Přejít na obsah

Nesvítí kontrolky, motor 1.9 TDI PD nestartuje


ondras22

Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám OII a mám takový problém. Při otočení klíčkem se mi někdy nerozsvítí kontrolky a následně nejde nastartovat. Musím sním otočit minimálně ještě jednou, aby se rozsvítili kontrolky a pak teprve mužu nastartovat. Poslední dobou se to stává častěji a včera jsem chtěl nastartovat a musel jsem sním otočit minimálně 10x. Ale když ten klíček otočím a kontrolky se nerozsvítí, tak climatronic a ostatní funguje, jako kdyby byl zaplej. tak nevím, čím by to mohlo být. prosím o radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal presne to isté, robilo mi to strašnú šarapatu a chovalo sa to tak isto. Skúšal som aj dobitie aj výmenu akumulátora, nakoniec to bola vadná gateway tak sa vymenila tá a je po probléme. Zistili to v servise niekde v meraných hodnotách, žiadnu inú chybu to na VAG nikdy nevyhodilo, VAG mám tak som si to kontroloval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Čau,dnes odpoledne jsem se chystal vyjet,otočím klíčkem a žádné kontrolky se nerozsvítily,svítilo jen tlačítko na zapínání ASR.Ale fungoval třeba ventilátor,světla a zas naopak nefungovaly blinkry atd... Když jsem chtěl teda i s tímto nastartovat,motor dlouho točil,chytnul ale vzápětí zase zhasnul...

Zkoušel jsem odpojit a znovu připojit baterii a pořád nic.Na pojistky jsem se taky díval a vypadaly o.k (i když zítra za světla to zkontroluju ještě jednou protože bylo naspěch).

Může být třeba problém v imobilizéru ? zkoušel jsem startovat i druhý klíčem a pořád stejně :-(

Baterka by měla být dobrá,světla svítí normálně a i normálně jsem startoval než nastal tenhle problém..kdyby byla baterie v háji tak by se aspoň rozsvítily kontrolky,ne ?

Ještě včera jsem jezdil bez problémů a to jsem startoval i v horších mrazech..

škoda Octavia II 1.9 Tdi r.v 2005

díky za trpělivost a případné odpovědi..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Jednou jsem v práci řešíl podobný problém vyměnilo se relé spínání,spínačka a potom sem zjistil že chyba byla v majiteli.Při výměně žárovky mu nasněžilo do pojistkový skříně a pán vytahal ven všechny pojistky, jenže už je nedal na stejné místo.Bylo to přesně jak píšeš vše funovalo jen nesvítily kontrolky a auto nechytlo.Myslím že to byla pojistka která měla co dočinění s přepínači pod volantem přesný popis si nepamatuji.Ve škodovce tvrdily že to musí být spínací skřínkou a tím relátkem, že se jim to prý v zimě stává že zamrzají jenže ty byly v pořádku tak mi zbyla spínačka a relátko.problém zmizel po vyčištění pojistkový skříně a přeskládáním pojistek na své místo.Doufám že sem ti alespoň trochu pomohl a přeji hodně zdaru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Jednou jsem v práci řešíl podobný problém vyměnilo se relé spínání,spínačka a potom sem zjistil že chyba byla v majiteli.Při výměně žárovky mu nasněžilo do pojistkový skříně a pán vytahal ven všechny pojistky, jenže už je nedal na stejné místo.Bylo to přesně jak píšeš vše funovalo jen nesvítily kontrolky a auto nechytlo.Myslím že to byla pojistka která měla co dočinění s přepínači pod volantem přesný popis si nepamatuji.Ve škodovce tvrdily že to musí být spínací skřínkou a tím relátkem, že se jim to prý v zimě stává že zamrzají jenže ty byly v pořádku tak mi zbyla spínačka a relátko.problém zmizel po vyčištění pojistkový skříně a přeskládáním pojistek na své místo.Doufám že sem ti alespoň trochu pomohl a přeji hodně zdaru

díky moc... problém jsme už vyřešili,auto jsme napíchli na diagnostiku a vymazali všechny závady...bylo jich opravdu moc od prasklých žárovek až po nízké napětí... vše jsme vymazali a je to o.k...

mechanik říkal že je docela možné že se to nějak mrazem zbláznilo když před tím nebyly vůbec žádné problémy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Po otočení klíčem ve spínací skřínce, se nerozsvítí kontrolka motoru a žhavení. Počítač není napájen a auto tak nenastartuje. Někdy však okruh sepne a pak funguje normálně. Mám podezření na relé nebo spínací skřínku. Má někdo zkušenosti z elektrikou ? Které je to Relé. Kde seženu schéma zapojení?

