Přejít na obsah

škubání studeného motoru 1.2TSI / 77kw


Tomek7

Doporučené příspěvky

zdarec, mám v poslení době problém s TSI 1.2/77KW v octavii II vyr. koncem r. 2011 . 

Pokud je chladněji, pak mi motor asi po cca 300m po rovince párkrát nepěkně zaškube ... a pak už je klid. Zařazenou mám 2 nebo 3, otáčky mezi 1800-2000. Problém se projeví jen za studena, když nechám motor zahřát, je to v pohodě. Nějaké tipy na co se podívat ? Jak poznám, že mám nový typ rozvodového řetězu ? Nechce se mi do servisu, nemám moc času a ani důvěru ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, resim 2 auto do rodiny namisto fabky a mám jen poznatek k tomuto tématu:

Dnes jsem se byl projet s O3 elegance plus 1.2 tsi 77kw rv 2014 s rozvod. řemenem, za studena to škubalo jako prase, přesně jak píšeš! Auto melo 3000km, klima off. Prodejce mi řekl že je to ok. Na moji žádost to po jízdě napichli na vag a bylo to čistý:-) Tak že řetězem to asi nebude:-(

Napadá me že by to mohly delat hydtostely neh se "natlaci" Ma tento motor promenne casovani ventilu?

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli myslíš 1.2 TSI v OII, tak to proměnné časování ventilů nemá. Co jsem za ty roky zaregistroval, tak si někteří majitelé těchto motorů stěžují na podobné problémy při studeném motoru, asi to bude mít souvislost s upřednostněním ohřevu katalyzátoru před hladkým chodem motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco na tom bude co píšeš Pawouku

Včera jsme bylií u jiného prodejce projet O3 s tímto motorem, škubalo to úplně stejně jako ta předchozí.Ptal jsem se na tento problém a říkal že motor když je studený zapíná "sytič" s velkou davkou paliva na ohřátí katu a primaru chlazení.

Faktem je že venku bylo +6 a O3 měla provozní teplotu asi po 3 km.

Údajně vyjde flash řj motoru na opravu teto chyby, ale to prodejce asi kecal abych auto koupil:-) Nekoupili jsme...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

škube to jen pod nulou, teď když je tu nad nulou je to v pohodě. Kdyby to byla chyba auta, mám ho ještě rok v rozšířené záruce, ale nevím ... a dělá to až tuto zimu, před tím bez problémů. Někde jsem četl, že problém způsobili ohryzané kabely, ale při optické kontrole (zhora) jsem na žádné ohlodané nenarazil. Psal jsem i na tech. podporu do škodovky, přišla mi od pana inženýra prakticky strojová odpověď ať si to nechám zkontrolovat... jako by před tím nikdo tyhle problémy neměl ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravim,,nevite proc kdyz motor nastartuju,,,minutku pocakam,,,ujedu cca 3 km na lehkou nohu a pak mam kopecky,,,vse je ok ale pokud razantneji seslapnu plyn tak se auto  ,,cuka,,trha .....kdyz uberu tak vse ok ....po  delsi dobe...jak kdyz se zahreje to uz neudela kdyz seslapnu na plny plyn......prokluzuje studena spojka??  (auto koupena nedavno z bazaru,,, O2 FL MR2011 1.2TSI)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...