Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den. V autě mám nainstalovaný voltmetr a při otočení klíčku do první polohy se rozsvítí kontrolka dobíjení a voltmetr ukazuje 12-12.2V. Při nastartování se napětí zvedne na 13-13,5V se zapnutými světly. Bez světel je to kolem 13,5-14V. Čím by to mohlo být, že napětí je tak malé a při akceleraci se zapnutými světly napětí klesá o 0,1-0,25V . A při spuštění stěračů či výstražných světel napětí klesá o 0,3- 0,5V?

Upraveno od Dewex

Dvě podotázky: kolika drátama a do kterýho místa rozvodu je ten voltmetr připojenej?

Bude to divne ale ak to zustava aj po vymene regulatora, vzdy mi pomohlo vymenit diodovy mustek... S novym regulom a mustkem to chodilo na 14-14,4 aj na starej felde s rozdelovacom

  • Autor

Je připojen na C konektor pro rádio. Při otočení klíčku do první polohy se spustí. a je připojen jedním kabelem 

Tak to udělej tak, že od rádia vytáhneš napájení pro SAMOSTATNÝ relátko a tím relátkem připojíš napětí jen pro ten voltmetr, ale odebírat ho budeš PŘÍMO Z BATERKY. A tím relátkem už nesmíš napájet nic jinýho než ten voltmetr. A pokud můžeš, udělej k voltmetru i samostatnej přívod pro mínus = kostru, zase napojenej přímo na baterii. Dělají se i relátka, který umožňujou spínat dva vodiče nezávisle na sobě - a přitom najednou, takže voltmetr bude v případě vypnutí taky bezpečně odpojenej na obou drátech.

 

Důvod proč to musíš tak udělat je ten, že v cestě od baterky k měřidlu bys měl mít co nejmenší úbytky napětí - ty jsou způsobovaný průchodem proudu přes kontakty, přitom voltmetr bere toho proudu minimum. Ale ostatní zařízení ho berou víc, tím na těch kontaktech ubejvá víc a víc napětí - motorkům, rádiu i žárovkám je klidně až 1 volt úbytku srdečně putna, ale ty na tom voltmetru naměříš nesmysly. Měřit se musí přímo na baterce - a vedení k ní můžeš spínat pomocí relátka tím sníženým napětím, který pak na měření nebude mít žádnej vliv.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.