Jump to content

Golf IV 1.6 16V 77 kW - Po startu po přidání plynu chcípne


tomakecTD
 Share

Recommended Posts

VW Golf IV 1.6 16V. Problém - je to skoro totéž jako 1.2 12V a 1.4 16V.

 

Start na podruhé, volnoběh drží super za studena tak 1100ot. Za studena po přidání plynu chcípne. Jakoby běžel na 2 válce a chtěl střelit do sání. Je potřeba pomaličku citlivě na plyn, aby se dostal do otáček, pak jede. Za tepla žádný problém.

-měněno:

palivové čerpadlo, snímač teploty vody, map senzor, škrtící klapka, lambda před a za katem, snímač klepání, regulátor tlaku paliva, snímač otáček vačky.

Měněno vše kromě snímače otáček v motoru a vstřiků, cívek.

 

Neví někdo, kde by mohl být problém? Motor má jinak krásný výkon, nežere olej ani vodu, kondice dobrá. Baterie taky nová varta 63AH

 

Dnes při rozjezdu - už teplejší motor, cca 50C. Dám 1 rychlostní stupeň, přidám plyn, cca 300ot, klepe se - dám plný plyn, to samé, 5 sekund pokuckává a pak začnou hrabat kola.

Edited by Pawouk
Přesunuto a upraven název vlákna.
Link to comment
Share on other sites

V plynu? Ten je tam co to auto jede, namontováno hned u nového. Navíc Italský systém s blokovanou ŘJ. Nedá se tam nic nastavit, řešil sem to. Nicméně plyn funguje vpořádku. Projistotu sem najel 10tis km na benzin - protože mi jeden borec řekl, že tam můžou být rozházené ECU mapy v ŘJ motoru, ale je to stejný.

Link to comment
Share on other sites

Pokud na plyn není problém - neškube, chcípá na volnoběh, má reakce, tak skutečně není co řešit s plynaři.

 

Ty můžeš jen zkontrolovat těsnost sacího potrubí.

 

Jsou tam buď dvě sady o-kroužků - mezi hlavou a sáním a pak ještě jednou 4 o-kroužky v půlce sacího potrubí (a pod klapkou jeden kroužek), nebo jen jedna sada, nebo těsnění vcelku.. 

 

Takže si do nějaké nádobky s rozprašovačem - něco ti manželka doma najde - dej benzín a za chodu motoru stříkej na možná místa netěsností.

Jakmile se změní chod motoru - poté co tam stříkneš - máš místo netěsnosti.

 

Pokud se ti to bude zdát příliš riskantní, prostě jen to, co těsní sací potrubí, vyměň a při té příležitosti zkontroluj sací potrubí na neporušenost - že nikde není prasklina.

Jaký je to konkrétně motor? Myslím jeho kód.

Edited by Tonda-B
Link to comment
Share on other sites

Zázraky se ale nedějí.

Takže pokud jsi vyměnil vše uvedené a svíčky a při výměně klapky nezapomněl vymazat adaptace a provést základní nastavení škrtící klapky, moc toho nezbylo.

Podle popisu je to prostě při studeném startu chudé.

Vyloučil jsi to, co by vedlo k malému tlaku paliva. Kromě dalšího.

Takže jen vyloučit to, kde by se mohl přisávat falešný vzduch.

Edited by Tonda-B
Link to comment
Share on other sites

Když odpojím snímač těploty, tak po startu jsou otáčky vyletí k 1700 ot a pak tak 1500 a postupně klesají. S čidlem to nastartuje i v mrazu na 1000/1100 otáček a hotovo a když šlápnu na plyn, chcíp.

 

Měl sem v autě vadné čidlo, ukazovalo vždy o 20C míň. Motor líp startoval a po šlápnutí na plyn to jelo. Zase to mělo špatné emise a o 2 litry vyšší spotřebu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...