tokra123 Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 Ahoj Mam takovy problem octavia 1U 1.8T RS. Za jizdy celkem casto vypne motor a umre i palubka (vse co ovlada klicek v prvni poloze nesviti a nereaguje ani kdyz klicek vratim zpet a otocim znovu do prvni polohy zadne kontrolky se uz nerozsviti.) v dalsi poloze toci uz strarter, ale nechytne to. Sviti pouze podsviceni budiku a zelena kontrolka svetel. Tak do jedne minuty, kdyz klicek necham v prvni poloze kde motor zdechl se vsechny kontrolky sami od sebe zase rozsviti a auto jde nastartovat. Na volnobeh to nikdy nezdechne. Vag zadne zavady nehlasi. Nevim jestli nejdriv vypne motor nebo palubka, vse je hodne rychle a bez varovani. Nenapadnou nekoho z vas nejake rady ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunda Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 podle me asi spinaci skrinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 1. Září 2014 Sdílet Vloženo 1. Září 2014 taky si myslim, orisek s kontakty ve spinacce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tokra123 Vloženo 2. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Zkousel jsem vymontovat tu spinaci skrinku, ale nesel mne oddelat ten spodni plast pod volantem a bez toho se tam nedostanu. Nejspis se musi oddelat volant. Jde ta skrinka (cast s kontakty) vymontovat i bez sundavani volantu ? A pripadne kdyz bych musel sundat volant, je na to potreba neco specialniho co se bezne v naradi nevyskytuje ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 3. Září 2014 Sdílet Vloženo 3. Září 2014 nemusi. zdola mas 2 sroby co spajaju dolny a horny plast. a este spredu su po stranach 2 sroby. otacanim volantu sa ti ukazu diery ...je to tesne popri volante. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tokra123 Vloženo 11. Září 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2014 Takze volant se musi vymontovat vzdy, i kdyz vysroubuju ty dva srouby, ktere jsou videt jen pri otacenim volantu, stejne ten plast nejde sundat. Ty otvory pro ty dva srouby jsou tak hluboke ,ze nejdou vytahnout dokud se nesunda volant (idiot reseni) :-( Ale to dulezite je ze jsem nakonec tu skrinku vymenil ,ale vubec nic se nezmenilo palubka a motor zhasina porad dal :-( Ma nekdo nejaky jiny napad cim by to mohlo byt ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tokra123 Vloženo 4. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2014 Tak mam dalsi indicii co by to mohlo delat. Na climatroniku se mne zacala objevovat zavada:00281- snimac rychlosti jizdy G68-------- 37-00 defektVim, ze to cidlo je nekde na prevodovce, ale nikde nemuzu najit obrazek kde je to presne.Nemate nekdo info , jak to najit. Nejlepe nejaky obrazek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 http://forum.skodahome.cz/topic/34675-z%C3%A1vady-z-vagu/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tokra123 Vloženo 13. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2014 Tak kdyz jsem hledal ty snimace rychlosti G68, G38, G22 mimochodem ani jeden jsem neobjevil Ty prvni dva by mela mit jen automaticka prevodovka, tak jsem nahodou omylem odpojil spinac zpatecky, ktery je taky na prevodovce. A nebudete tomu asi verit, a motor uz od te doby nevypl a ani palubka nezhasla. Kdyz jsem spinac opet zapojil zavada se po chvilce opet projevila. Nemam SPZ tak jsem to nemohl dlouhodobe projet, ale verim, ze jsem tu chybu objevil. Jen netusim, jak by obycejny spinac na svetla mohl ovlivnovat takovym zpusobem jednotku a pristrojovou desku. Chystam se ted koupit novy a snad nebudu muset navzdy jezdit s odpojenyma zpateckama. Napada vas nekoho, proc by tento spinac mel takovou moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tokra123 Vloženo 13. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2014 Spinac zpatecky jsem nekoupil novy, vratil jsem tam ten puvodni, jelikoz pri mereni v nem nebyl zadny problem, jen jsem ho zpatky moc nedotahoval. Trosku jsme prohlidl svazek dratu, co vede kolem starteru, ale nic konkretniho jsme nenasel. vic nic jsme s tim neudelal. A auto od te doby uz jede bez problemu a zavada se neprojevuje. Hold je to uz stara kara. Snad muzu uz rict ,ze toto tema je uz uzavrene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.