Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jak už všichni asi víme, nemá nová Fabia EGR ventil pro recirkulaci spalin. Část spalin se plive přes ventily sání do sacího kanálu a odtud je natažena zpátky k dalšímu cyklu válce. 

Zabýval se už někdo z vás tímto?  Ví o tom někdo něco bližšího? 

Zajímalo by mě, jestli má F3 škrtící klapku výfuku a pokud ano, zda by tato klapka šla vyhodit a tím alespoň částečně eliminovat foukání zplodin hoření do sání motoru.

Vloženo

U tohoto motoru není klapka ve výfuku. Podle škodováckých materiálů je "jednotka klapky výfukových plynů J883" součástí nízkotlaké recirkulace spalin EGR u dieselů EA288.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Pokud bych "otevřel" výfuk a snížil tak odpor unikání spalin, bude se recirkulovat menší objem spalin? 

A jak zcela vyřadit recirkulaci? Musela by tam jít celá jiná vačka na ventilech?? Neví někdo?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...