Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

www.cimbu.cz - p.Janda

 

Už jsem u něj nechal čipoval tři auta a všechna jezdila a jezdí skvěle, např. moje EX Octavia I - nedávno oslavila 400 tis. Km s tímto čípem...  

 

Nevýhoda je, že je trošku dražší, ale dá se domluvit sleva... :kol-47:

Vloženo
Napalm >

Cimbu mi taky kdysi "chipoval" auto konkrétně 1.4 mpi takže to bych tu radši ani nerozebíral. Každopadně auto jezdilo v pohodě dál. Problém je ,že Cimbu nemá brzdu  ,takže se nedozvíš žádný hodnoty.

Vloženo

Držte se toho, co napsal kokta7.

 

CIMBU nebrat, nevim, co na něm všichni maj, dyť ty úpravy ani nejsou jeho, chlubí se na webu, jak udělal i 50 aut za den, ale jako důvod, proč nemá brzdu uvádí, že je to velká investice, takže firma bez vývoje a od té doby, co se v čechách urodilo pár brzd, tak se ty jeho slavný úpravy ukazují v pravém světle.

 

A co se týče O III, tak se chipovat ještě nedají - nová generace jednotek, takže se vyrojí zase nabídky ABC, Profivpichu, autovpichu a ostatních "profesionálních, autorizovaných, certifikovaných" podvodníčků a krabičkářů.
 

Vloženo

Rentgen mít nemusí, ale předpokádám, že mají teploměr, sluchátka a měřič tlaku.

Vzhledem k tomu, že se zde bavíme o zvýšení výkonu je brzda s využitím před a po celkem logická.

Co se týká vlákna, není brzda jako brzda, tak přesné měření je otázka především obsluhy, a dobrého sw a je jedno jaký mají válce průměr. Velké  jednoválce jsou náročnější na poutání, a na peníze superflow cca 25mil. stejně tak MAHA v Roztokách.

Hlavní výhodou velkých válců jsou dlouhodobé zátěžové testy pro měření emisí atd, na malých by docházelo k přehřátí pneumatik.

Dělají se na nich vícehodinové testy, a to jsou ta specializovaná pracoviště.

Mám přístup i k těmto zařízením a komerční výsledky se liší cca do dvou PS z 200 což je zanedbatelné.

Jiná kapitola jsou pseudoválce, které nevyužívají zátěž/ bez retardérů/. Tam jsou odchylky měření až 25PS což je příliš.

Respektive výsledky mohou být stejné, ale v zátěži se projeví nectnosti některých úprav. Prostě jednotka ubere/ EGT, nespojitost map atd./

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Kokta7: Ano presne tú - PD či staršie TDI by som možno dal niekde inde....Ale CR pravdepodobne práve u nich....a tento graf čo dali pred pár dnami si myslim že je zatial jediný na SR práve nových motorov tdi.......

Vloženo

toto je důležitá informace v tom článku ve vztahu k prodloužené záruce:

 

Na možnost úpravy majitelé vozů museli čekat více než rok. Tak dlouho totiž trvalo prolomení nového typu antituningové ochrany řídících jednotek Bosch EDC17C64, které jsou v těchto vozidlech využity.

 

vcelku by mě zajímalo, jak by řešili chituning na motoru kde je řídící jednotka v konfiguraci s alarmem "opancéřovaná"....

 

to opancierovanie sa zdá, že v rámci optimalizácie výrobných nákladov zrušili. Mám alarm z výroby a RJ motora je len v plastovom držiaku ( vyr. 04/2014)

Vloženo (editace)

 

 

Tyto reference jsem předtím nečetl, mám zkušenosti od mých dvou známých kteří jsou s chipem spokojeni a i proto já jsem si nechal chip udělat od powertecu. Zvolil jsem variantu Optimal, měl jsem na předchozím autě také podobný typ chipu (ne tedy od powertecu) a cílem bylo i snížit spotřebu. S výkonem jsem spokojen, se spotřebou také - šla asi o 0.5 - 0.8 litru na 100 km dolů - ještě to chci dále testnout v příštím týdnu.

 

 

grafy.rotated.pdf

Editováno: , autor: sejky
Vloženo (editace)

však uvidíš co ti to udělá(je to každého věc kam pojede), abys pak po týdnu ježdění nedopadl jako kamarád s O2 od nich(viz graf začínalo kolěm těch 3k otáček cukat totálně, osobně mě to cukání ukázal, bylo to strašný... toť osobní zkušenost, powertec mu v i klientské zoně smazal vinko..)  http://forum.skodahome.cz/uploads/monthly_04_2014/post-67697-0-57758200-1397660520.jpg

 

spotřeba ti šla dolů dle tankováním, nebo na maxidotu?

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

však uvidíš co ti to udělá(je to každého věc kam pojede), abys pak po týdnu ježdění nedopadl jako kamarád s O2 od nich(viz graf začínalo kolěm těch 3k otáček cukat totálně, osobně mě to cukání ukázal, bylo to strašný... toť osobní zkušenost, powertec mu v i klientské zoně smazal vinko..)  http://forum.skodahome.cz/uploads/monthly_04_2014/post-67697-0-57758200-1397660520.jpg

 

spotřeba ti šla dolů dle tankováním, nebo na maxidotu?

 

zatím jsem to zaregistroval pouze na maxidotu, uvidím kolik ujedu km na nádrž. proč se na to ptáš? měl by tam být nějaký rozdíl? :-)

Vloženo

výkon byl měřený před chipem ? že by to mělo jen cca 137kw ? to je nějak málo ne ?

originál TDI u RS je 135 kw takže v originále dle brzdy byl výkon o 2 kw vyšší

Vloženo

@sejky tak si to schválně změř dle tankování, protože tyhle čiptuningové firmy častou mění reakci plynového pedálu "aby to lépe zrychlovalo" a zmenší spotřebu na maxidotu...

Vloženo

originál TDI u RS je 135 kw takže v originále dle brzdy byl výkon o 2 kw vyšší

O to se mi právě jedná, jestli to je odbržděný výkon ? Vím jaký to má výkon, však jí mám taky :-)

Já že většinou se automobilka sichruje a výkon je větší než papírový, proto mi jen 2kw navíc přijdou málo...

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...