Jump to content

Golf IV 1.6 16V 77 kW - Po startu po přidání plynu chcípne


tomakecTD

Recommended Posts

VW Golf IV 1.6 16V. Problém - je to skoro totéž jako 1.2 12V a 1.4 16V.

 

Start na podruhé, volnoběh drží super za studena tak 1100ot. Za studena po přidání plynu chcípne. Jakoby běžel na 2 válce a chtěl střelit do sání. Je potřeba pomaličku citlivě na plyn, aby se dostal do otáček, pak jede. Za tepla žádný problém.

-měněno:

palivové čerpadlo, snímač teploty vody, map senzor, škrtící klapka, lambda před a za katem, snímač klepání, regulátor tlaku paliva, snímač otáček vačky.

Měněno vše kromě snímače otáček v motoru a vstřiků, cívek.

 

Neví někdo, kde by mohl být problém? Motor má jinak krásný výkon, nežere olej ani vodu, kondice dobrá. Baterie taky nová varta 63AH

 

Dnes při rozjezdu - už teplejší motor, cca 50C. Dám 1 rychlostní stupeň, přidám plyn, cca 300ot, klepe se - dám plný plyn, to samé, 5 sekund pokuckává a pak začnou hrabat kola.

Edited by Pawouk
Přesunuto a upraven název vlákna.
Link to comment
Share on other sites

V plynu? Ten je tam co to auto jede, namontováno hned u nového. Navíc Italský systém s blokovanou ŘJ. Nedá se tam nic nastavit, řešil sem to. Nicméně plyn funguje vpořádku. Projistotu sem najel 10tis km na benzin - protože mi jeden borec řekl, že tam můžou být rozházené ECU mapy v ŘJ motoru, ale je to stejný.

Link to comment
Share on other sites

Pokud na plyn není problém - neškube, chcípá na volnoběh, má reakce, tak skutečně není co řešit s plynaři.

 

Ty můžeš jen zkontrolovat těsnost sacího potrubí.

 

Jsou tam buď dvě sady o-kroužků - mezi hlavou a sáním a pak ještě jednou 4 o-kroužky v půlce sacího potrubí (a pod klapkou jeden kroužek), nebo jen jedna sada, nebo těsnění vcelku.. 

 

Takže si do nějaké nádobky s rozprašovačem - něco ti manželka doma najde - dej benzín a za chodu motoru stříkej na možná místa netěsností.

Jakmile se změní chod motoru - poté co tam stříkneš - máš místo netěsnosti.

 

Pokud se ti to bude zdát příliš riskantní, prostě jen to, co těsní sací potrubí, vyměň a při té příležitosti zkontroluj sací potrubí na neporušenost - že nikde není prasklina.

Jaký je to konkrétně motor? Myslím jeho kód.

Edited by Tonda-B
Link to comment
Share on other sites

Zázraky se ale nedějí.

Takže pokud jsi vyměnil vše uvedené a svíčky a při výměně klapky nezapomněl vymazat adaptace a provést základní nastavení škrtící klapky, moc toho nezbylo.

Podle popisu je to prostě při studeném startu chudé.

Vyloučil jsi to, co by vedlo k malému tlaku paliva. Kromě dalšího.

Takže jen vyloučit to, kde by se mohl přisávat falešný vzduch.

Edited by Tonda-B
Link to comment
Share on other sites

Když odpojím snímač těploty, tak po startu jsou otáčky vyletí k 1700 ot a pak tak 1500 a postupně klesají. S čidlem to nastartuje i v mrazu na 1000/1100 otáček a hotovo a když šlápnu na plyn, chcíp.

 

Měl sem v autě vadné čidlo, ukazovalo vždy o 20C míň. Motor líp startoval a po šlápnutí na plyn to jelo. Zase to mělo špatné emise a o 2 litry vyšší spotřebu.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...