Přejít na obsah

Nesvítí kontrolky, motor 1.9 TDI PD nestartuje


ondras22

Doporučené příspěvky

Dobrý den chci se zeptat asi týden a půl jsem s autem nikde nebyl měl jsem ho postavený na parkovišti a dnes jsem chtěl jít a jet No nešel Central tak jsem odemkl teď že nastartuji a nic kontrolky nenaskočil i výstražný nesvítí baterku mi to ukazuje nabíječka že je nabitá Nevíte někdo čím by to mohlo být Děkuji za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj mam dotaz ale jedna se o vw touran 2007 ,1.9 tdi bls dsg.. no kde zacit 🤣auto normalne jezdilo prijel jsem na dilnu( rozebiram tourany na dily) auto stalo pul hodiny cca sednu objedu areal samozrejme jsem skrtal protoze je na zemi ale u vyjezdu z arealu me najednou chcipl... budik tam mam z noveho modelu tedy z tourana 2014... najednou se nerozsviti kontrolky tak vyndam budiky dam ty co tam byly original , ze kdyz se rozsviti kontrolky jsou v haji budiky ale nic... nastaruje a chcipne.. dam na vaga a pose mi to ridici jednotka motoru zablokovana imobilizerem.. muze nekdo poradit co s tim nez to odvezu k elektrikari kde to bide stat vic nez druhe auto?🤣napadla me spinacka, mozna kabel co je dole na olej co dal? Blinkry,sterace, svetla atd funguji... dekuji za radu 😊

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravím,

mám problém a tím pádem žádost o radu ohledně své OII. Pročetl jsem snad všechna fóra a vypadá to, že tento problém nebude úplně obvyklý.

Sednu do auta, otočím klíčkem - rozsvítí se podsvícení budíků a světla, nerozsvítí se ani jedna kontrolka (krom kontrolky rozsvícených světel, mlhovky a varovek - ty svítí, zbytek interiéru - osvětlení, rádio... OK), netočí - nestartuje. Funguje i display mezi budíky, senzory otevření dveří...

 

1) prošel jsem ukostření motoru a kastle

2) prošel jsem pojistky (několikrát)

3) vyměnil jsem ořech spínačky (pro případ, že by byl KO, protože trošku zlobil delší dobu, ale neprojevoval se takto)

4) prošel jsem E-box v motorovém prostoru i pojistky zepředu na něm

5) baterka je OK + jsem pro jistotu zkusil připojit mimo moji baterku napřímo z jiného auta

6) diag. nic, protože je to bez šťávy

7) pokoušel jsem se i modlit... bohužel nic :D

 

Ještě čekám na relátka č.460 do relé boxu za pojistkovým boxem v interiéru a na relé č.100 do E-boxu vedle baterky. Je to úplně to poslední co mě napadá. Pak už asi jenom následky kuní svačinky.

 

Nemáte někdo ještě nějaký dobrý tip? Jestli ještě nějaké jiné relátko, nebo něco někde shnilého/povoleného/upadlého? Nápad, kde by se to dalo proměřit?

Dodatek - jsem majitelem auta skoro 5 let a nikdy s el. nebyl nejmenší problém.

 

Nemáte někdo tušení, v čem bych se mohl ještě povrtat? Začínám podléhat zoufalství a doufám v ta relátka, než to auto budu muset někam tahat. Za přínosnou radu dám levou ledvinu :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha.no zkusil jsem, jestli mám El. Na přívodu, na té svorkovnici zepředu a jestli jsou OK ty pojistky a pak zeshora akorát ty velké pojistky no. A zkusil vyměnit relé č.100 navrchu. E-box jsem nerozebíral.

