Publikováno Leden 30, 201510 r Zdravím, mám dotaz jestli někdo nemá zkušenosti s vymontováním středového tlumiče popřípadě katalizatoru u OII 1.9 TDI 77kW..Zajímá mě jestli se mi zvedne spotřeba nebo to bude dělat kraval nebo popřípadě jestli se mi nerosvítí nějaká kontrolka na palubovce???Jsem obdivovatel takzvaně "laděních vyfuků" který pozmění zvuk auta... U benzínových motoru to je jednoduché. Ale pořídil jsem si první TDI a nwm co by se stalo. Kamarádi mají u OI TDI všechno pryč (katalizator i tlumiče vyfuku ) a spotřeba skoro žadný rozdíl a zvuk podle mě super. Jelikož mám OII tak mám strach o veškerou tu elektroniku co všechno hlída jestli mi nevyhodí po tomto zasahu chybu.... Děkuji za odpověď...
Leden 31, 201510 r Treba ze nektera O2 tdi v serii nemusi projit protoze moc kouri viz posledni svet motoru
Leden 31, 201510 r Tak zrovna katalyzátor tu kouřivost moc neovlivní, pořád se jedná o pevné častice na které nemá vliv. Funkcí katalyzátoru je umožnit chemickou reakci a změnu vzniklé látky v motoru na méně škodlivou, či neškoudnou, která má vyjít z koncovky výfuku ven. Na kouřivost má vliv velikost kapek z trysky = čím větší kapka, tím větší množství sazí (zdravíme rotačky); a pak samozřejmě DPF, který tvoří mechanickou překážku ve výfuku a jeho funkcí je tyto částice zachytit. Ale podomácku upravený výfuk jen tím, že kat vyřadíš je prasárna, budeš muset oblbnout motorovku, což už je problém. Kouknul bych se spíš po řešení, které někdo už dělal a má hlavu a patu a nebo rovnou po něčem, co je homologované.
Leden 31, 201510 r Autor No já měl zato že když v aktualním stavu mám krasný bílí (čistý) dým z výfuku, tak že by se odebráním kat. a tlumiču moc nezmění a nebudu mít ten černý dým za autem... Nwm jestli to tak je pravidlem... Takže když to shrnu tak by se mi asi rozsvítila nějaká kontrolka když sundám KAT? ... Jinak já ani pořádně nwm jak TDIčo levně upravit at prostě nějaký zvuk z toho vyndám... Je sice fajn jezdit s tichým autem ale já tohle nevyžaduji :-D. Uvažoval jsem aspon o tom Blow Off ventilu . Ale pry to není na naftaky... A když už na netu píšou že ten ventil je na TDI tak stojí cca 2000-6000kč... Neznáte někdo aspon nějaký odkaz na někoho kdo to už někdy řešil .... ? :-) ... Jinak ještě děkuji za odpovědi ! :-)
Leden 31, 201510 r Autor A ještě mě napadá co kdybych kat nechal.... A všechno za ním dal pryč ? 2x tlumiče a nahradil to trubkou.... Co výkon a zvuk ?
Leden 31, 201510 r Je mi jasný, že auto nemáš dlouho a vymýšlíš kraviny... Koukni sem a případně jim napiš A až pojedeš na technickou tak co? Budeš zase vracet původní stav? Trošku mysli.
Leden 31, 201510 r Autor No 1,5 roku ... S TDI jsem 100% spokojen ... Jen to ticho mě depta :-D. Jinak myslím že laděný nerezoví koncoví tlumič vyfuku mi moc nepomůže ne ? :-D ... Jinak Technicka je v klidu...Dalo by se říct že "malé" věci by se dali přehlídnout na technické kde jezdím :-D ...
Leden 31, 201510 r budeš muset oblbnout motorovku Právě i to by měli na STK kontrolovat, jestli sem to dobře pochopil. Jinak TDI se nekupuje kvůli blbnutí
Leden 31, 201510 r Tak ono tam to slovo laděná není asi jen tak pro parádu... Navíc: To samé platí ve výrobě středního dílu výfuku od svodů či katalyzátoru. Tato výroba je individuální. Je více variant použití, už jen volba středového tlumiče, rezonátoru, nebo jen trubky. Veškeré tyto možné varianty ovlivňují zvuk, výkon i cenu. Pokud ale o výrobě výfuku moc nevíš, tak bych si buď nechal od někoho poradit nebo si holt zaplatil know-how. Nezapomeň, že STK se budou trošku měnit, takže abys pak neměl o problém navíc.
Leden 31, 201510 r Autor Ku*va.. To jste mě vůbec nepotěšili ale děkuji za názory a rady... :-) Asi to budu muset vyřešit obrovským subwoofrem ..
Leden 31, 201510 r Sice mi není tolik, ale co se randálu auta týká, tam mě točí i hučení gum, takže cokoliv co vydává víc hluku. než radio a spolujezdec mě štve. Ale tisíc lidí, tisíc chutí...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.