ka_r_los Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Od 1.1.2015 došlo ke změně v organizaci STK co se měření emisí týká. Má někdo nějaké informace o tom, jak to s nimi bude dál? Mění se nějak metodika pro měření emisí dieselů? Jako třeba NOx? Já bych se toho EGR jako rád zbavil... A co zrušení příspěvku do fondu ČKP? Co budeme dělat, až nás nabourá někdo nepojištěný? Ad měření emisí: Kontrola jednotky motoru, zda souhlasí s autem Readlinnes kódy - jsou-li identifikovány všechna čidla pro vyhodnocování emisí -> odhalí DPF off; KAT off Až pak následuje vlastní měření emisí u dieslových motorů změna indexu kouřivosti - odstaněna Česká speciality +0.5 -> potenciální problém pro PD nafty (rychlé sešlápnutí plynu = hodně sazí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 3. Únor 2015 Sdílet Vloženo 3. Únor 2015 Odpovím ti pouze na ckp. Kdyz viníka nezabiješ hned co ho dostaneš pod ruku tak to jde prez tvoji pojišťovnu a ta by měla vymáhat škodu po tom člověku bez pov. Pokud se pletu tak dalsi možnost je ze to budeš muset po tom člověku vymáhat soudně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 3. Únor 2015 Sdílet Vloženo 3. Únor 2015 Bude to řešit ČKP. Alespoň než bude další novela zákona. Jediná změna je ve zrušení popplatek za nepřihlášené auto. Jinak auto, které není pojištěno víc jak 14 dní je vyřazeno z registru a to na doživotí. Tzn. vozidlo zanikne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.