Jump to content

xtrack

Uživatel
  • Content Count

    481
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

51 Excellent

About xtrack

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 06/07/1985

Contact Methods

  • AIM
    nemám..........:)

Recent Profile Visitors

1,771 profile views
  1. Něco podobného mě dělalo na S2FL 2.0tdi 103kw, ale bylo to spíš takové cvakání které tam taky trochu slyším. Dělala to mřížka na dně airboxu, podlepil jsem ji okentěsem a byl klid. 🙂
  2. xtrack

    Autobatéria

    Rayx: Díky že jsi nám do toho vnesl světlo 👍😉 McMatej:Samozřejmě, v tom případě je to vlastně na stejno, pokud rekuperace jede, nebo ne, tam také AKU není nabitá nikdy na 100% ale kde je jistota že to funguje tak či tak, pokud dojde pouze ke krátkodobému měření navíc jen jedné veličiny a to napětí. Jinak u AGM a EFB je elektrolyt nasáklý ve skelném rounu které je těsně slisované s deskami. Při potenciálním plynování dochází k deformaci a rozpadu tohoto celku. Jinými slovy, i dlouhodobě na 14.3V nebude aku plynovat? Při potlačení rekuperace se nastavuje 13.5V což má asi také svůj důvod. Pokud si někdo myslí jak na to vyzraje tím, že si odpojí konektor, prosím, je to jeho auto, jeho peníze, jeho potenciální problemy ap. Nicméně rekuperaci a tyto krávoviny kategoricky odmítám a vítám jaké koliv profesionální rešeni bez vlivu na funkčnost celé soustavy, začátkem by mohlo být ono potlačení rekuperace na 13.5V, přijde někdo s nečím schopnějsím a lepším? Klidně si úpravu zaplatím, do té doby zde končím.
  3. xtrack

    Autobatéria

    McMatej neboj, nikdo Ti ubližovat nebude😁👍 V podstatě máš pravdu, ale také dřív, než byly tyhle moderní akumulátory a startstopy s rekuperací, se dobíjelo max. 14.5V, také AKU nebyly AGM,EFB. Byly klasické "zaplavené" se zpětným rekuperačním víkem, kde když došlo k zahřívání a odpařovaní destilované vody, na tom rekuperačním víku se zkondenzovala a stekla zpět mezi desky třeba Akuma COMFORT se tím docela proslavila🙂 Bojler díky za info😉 Zdenek, Zdeeeenk nebo snad Osobne, dávej si sám sobě like! jsi king..😁kolik ti je 13?😀😀😀 seš ubohej...
  4. xtrack

    Autobatéria

    Původně jsem nechtěl reagovat...zamysli se prosím, jestli skutečně víš co děláš a co se může stát při odpojení onoho kabelu od řj baterky a prosím "neposkytuj" tyto moudra dále ostatním! Díval jsi se někdy kolik je průduchů v přední masce, mezi kapotou motoru a maskou je také škvíra( my, trojkoví superbáci víme své o špinění krytu motoru😁😀 ), dále pak v předním nárazníku. Všemi těmito otvory je při jízdě, nebo při stání pomocí ventilátoru/ů dochlazovaní nasáván vzduch do motorového prostoru. Když se pak koukneš pod auto a uvidíš plastový kryt, nikdy není vzadu, u svého konce uzavřen kolem náprav a výfuku. Těmito dírami pak chodí do motorového prostoru kuny, kočky, potkáni a jiná verbež.😁 No a při troše představivosti si představ když auto jede a kolem motoru, jeho příslušenství třeba turba,DPF/GPF, EGR ventilu a nebo AKUMULÁTORU, proudí tento ochlazující proud vzduchu( ano, pytel na baterku ve tvém odkazu ji skutečně chrání jak v lětě před horkem tak v zimě před chladem) .Teplota v motorovém prostoru by bez toho proudění dosahovala v lětě klidně přes 150.stupňů celsia. S DPF/GPF při regeneraci možná i víc🤔 V zimě v zahřívací fázi motoru je sice toto větrání mírně na škodu, ale jinak to udělat nelze, třeba Superb 2.0Tdi 110kw má na sahaře elektrické klapky které regulují proud tohotu vzduchu.
  5. xtrack

    Tempomat

    Aleši vše je mozně, co by ne🙂 Jen by pak asi půlka evropy chcípla hlady, protože ona půlka je závislá na výrobě komponet do automotive a samotných aut. Spíš si myslim že bude plně autonomní řízení a auta jako taková se zmenší rozměrově aby se jich vešlo víc na ulici. Samozřejmě vše bude eletrické a čez si pěkně omastí kapsu, tak kupujte akcie!😁 Omlouvám se za OT😐👎
  6. xtrack

