Jump to content

r_e_n_e

Uživatel
  • Content Count

    689
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

45 Excellent

1 Follower

About r_e_n_e

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

2,533 profile views
  1. Takže rozprával som ešte so známym a povedal, že z tej fotky to vyzerá na výmenu.... Čiže vyrezať a navariť nový prah.
  2. Toto by sa malo dat vytiahnut... Nie je to nerovnomerne pretlacene..
  3. Posli foto ako to vyzera. Normalne sa navaria na prah tyce a potom sa vytahuje prah naspat. No ak je to moc pretlacene, tak potom sa reze a navaruje novy prah.
  4. Ja už na VIFku fungujem asi 6 rokov. Vstreky ako nové a motor beží bez problémov. Rozprával som s známym z autorizovaného servisu, kde rozobrali komplet motor, zdokumentovali stav a potom ho zmontovali a používali niekoľko mesiacov VIFko. Po opätovnom rozobratí motora bol čistejší a karbonizácia bola viditeľne menšia a vstreky vykazovali lepšie hodnoty.
  5. Tak to je jasné... To si mal hneď napísať, že máš špinavú expanzku. Tlačí ti spaliny do vody.
  6. Prečo si nechal povolené viečko??? Veď systém musí byť pod tlakom. Preto ti to vytlačilo opäť von. Môže byť aj vadné viečko. Mám doma jedno naviac (asi aj dve) , lebo samozrejme v dvoch autorizovaných servisoch mi tvrdili, že je to vadné viečko! 🙄
  7. Skús hľadať na 5tych dverách. 😉 https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/015443279-doraz-5-dveri-skoda-3165.html
  8. Exide používa nasledujúci kód: - Zabudni na prvé dve písmená - Nasledujúce tri písmená sú mesiac (napr. C = marec) a deň (28) v mesiaci - Vynechať písmeno K - Posledným číslom je rok, v ktorom bol vyrobený (napr. 5 = 2005) Rok 0 = 2010 1 = 2011 2 = 2012 3 = 2013 4 = 2014 5 = 2015 6 = 2016 atď Mesiac A = Jan B = február C = mar D = apríl E = máj F = jún G = júl H = aug I = sept J = október K = nov M = DEC (L sa nepoužíva, aby nedošlo k zámene s I)
  9. https://www.troublecodes.net/p2codes/p2563/?amp
  10. Ja dávam inteligentnú nabíjačku rovno na baterku...
  11. 3.6 V6 FSI nemá hlavu valcov??? 😄
  12. Och.. 😄 Nepoznám ten motor... No praskliny hlavy motora som už riešil, keďže som mal problém s vytláčaním chladiacej kvapaliny cez expanzku. Nakoniec u mňa to bol našťastie zničený chladič.
  13. Joj...ty máš katalyzátor... 😊
  14. No ako som uz pisal... Hlava dole a kontrola - tlakovanie. Ono ak je to prasklina, tak sa ti to bude zhorsovat a budes potom liat viac ako liter... :) Len bacha potom na katalyzátor, lebo pri takom mnozstve oleja ho budes mat coskoro kaput... Asi by som priebezne urobil kontrolu katalyzátora cez diagnostiku. Ak bude ok, tak zatial neries.
×
×
  • Create New...