Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, 

 

mám problém se svojí felicíí, rv 1995, GLX, EEF61 1.3, 40 KW motor. 

 

Při nastartování (Hlavně za studena, přes noc) nechce nastartovat, povede se mi to většinou na podruhé/potřetí. Někdy ovšem lítá bez problému. Po nastartování zakolísají otáčky a zdá se mi trochu přidušená, po přidání plynu okamžitě chcípne. Pokud ho nechám běžet delší dobu (cca 5 min), tak se chytne a už jezdí bez problému. 

 

Jakožto student nemám moc peněz lítat po servisech a platit za diagnostiku, výměny škrtící klapky atd, proto bych se nejraději napřed dozvěděl pár typů, než začnu lítat po servisech.

 

Předem Děkuji

Zacni snimacom teploty chl.kvapaliny... Tiez ma jedna takto skolila... Jakmile sa zohriala tak uz chytala na brnk. Po vymene uz aj za studena...

  • Autor

Zkusím, ale opravdu může čidlo chlad, kapalina chcípnout motor při přidání plynu?

Jo, může, protože jeho závada spočívá v tom, že "kecá" řídicí jednotce o skutečný teplotě motoru - a většinou kecá tak, že udává větší teplotu než je skutečná, ŘJ si tudíž myslí, že motoru pro stabilní běh stačí menší dávka beneli. Motor se proto přitom chová jako stará stodvacítka bez sytiče = kucká, klepe se jako drahej pes, neběží stabilně a po přidání plynu chcípá, protože i sebemenším pootevřením škrticí klapy dostane pro ten moment nadměrný množství vzduchu - když je teplej, tak mu to nevadí, ale za studena tím otevřením klapy spadne pod mez stabilního běhu a zastaví se. Po pár minutách tohohle prskání a kuckání na volnoběh se motor (a hlavně spalovací prostory v hlavě) jakž-takž ohřeje a už mu prudší ochuzení po otevření klapy nevadí, protože regulaci bohatosti směsi přebírá lambdasonda.

  • 3 týdny později...

Ekkar: naprosto presne :)

  • 5 měsíců později...

zdravíčko chlapci,

tak koukám, mám podobnej problém, hlavně při venkovních teplotách kolem nuly a níž... chytá teda na první brnknutí, ale po přidání plynu jde jakoby na dva, tři válce... počítač žádnou chybu nehlásí... už se s tím morduju tak čtvrtou zimu, většinou to dělám tak, že si nastartuju třeba pět minut předem a pak už je to v pohodě, ale pokud bych takhle chtěl jet hned, tak se většinou ani nerozjedu, prostě jako kdyby to nemělo výkon, nebo chudá směs... myslel jsem si že to dělá klapka nebo vstřiky, ale všechno je ok... čidlo teploměru mě fakt nenapadlo... každopádně to zkusím vyměnit a uvidíme...

  • 2 týdny později...

ani mne to tehda chybu nehlasilo,len som v parametroch videl ze hodnoty na budiku a pre RJ sa znacne rozchadzali... 

  • 7 let později...

Dobrý den. Už je to krapet OT (tak 7 let koukám), ale problémy starších aut se moc nemění. Mám Fabia 1.2HTP 40kw AWY. Zlobí mne přesně to, co autor příspěvku psal. Auto startuje za studena tak napodruhé nebo potřetí, když nastartuje tak nemohu hned jet, ale až třeba za 2 nebo 3 minuty, protože jakmile třeba 10 sekund po nastartování zařadim jedničku a šlápnu na plyn, auto hned začne kuckat, když přidám plyn, tak za velkého otřesu chcípne. V servisu mi měnili celý termostat včetně čidla chladící kapaliny, lambda sondy (obě) a stále to samé. Po vynulování chybové hlášky (oranžové kuře), se to hned při prvním špatném startu do asi 5 minut rozsvítí opět. Začínám být bezradný, a tak jako původní autor dorazu, ani já nemám teď zbytečných 25000, abych si mohl koupit "novou" starou Fabii. Děkuji za reakce. R

Proč se neptáš v odpovídající motorové sekci? A hledal jsi tam, jestli se tam už něco podobného neřeší?

před 56 minutami, Pawouk napsal:

Proč se neptáš v odpovídající motorové sekci? A hledal jsi tam, jestli se tam už něco podobného neřeší?

Omlouvám se, ale vyhledával jsem fultextem v Google, a našlo mi to tento příspěvek, který seděl na 1000% k mé chybě. Dával jsem dotaz před měsícem, tady na fóru, ale nikdo neodpověděl, a uplně stejnou chybu, jsem tady na foru nenašel.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.