Přejít na obsah

2.0 TDI CBBB 125 kW,Nemohol som naštartovať


gego10

Doporučené příspěvky

Ahojte, Asi týždeň dozadu som ráno pri studenom motore musel dlhšie ako obvykle "točiť" aby auto naštartovalo. Tak som poobede hodil baterku cez noc na nabíjačku (baterka kupovaná  03/14 Vatra Silver 77Ah).

Druhý deň ráno auto išlo "na brnk" Dnes poobede (auto stálo dva dni) som zasa dlhšie "točil" ale auto bez problémov naštartovalo. Ale zasvietila mi kontrolka Chladiacej kvapaliny (doliatá cca pred mesiacom)

Takže som motor vypol, kvapalinu dolial, naštartoval. Asi po 100 metroch auto "zdochlo" a už som ho nenaštartoval. Pri pokuse o štartovanie som počul iba štartér, motor ani neťukol. Pri pokusoch bolo pri štartovaní 

počuť ako sa batéria dosť rýchlo vybíja (max. 10-15 pokusov). Po hodine sme cez káble auto asi na 15ty pokus naštartovali. Prešiel som na ňom asi 20km auto štartuje zatiaľ normálne (batériu som už nedobíjal).

Prístrojovka nehlási žiadnu chybu. Motor 2.0 TDI CBBB 125 kW DSG 200000 km na aute pravidelný servis, v zime používam aditívum. Stalo sa to prvý krát. Ešte spomeniem že auto sa zohreje na 90° približne po 10-12km.

Viete mi poradiť,čo to môže byť? Ďakujem

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, no jestli dolíváš často chlad. kapalinu mimochodem kolik si dolil ? Jen aby Ti netekla chlad. kapalina do válců kvůli špatnému těsnění pod hlavou. Nekouří to po startu bílošedě ? Nebo se může kapalina ztrácet i přes propálený chladič spalin... Taky může být chycený startér,.má velký odběr a dává baterce při strtu za uši .

Editováno: , autor: mirdas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dolieval som asi pred 4-6 tyždňami menej ako deci. Ale kontrolka nesvietila. Teraz tiež cez deci ale to už kontrolka blikala. Ako zistím či to nie je tesnenie pod hlavou alebo prepálený chladič spalín?

Editováno: , autor: gego10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Deci není zase tak moc aby se rozsvítila kontrolka,zkus pročistit kontakty v nádobce od čidla každopádně by chladící kapalina neměla jen tak ubývat. Ješte je otázka kolik jsi za těch 4-6 týdnů najezdil km. U toho chladiče jedině ho na zkoušku obejít propojením těch dvou hadic a pojezdit,ale jen na zkoušku ne to tak nechat :kol-29:  Těsnění hlavy vyloučit měřením spalin v chladící soustavě to je nejjednodušší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som si poznačil presne hladinu kvapaliny a po nejakých kilometroch ju skontrolujem. Predtým som mal Golf 4 1,4 benzín a kvapalinu som dolial možno 2-3 krát za 8 rokov :-) To meranie spalín urobím asi cez VAG že? VAG mám, ale netuším ako to urobiť, je to zložité?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokial ti auto nedymi, samozrejme vzdy pri stlaceni plynu, tak tych veci moze byt vela... Skus skontrolovat dobijanie alternatoru, starter a baterku. Ak je stara...jasne, ze ti ju vystavi rychlo...

Kazdopadne by som to pichol na diagnostiku a skontroloval chyby. Tam ak je nieco s elektrikou alebo zhavenim by malo hlasit chybu.

Odkial si?

Mam kabel, tak ti to viem pozriet.

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto nedymí, štartér pri nabitej batérií (kupovaná v marci 2014 Varta Silver) OK (na brnk) dobíjanie som nepozeral, diagnostika OK.

Dnes som ráno (-5 °C) skontroloval chladiacu kvapalinu, bola asi centimeter pod čiarkou, po prejdení 5-6 km pri teplote motora asi 65-70°C kvapalina presne po čiarku, takže asi neuniká.

Vyzerá to možno na chybnú batériu, alebo zlé dobíjanie, možno samovoľné vybíjanie.

Inak vďaka za ochotu ale kábel mám, som od Žiliny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak ti teraz funguje vsetko ako ma, tak by som to neriesil. Mozno iba nahodna chyba v riadiacej jednotke, ktora sposobila vypnutie motoru...

To je opravdu rada! Pak je fajn, když Tě to takhle vypeče třebas na dovolené v Alpách....určitě dobíjení a baterku zkontrolovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od tej doby žiadna porucha, štartuje dobre, voda sa netratí, ale batéria je asi KO, po 20 minútach na diagnostike  štartér ani necukol, a to bola batéria predtým nabitá. Zajtra idem požičať druhú a uvidím. Inak Batéria Varta Silver má 10 mesiacov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vypadá jako uplná epidemi. Mne vydržela modrá Varta přesně 9 měsíců. Od března do prvních lednových mrazů. Byla uplně KO, dobil jsem ji tedy jízdou asi 200 km, zatím drží, ale musím jezdit každé tři dny, ale prý už nebude nikdy úplně OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednou u jinýho auta jsem měl nějakou no name baterii, byla takova červena. vydržela mi 5 let, za ty prachy za Vartu bych si mohl tyhle no name koupit dvě az tři a jěšte malou elektronickou nabíječku z Lidlu za 499 Kč. Jo chlapci, mate zkušenosti s těmito malými Bazmeky z Lidlu ?

 

Diky moc mirkin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som kupil nabijacku od CTEK. Ak mam nabijat, tak kvalitne.

Tie Lidl nabijacky su naprd. Procesor vyhodnocuje, ze baterka je uz nabita po pol hodine.

Kolega ju pouziva uz iba ako staly privod dobijania pocas zimy.

Mozno tie nove verzie uz maju lepsie vyhodnocovanie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze nakoniec vyhrala "EXIDE Premium 90Ah, 12V, EA900". Chcel som "EXIDE Premium 85Ah, 12V, EA852", ale ta je vraj uz dopredaj a je to starsi model. Novy ma uz nejake vylepsenia oproti starej.

VARTA a BOSCH vychadzaju z rovnakej linky. :D

 

Len taka zaujimavost...

Cena bola za nu 99 Eur a doprava z BRNA zadarmo az do Kosic s dobierkou!!!! :kol-47:

Slovenske e-shopy ponukaju tuto baterku za rovnaku cenu ale uctuju su dopravu 4,99 az 9.99 s platbou vopred na ucet!!!! :kol-44:

 

Je vidiet, ze na Slovensku este stale pokulhava slavne porekadlo "Nas zakaznik, nas pan.".

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...