    Vymena oleje

    V Praze Ti s autorizákem bohužel neporadím, ale na výměny mezi servisním intervalem jezdím ke spolužákovi na soukromou dílnu. V Praze mohu doporučit Rolbaře (cardiagnostik.cz). Olej pro Tvůj motor jen a pouze specifikace VW 504 00/ 507 00., ten může mít viskozitu jak 5w-30, tak 0w-30, jaký vybrat je věčné téma jak tady tak třeba na forum oleje. Osobně dávám a co jsem tak viděl, i třeba kluci zde na fóru Mobil 1 ESP Formula 5W-30, má v dané specifikaci nejvyšší viskozitu HTHS 3.6, což znamená "nejpevnější" olejový film, měním vždy po 10000/km motoru to udělá dobře a mě na duši😁👍 Olejář Ti vždy řekne, je jednou jakou značku, dodrž specifikaci výrobce a zkrať interval na polovinu a nic víc neřeš.
  7. xtrack

    Tempomat

    Ty vyhlídky nad kontrolou vozidel jsou běsné...😡😤buďme rádi za místní "kódovače" kteří si s tím jisto jistě vždy poradí aniž by bylo auto legislativně "nezpůsobilé"👍😁
  8. xtrack

    Autobatéria

    Janci47: jasně, jak se teplota zvýší dobíjení se omezí, pak alternátor krmí pouze vozidlo, pak je kolem baterky proud vzduchu pri jízdě a to ji chladí, pak sahary, holt není to felda. Dobrý článek na tohle téma byl ve světě motorů, zkusím pohledat. Osobne: Kdybys aspoň tušil kdo je Ferda25. Je to vývojář a programátor a jeho jazyk je 10111000111. Elektriku ve VW zná do nejmenšího detailu a je to prima kluk, tak jeho tvrzení buď tak laskav nezpochybňuj. Kdo chce, ať si dělá se svým autem co chce, hlavně ať nikoho na silnici neohrožuje a neomezuje třeba svojí vyvřelou baterkou nebo spáleným alternátorem, protože si odpojil drát! Úpravy elektriky, jasně, ale pouze v určité mezi a pouze u toho kdo ví co dělá! Pawouku kdyžtak to smázni, ale nejde si jen tak drbat do elektriky odpojením kabelu a ještě nevědět co všechno to může způsobit, dík.
  9. xtrack

    Tempomat

    Potvrzuji z Arteonu, predikce rychlosti lze vypnout v infotaimentu a bohužel tolerance nastavit nelze. Tuto funkci v arteonu nepoužívám, rychlosti dodržuje přesně. Úprava rychlosti v závislosti na profilu trasy fajn, ale nepoužívám, někdy hodně sebevědomě vletí do zatáčky a na kruháč. Za mě k ničemu.
  10. xtrack

    Autobatéria

    Ferda25: na toho dotyčného snad nejde ani reagovat, u mě u obou aut s potlačenou rekuperací naprostá spokojenost👍díky! Chtěl bych vidět tu baterku "vařit" jak třebas teď bylo v Chorvatsku +42 a dálnice měla +65 s odpojeným drátem a řj si myslí že má -50😁😁😁 Ale Snowman YETI není SUPERB holt jinej gang😁 Bojler: Paráda že to frčí, vlastní práce?👍
  11. xtrack

    Kódování funkcí na Superba III (VCDS)

    Myslím že Igor nebo 160R (snad to píšu dobře) je z Bratislavy. Zkus pohledat👍
  12. xtrack

    Motor swap za bi-tdi

    Třeba má možnost mít "levného" supa bouchlého na předek a k tomu " levného" arteona bouchleho na zadek a poskládá si z toho hybrida...proti gustu...Ale zajímavá myšlenka, jsem zvědav jak to dopadne. Ferdo, aneb jak to bylo v trhala fialky... "na Moravě se máme dobře, ale na Slovensku se mají ještě líp"👍
  13. xtrack

    Autorizovaný servis naboural auto

    Hmmm drsné...Jakože jsme jen lidi, ale co je moc to je prostě moc. Rozumu a všeho moudra je tady víc než dost, nepolevuj a stůj si za svým. Neber ohled na to, že do servisu jezdíš 15.let. Přeji ti tedy hodně zdaru taky pevné nervy a ať už je auto brzy v cajku doma🙂👍
  14. xtrack

    Spotreba AdBlue Škoda Superb III TDI 140kw

    Paráda! Obdivuji že jsi to otestoval až tak nadoraz.😉 Pro doplnění, po nájezdu 5500km mě svítí dojezd adblue 6000km a přibyla položka možnosti doplnění adblue min.3.5l a max.4l V pátek doplněno do Arteonu bitdi 176kw 11.5l za 91kč a hlásil dojezd 4000km. Nyní hlásí 13500km.
  15. xtrack

    Spotřeba Škoda Superb III 140kw

    U mého 2.0tdi 140kw DSG 4X4 po ujetí 4900km smíšehého provozu, dlouhodobě podle dotankování 5.8L/100km Občas to proženu ale stále jezdím do 15km/h nad limity, cca 1000km ujeto s dvounápravovým brzděným vozíkem 3.3m Zasław cca 1t.vč nákladu. Spokojenost maximální 👍🙂
×