Přejít na obsah

Pomoc při ztrátě klíčů Škoda II Facelift


mirsont

Doporučené příspěvky

Standartní postup naučení nového transpondéru (čipu) klíče s využitím diagnostiky pro vozidla v ročníkové řadě 2009 - 2012 vyžaduje jednak vlastní modul s komunikační cívkou (vozidlo nelze přepnout do učícího režimu) a jednak alespoň jeden funkční klíč. Původní data z paměti procesoru v panelu musí být zkopírována pomocí diagnostiky a to lze jen tehdy, když je ověřen platný klíč ve spínačce. Nyní je možné i v případě chybějících klíčů udělat nový. K tomu stačí vymontovat panel s budíky VAG UDS. Data v procesoru se upraví pomocí adaptéru přes konektor panelu modré barvy. Není ani potřeba procesor vypájet! Celý proces se odehrává mimo vozidlo, takže není potřeba s diagnostikou jezdit za vozidlem nebo vozidlo odtahovat. K vyfrézování nového hrotu klíče je nutné vymontovat jeden zámek ze dveří, ale to zde nebudu rozebírat, vláken na toto téma je zde dost. Pokud někdo bude mít výše popsaný nebo podobný problém, může mne kontaktovat, rád pomohu.

post-84380-0-84586900-1415824591_thumb.j

post-84380-0-20596800-1415824605_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozhodně bych nechtěl mít v autě ty samé vložky zámků.

 

Lépe dát novou sadu klíčů a tu přiučit. Vše ostatní je špatně.

 

Přiučit novou sadu klíčů není problém.

 

Už jsem měnil i face budíky za předface na dálku(pán poslal své staré a nové face budíky...a pak jen sám předělal konektor a hurá).

 

Dát někomu funkční budíky od svého vozu = umožnit mu kdykoliv si vytvořit funkční klíč a to je třeba si uvědomit(to platí nejen u face O2 ale i u Superba2, Yetiho, Rapida, Fabie, Roomstera, face Superba2, face Yetiho). 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zloději je to  fuk, pokud zná původ klíče (ať již nalezeného či ukradeného) - jestliže mu nebude pasovat do zámku dveří, v naději, že ve spínačce s ním možná otočí, dost možná praští do skla, aby se k ní dostal. Ale tohle téma je už jinde rozebrané do podrobna a nechci jej zde otevírat. Mi nešlo o to se zde nějak naparovat nebo si napakovat kapsu. Mnou popsaný způsob přiučení klíče podle dodavatele hw a sw by měl být jedinečný a zatím nepoužívaný a proto jsem chtěl především vyvolat polemiku pro ověření tohoto tvrzení. A taky samozřejmě se nebráním vyzkoušení v praxi, kdyby měl někdo vážný zájem. Jeden kousek jsem již úspěšně prubnul a to ten na fotkách. A když už jsi zareagoval, chtěl jsem se tě zeptat, zda pro přiučení klíče používáš podobný postup jako mnou uvedený nebo odlišný (připojením přes OBD II či vypájení procesoru nebo něco jiného)? Připomínám, že se jedná o řešení face bez původního klíče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic rozhodně neprožívám, spíš mám rezervovaný postoj k podobným tvrzením typu "Jsme jedineční..." nebo "V oboru nemáme konkurenci...". Ale software a moduly, které k popsaným účelům používám, jsou výsledkem vývoje české společnosti, která za jejich funkčnost svým zákazníkům ručí. Sám mohu potvrdit, že jejich produkty skvěle fungují. A co se týče toho omezení, jak si popsal, na to se jich samozřejmě zeptám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...