Přejít na obsah

Tuhé otáčení volantu


Reveng

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

dostal jsem škodu felicii. Rok stála v garáži a mám takový problém, otáčení volantů je strašně tuhé, při zatáčení člověk musí fakt zabrat, aby se volant otočil. Dříve to však bylo podstatně lepší, kde by teda mohl být problém?

Předem děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to je pak dost těžký radit...Podívej se na řemen - pokud je veden klika - alternátor, tak to posilovač nemá. Pokud je vedení složitější, tak to má buď klimu, nebo servo. Ve zcela výjimečných případech může mít i oboje.

Pro začátek neuškodí dofouknout kola, pokud to nemá posilovač, tak bude točení volantem snazší

Editováno: , autor: Wittmann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prohlídnout a případně vyměnit horní uložení předních tlumičů - na feli a podobnejch autech tvoří přední tlumič zároveň "rejdovej čep" (princip nápravy "McPherson"), pokud uložení zatuhne nebo dokonce zarezne (delší odstavení by tomu napovídalo), bude potom při otáčení klást zvýšenej odpor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci, předem, než budete dělat zásah do vozidla, překontroloval bych nahuštění předních pneumatik. Jelikož vozidlo stálo rok, je velice pravděpodobné, že z těch pneumatik něco uniklo. A já mám zkušenost, že otáčení volantu je přímo úměrné nahuštění předních pneu. Tak nazdar-bazar, Felicius! :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...