zase to hází chyby, tak jse ji odmontoval a zasraná jak sviňa. vyčistil , namontoval , nastavil. Jsem zvědavej , kdy ji budu zase čistit. Je to u tátovo Yetiho. čím se může tak zanášet, podtáčením, krátkými trasami? Tu před tím , již někdo měnil. Ví někdo, jak je namontovaný onen ondík nad klapkou směrem do sání ? tím otvorem ke klapce nebo směrem od klapky. Mám 1,6 tdi najeto 410 tis. km, jezdím teda dlouhý trasy a žádný problémy sklapkou. Díky za odpovědi. Upraveno před 4 hodiny4 hod od Casy oprava
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.