Editováno: , autor: škodovka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Tak mě se dnes stalo něco podobného. Přijdu do auta otočím klíčkem a v kapličce se vůbec nic nerozsvítí. Tak to zkouším podruhé a také nic, nicméně startuji a motor naskočil a po 3s zase chcípl (immo). Tak zkontroluji všechny pojistky -ok, v motoru pojistky - ok, přetáhnu. Po vytahání všech pojistek a vrácení se mi na budících zničeho nic objevily vynulované hodiny, smazaný trip a svítila mi kontrolka potkávacích světel i při vyndaném klíčku. Auto už šlo nastartovat, ale zase mi teď stále svítí kontrolka Airbagu. Odpojil jsem na 5 minut baterku a zase připojil a kontrolka světel zhasla a funguje jak má, ale Bagy pořád svítí. :kol-26:

Máte i s tímto někdo zkušenost??? Je pravdou že v autě bylo velice vlhko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u mě to samé... Večer jsem přijel v pořádku domů, ráno jsem našel defekt, tak jsem to dofoukal kompresorem přes autozapalovač. Ale neměl jsem nastartováno... Od té doby mi nesviti budíky a když nastartuju tak po vteřině hned zhasne motor. Zjistil jsem že prý to může být tím, že byl vysoký pokles napětí u baterky a následkem toho přestaly fungovat budíky a přestal fungovat imobilizér. Údajně je nefunkční nějaký procesor v budíkách a je potřeba koupit nové budíky a pak nechat nakódovat. Tím by měl pak fungovat i imobilizér. Nemáte někdo zkušenosti co s tím může být?? Případně kontakt na někoho kdo to umí opravit z okolí Uh.Brodu??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě se dnes stalo něco podobného. Přijdu do auta otočím klíčkem a v kapličce se vůbec nic nerozsvítí. Tak to zkouším podruhé a také nic, nicméně startuji a motor naskočil a po 3s zase chcípl (immo). Tak zkontroluji všechny pojistky -ok, v motoru pojistky - ok, přetáhnu. Po vytahání všech pojistek a vrácení se mi na budících zničeho nic objevily vynulované hodiny, smazaný trip a svítila mi kontrolka potkávacích světel i při vyndaném klíčku. Auto už šlo nastartovat, ale zase mi teď stále svítí kontrolka Airbagu. Odpojil jsem na 5 minut baterku a zase připojil a kontrolka světel zhasla a funguje jak má, ale Bagy pořád svítí. :kol-26:

Máte i s tímto někdo zkušenost??? Je pravdou že v autě bylo velice vlhko.

Už to máš nějak pořešeno?? Co s tím bylo??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem v servisu. Proběhla diagnostika vymazání chyb a zase jezdím. Mám sledovat až to udělá příště a pak zavolat a oni rovnou vyhodnotí tu chybu ( jsou možné dvě - buď budíky nebo gateway ). Ale je dost možné, že už to neudělá. Soukromě mi říkal mechanik že pozdější modely s tímto měli problém a škodovka to většinou řešila vysušením budíků a pokud budíky  nefungovali tak je měli vyměnit a poslat auto do světa. Jsou prý náchylné na vlhkost. :kol-44:

 

V mém případě to bylo to samé ve chvíly kdy jsem přišel do auta, tak tam byla velká vlhkost, která se vysrážela.

 

V tvém případě bych projel pojistky. Se mi stalo, že mi jednou spadla kovová tužka do zapalovače a vyzkratovala ho. Praskla pojistka a já to pak nemohl nastartovat. Přesně ale nevím, jestli mi svítily budíky nebo ne. Po výměně pojistky jsem v pohodě nastartoval. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...

Zdravím,

potřeboval bych poradit. Mám Škoda Octavia II 1.9 TDI (2005). Včera auto jezdilo absolutně v pořádku, dnes ráno po otočení klíčku do první polohy se vůbec nerozsvítí kontrolky (žhavení, baterie a další - prostě tma) ani se nepodsvítí displej, rádio. Po otočení do druhé polohy auto nastartuje ale hned zase vypne. Baterka v autě by měla být v pohodě.

 

Měl jsem to na diagnostice a našel jsem následující:

P1641 - Read memory of A/C

P1570 - control unit - RJ motoru zakazana

P1654 - Check instrument cluster DTC memory

 

Máte s tím někdo zkušenost, čím by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím pánové,

 

já mám trochu jiný problém. Včera jsem měnil pneu a popojížděl jsem s autem. Po výměně jsem chtěl popojet. Po zapnutí klíčku vše OK. Palubka svítila kontrolky tak OK. Po nastartování asi po 2sec mi umřou kompetně celé budíky. Nejde nic. Ani hodiny vše je zcela mrtvé. Auto jede jako by se nic nedělo. Po vypnutí motoru se budíky opět zozsvítí.

Při opakovaném startu to samé motor běží,ale budíky jsou mrtvé včetně ukazatale teploty stavu najetých km atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj mám problém,

mám Octavii II (1,9 TDI r. 2007), když dám klíček do polohy, kdy se mají objevit kontrolky, žádné nenaskočí. Auto nejde ani nastartovat. Jen se mi zapnou světla a radio.

Když to zkusím pak znovu, někdy vše jde hned nebo  až po minutě nebo deseti minutách. Je to různý. Závada se projevuje hlavně ve vedrech. Když je chladnějš vše funguje.

Měl jsme podezření na spínačku, ale ta je ok.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...