Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

zdarec, mám v poslení době problém s TSI 1.2/77KW v octavii II vyr. koncem r. 2011 . 

Pokud je chladněji, pak mi motor asi po cca 300m po rovince párkrát nepěkně zaškube ... a pak už je klid. Zařazenou mám 2 nebo 3, otáčky mezi 1800-2000. Problém se projeví jen za studena, když nechám motor zahřát, je to v pohodě. Nějaké tipy na co se podívat ? Jak poznám, že mám nový typ rozvodového řetězu ? Nechce se mi do servisu, nemám moc času a ani důvěru ...

Vloženo (editace)

Ahoj, resim 2 auto do rodiny namisto fabky a mám jen poznatek k tomuto tématu:

Dnes jsem se byl projet s O3 elegance plus 1.2 tsi 77kw rv 2014 s rozvod. řemenem, za studena to škubalo jako prase, přesně jak píšeš! Auto melo 3000km, klima off. Prodejce mi řekl že je to ok. Na moji žádost to po jízdě napichli na vag a bylo to čistý:-) Tak že řetězem to asi nebude:-(

Napadá me že by to mohly delat hydtostely neh se "natlaci" Ma tento motor promenne casovani ventilu?

Editováno: , autor: xtrack
Vloženo

Jestli myslíš 1.2 TSI v OII, tak to proměnné časování ventilů nemá. Co jsem za ty roky zaregistroval, tak si někteří majitelé těchto motorů stěžují na podobné problémy při studeném motoru, asi to bude mít souvislost s upřednostněním ohřevu katalyzátoru před hladkým chodem motoru.

Vloženo

Něco na tom bude co píšeš Pawouku

Včera jsme bylií u jiného prodejce projet O3 s tímto motorem, škubalo to úplně stejně jako ta předchozí.Ptal jsem se na tento problém a říkal že motor když je studený zapíná "sytič" s velkou davkou paliva na ohřátí katu a primaru chlazení.

Faktem je že venku bylo +6 a O3 měla provozní teplotu asi po 3 km.

Údajně vyjde flash řj motoru na opravu teto chyby, ale to prodejce asi kecal abych auto koupil:-) Nekoupili jsme...

Vloženo

škube to jen pod nulou, teď když je tu nad nulou je to v pohodě. Kdyby to byla chyba auta, mám ho ještě rok v rozšířené záruce, ale nevím ... a dělá to až tuto zimu, před tím bez problémů. Někde jsem četl, že problém způsobili ohryzané kabely, ale při optické kontrole (zhora) jsem na žádné ohlodané nenarazil. Psal jsem i na tech. podporu do škodovky, přišla mi od pana inženýra prakticky strojová odpověď ať si to nechám zkontrolovat... jako by před tím nikdo tyhle problémy neměl ....

  • o 2 roky později...
Vloženo

Zdravim,,nevite proc kdyz motor nastartuju,,,minutku pocakam,,,ujedu cca 3 km na lehkou nohu a pak mam kopecky,,,vse je ok ale pokud razantneji seslapnu plyn tak se auto  ,,cuka,,trha .....kdyz uberu tak vse ok ....po  delsi dobe...jak kdyz se zahreje to uz neudela kdyz seslapnu na plny plyn......prokluzuje studena spojka??  (auto koupena nedavno z bazaru,,, O2 FL MR2011 1.2TSI)

Vloženo

Kdyby ti prokluzovala spojka, tak by podle mě došlo ke  zvýšení otáček, ale i přes toto zvýšení bys nezrychloval. Pokud ti to škube, bude to jiná závada - co třeba nekvalitní palivo? Nebo spíš svíčky, zapalovací kabely, atd.

Vloženo

tak otacky pri skubani v poho..nehnou se....dnes jsem jel do mirneho kopecka a za studena pri vetsim seslapnuti plynu skubala,,,trochu jsem ubral a jede v pohode....po zahrati vse ok

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...