 

Ještě dodatek:

V poledne jsem normálně bez problémů přijel, za 2 hodiny jsem uz nenastartoval. Myslíte, že bude v kytkách ten E-box? Nepršelo.. sucho.. teplo.. jedině že už by měl dost a uklepalo se to někde no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj, od včera řeším závadu na Octavia 1.9 (77kw) a už jsem v koncích. Kdyby tu byl ochotný nějaký odborník, co by mě ještě někam nasměroval, byl bych mu vcelku hodně vděčnej. Včera jsem přijel k domu, dálkou zamknul, po hodině přijdu, dálkou odemknu, zasunu klíček do zapalování, otočím.....a nic. Prostě vůbec nic. Nesvítí žádná kontrolka, nejde startovat. Jen se spustí rádio. Climatronic taky nic. Proměřil jsem pojistky v Eboxu i v kabině a zjistil, že v Eboxu nespíná relé X (100), měřením se zapnutým klíčkem zjištěno, že nemá kostru, takže nepustí napětí na další 4 pojistky v Eboxu. Uměle jsem spínací kontakty propojil, napětí již bylo v celém Eboxu, ale situace úplně stejná. Jen s tím rozdílem, že se po chvilce spustily sahary. V pojistkách v kabině jsem zjistil, že není napájení na pojistkách v celé první řadě, tedy kromě jiného i ŘJ motoru. V ostatních napětí je. Zkontroloval jsem ještě kabeláž, vypadá OK, zemnící pospojení pod světly, jako nové, a vyřadil blokovací relé autoalarmu (vzhledem k tomu, že netuším co blokuje). Nemohl by mě někdo posunout, proč v těch prvních pojistkách není napětí? Kam se podívat, na co se zaměřit? 
Tady je výpis z VAGu. K ŘJ motoru se samozřejmě připojit nešlo.
 

VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows XP x86
www.Ross-Tech.com

                Address 09: Cent. Elect.       Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Control Module Part Number: 3C0 937 049 E    HW: 3C0 937 049 E
  Component and/or Version: Bordnetz-SG     H37 1002
           Software Coding: 11898F030004140000110D00000000000019FF073C
            Work Shop Code: WSC 27162 260 69424
           Additional Info: 1Z1955119A  Wischer SK351  012  0401   
                      VCID: 2B4B27031305C55A9AD2091-807E
6 Faults Found:

00093 - Terminal 15 for Starting Relevant Consumers 
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 37
                    Reset counter: 116
                    Mileage: 270337 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Voltage: 12.10 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

00834 - Signal for Activation of Heated Rear Window 
            009 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 156
                    Mileage: 270337 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Voltage: 12.05 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

01800 - Light Switch (E1) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 156
                    Mileage: 270337 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Voltage: 12.10 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

01049 - Supply Voltage Term 50 
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 116
                    Mileage: 270337 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Voltage: 12.20 V
                        OFF
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF

00059 - Terminal 30 for Interior Lighting 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 156
                    Mileage: 270337 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Voltage: 12.15 V
                        OFF
                        OFF
                        OFF
                        OFF
                        OFF

00926 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 156
                    Mileage: 270337 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Voltage: 5.00 V
                        OFF
                        OFF
                        OFF
                        OFF
                        OFF
 

Pojistky.JPG

Pojistky2.JPG

Pojistky3.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc díky. Tuhle jednu možnost jsem si už zatím nějak sám vypátral. Z linie 29 to vede na linii 24, tedy na řadu pojistek 1 až 6 a po cestě to má i odbočku do budíků. Takže je určitá šance, že by to mohlo být ono. Relé box zkontrolován zatím jen vizuelně, vše vypadá ok. K měření se bohužel dostanu až v pondělí. To relé 100 myslíš jaké? V pojistkách u motoru? To by měla myslím spínat ŘJ motoru přivedením kostry. Nebo v relé boxu pod volantem B9? To by mělo s relé X taky nějak souviset.

J239.JPG

Pojiskty 1 až 6 schema.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ať koukám, jak koukám, nějak nemám ve schematech B1, tak jestli to je napájení cesty A20 tak to dává smysl. Čím je spínané, přímo spínací skříňkou (zapalováním)? Edit: už koukám, spínačka jde to ŘJ jednotky sloupku. Tak mám zase nějaký posun k řešení. Ještě jednou moc dík! Jezdit autobusem do práce jako fakt opruz :-D

Editováno: , autor: TomXP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tomu šel ještě dnes večer věnovat pár chvil...jako první zkusím zapnout zapalování....no a vše OK. Vše svítí, motor startuje. Tak nevím, jestli mám skákat nadšením nebo být v očekávání, že se to někde zase vyse.. Každopádně už jsem trochu v obraze. Takže díky i tobě!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...

