Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den. V autě mám nainstalovaný voltmetr a při otočení klíčku do první polohy se rozsvítí kontrolka dobíjení a voltmetr ukazuje 12-12.2V. Při nastartování se napětí zvedne na 13-13,5V se zapnutými světly. Bez světel je to kolem 13,5-14V. Čím by to mohlo být, že napětí je tak malé a při akceleraci se zapnutými světly napětí klesá o 0,1-0,25V . A při spuštění stěračů či výstražných světel napětí klesá o 0,3- 0,5V?

Upraveno od Dewex

Dvě podotázky: kolika drátama a do kterýho místa rozvodu je ten voltmetr připojenej?

Bude to divne ale ak to zustava aj po vymene regulatora, vzdy mi pomohlo vymenit diodovy mustek... S novym regulom a mustkem to chodilo na 14-14,4 aj na starej felde s rozdelovacom

  • Autor

Je připojen na C konektor pro rádio. Při otočení klíčku do první polohy se spustí. a je připojen jedním kabelem 

Tak to udělej tak, že od rádia vytáhneš napájení pro SAMOSTATNÝ relátko a tím relátkem připojíš napětí jen pro ten voltmetr, ale odebírat ho budeš PŘÍMO Z BATERKY. A tím relátkem už nesmíš napájet nic jinýho než ten voltmetr. A pokud můžeš, udělej k voltmetru i samostatnej přívod pro mínus = kostru, zase napojenej přímo na baterii. Dělají se i relátka, který umožňujou spínat dva vodiče nezávisle na sobě - a přitom najednou, takže voltmetr bude v případě vypnutí taky bezpečně odpojenej na obou drátech.

 

Důvod proč to musíš tak udělat je ten, že v cestě od baterky k měřidlu bys měl mít co nejmenší úbytky napětí - ty jsou způsobovaný průchodem proudu přes kontakty, přitom voltmetr bere toho proudu minimum. Ale ostatní zařízení ho berou víc, tím na těch kontaktech ubejvá víc a víc napětí - motorkům, rádiu i žárovkám je klidně až 1 volt úbytku srdečně putna, ale ty na tom voltmetru naměříš nesmysly. Měřit se musí přímo na baterce - a vedení k ní můžeš spínat pomocí relátka tím sníženým napětím, který pak na měření nebude mít žádnej vliv.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.