Přejít na obsah

hijolem

Uživatel
  • Počet příspěvků

    52
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli hijolem

  • Narozeniny 19.4.1981

Oznámení hijolem

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Gumene lozka v ktorych je samotna tyc uchytena o napravnicu. Tam to premazes a mas pokoj.
  2. To vrzganie sposobuje ulozenie stabilizatora respektive jeho gumene lôžko.Ked je vonku vlhko respektive mokre cesti tak to nerobi lebo voda na to posoby ako mazivo.
  3. Ahojte tak prispejem aj ja svojou vlastnou skusenostou.Dnes som osobne menil palivovy filter na 1,6 cr .Uz po precitani prispevkou vyssie ze je k tomu potrebne pripojenie na diagnostiku sa mi zdalo prehnane a aj sa to potvrdilo. Je len potrebne zaliat filter az po okraj doslova ako ked skoro prelejes pohar .Vrchny kryt filtra ma zvnutra asi 1 centimetrovy vystupok (trubka) ktora po zaliati filtra a zalozeni vrchneho krytu filtra je ponorena v palive a nie je mozne aby nasala nejaky vzduch.Po vymene som auto nastartoval a nenastal ani len pokles otacok alebo cukanie .Tak ze chlapi ide to v pohode aj bez diagnostiky!! Robyl som to na II r.v 2010 a aj na III r.v 2015 .
  4. tak to si jediny asi ... ale vies co je erg ventil :-)
  5. Vymena erg je zbytocna, vyhodene peniaze ...po 50 000km bude tiect aj tak...myslel som skor na to ze sa tu ozvu aj niektory co to maju odpojene a kolko uz na tom najazdili...
  6. ano mas pravdu ... no mne osobne vadi ked mam sasrany celymotor od oleja ktory tecie z erg...tod moj nazor
  7. olej ktorý sa berie v sacom potrubí a vyteká z ERG ventilu sa tam dostáva z odvetrávania výka ventilov, aký je váš názor na odpojenie tohto okruhu a odvod olejových výparov zviesť hadicou mimo motor trebars rovno pod auto alebo do odelovaca olejových výparov . Viem ze to takto ma uz viacero aut. Mne to pride dost rozumne a setrne k motoru a nakoniec uz nebude potrebne cistit sanie a erg ventil.
  8. Chyba bola v BSG jednotke vyriešené ...
  9. Prečítal som tu celé forum ale nasiel som iby podobnú temu a ani ta nebola doriešená a tak moj problém spočíva v tom že aj ked mam 100% všetky ziarovky funkcne tak mi ta kontrolka vypálenej žiarovky svieti , niekedy zhasne sama od seba ale zvláštne je to ze ked je vonku -5 a viac tak nezasvieti ale ked je nad nulou tak zase blbne .Nestretol sa s tým niekto alebo čo by to mohlo byť .
  10. Co se vám honí hlavou?

  11. Teoreticky mas pravdu moze bit poruseny repektive vadny termo ventil na pal.filtri? Je pravda ze pred nedavnom som menil palivovy filter a daval som aj nove gumicky.No nejde mi dohlavy ked pada nafta tak pada od filtra smerom k nadrzi takze od filtra k vstrekom by sa nemal dostat vzduch ci nie a tak usudzujem ze pri starte by mala chytit ihned a potom zdochnut ale to je len moja uvaha.Inak dik za radu.
  12. Ale co ja viem tak ked je slabsy starter tak zle startuje len za tepla ale za studena je to v pohode aspon moj kolega ma TDI a ked vymenil starter tak mu startuje pekne.
  13. Zdravím chlapy už niekolko dni tu hladam podobnu temu z mojim problemom no marne. Problem je vtom mam octu 1.9 SDI a ked postoji dlhsie cca.24hod tak horsie startuje toci asi 5 sek.Ale z vecera do rana v pohode.Padanie nafty by som vylučil lebo ked naskoci tak uz nezdochne.Tipoval by som nieco z elektrinou nejake rele ak mozte poradte."Ak som zalozil temu ktora tu uz bola tak sa ospravedlnujem" Vopred dik za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...