Dobrý den, zdravím,
mám problém a už si nevím rady. Moje auto Octavia II kombi (FL, 2009, 1.9tdi 77kw). Dojel jsem s ním domů, nikdy nebyly žádné problémy s elektronikou. Stála 4 dny před domem. Chtěl jsem vyměnit staré autorádio za nové, dotykové. Vyndám tedy staré autorádio a chci nastartovat a někam jet. Zasunu klíček, otočím a nic. Palubovka vůbec nesvítí, ani budíky se netočí. Auto nastartuje ale ihned zase chcípne. Překontroloval jsem všechny pojistky jak v motoru, tak v kabině, a přeházel stejná relátka, abych zjistil zda 1 není vadné a pořád nic. Zkoušel jsem i kontrolovat zda je správně zasunut konektor do palubního přístroje, tam taky není problém. Jinak po opětovném připojení rádio normálně hraje, světla svítí, stěrače jedou... K OBD co mám z Číny se mi připojit nejde, vůbec nebliká. Chyba tedy může a nemusí mít spojitost s tím, že jsem zrovna vyndal staré autorádio (mohl jsem zatahat za nějaké kabely) ale nikde není nic vypojeného/odhaleného vidět. Už si nevím rady. Ví někdo na co bych se měl zaměřit? Někde něco proměřit multimetrem, zkontrolovat, nebo vyměnit, předtím než to budu muset dát do servisu😟? Moc děkuji předem za každou radu.

 

Edit:

Tak půjčená profi diagnostika ukázala chybějící komunikace mezi CAN a řídící jednotkou (trvalé) a žhavící svíčky. Takže je po řídící jednotce, nebo to může být ještě něco po cestě co bych mohl zkontrolovat?   

Editováno: , autor: jbgoode
dodal jsem info
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Nesvítí kontrolky a po nastartování ihned zhasne motor

ZDravím vás všechny , přidal bych se k tomuto tématu . Octavia 2  2006  1.6mpi ....dálkou otevřu auto , ( klíčem v zámku si spustím a vytáhnu okna ) výstražné , parkovačky funkční . rádio si také mohu zapnout , interér svítí  .. po vložení klíčku se nestane vůbec nic , pojistky v pořádku .myslel jsem že elektrická část spínačky ... omyl ... jedniné co jsem naměřil . tak na napájení podvolantové jednotky do které je zapojená i spínačka jsem naměřil po vypojení 11,7 V ale po zapojení toto napětí spadne na 1,7 V a když otočím klíčkem tak se napětí ztratí téměř celé ... takže tam je jen nějaký bludný proud.. napadá prosím někoho na co se podívat ? Nějaké relé ? nebo to může být nějaký přechodák třeba v eboxu v motoru ? díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak spraveno, a to tím způsobem, že jsem vyndal přístrojovou desku a nechal ji přes noc doma v teple. Druhý den vrátil a vše OK. Už jsem někde slyšel, tyhle přístrojovky trpí na vlkhkost, tak snad se nebude opakovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj! Nemám Škodovku, ale měl jsem úplně stejný problém na Golf Plus 2007. Bylo špatné relé centrální elektroniky. Na jeho cívce byl odpor 560 Ohm, na druhém, shodném, 80 Ohm. Po prohození relé už kontrolky svítí. Teď jen čekám na doručení dílu. Protože netuším, jaká je funkce druhého relé tak nechci zkoušet startovat. Bylo to relé s nápisem 460 na schématu Golfa číslo 1, viz příloha. Prohazoval jsme s relé 5, které bylo stejné.

Aktualizace: Auto s novým relé startuje, jen hlásí pár chyb.

1Kunderdashrelays.webp

Editováno: , autor: ridicgolfu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...