Publikováno Duben 3, 201510 r Jak už všichni asi víme, nemá nová Fabia EGR ventil pro recirkulaci spalin. Část spalin se plive přes ventily sání do sacího kanálu a odtud je natažena zpátky k dalšímu cyklu válce. Zabýval se už někdo z vás tímto? Ví o tom někdo něco bližšího? Zajímalo by mě, jestli má F3 škrtící klapku výfuku a pokud ano, zda by tato klapka šla vyhodit a tím alespoň částečně eliminovat foukání zplodin hoření do sání motoru.
Duben 3, 201510 r U tohoto motoru není klapka ve výfuku. Podle škodováckých materiálů je "jednotka klapky výfukových plynů J883" součástí nízkotlaké recirkulace spalin EGR u dieselů EA288.
Říjen 30, 20159 r Autor Pokud bych "otevřel" výfuk a snížil tak odpor unikání spalin, bude se recirkulovat menší objem spalin? A jak zcela vyřadit recirkulaci? Musela by tam jít celá jiná vačka na ventilech?? Neví někdo?
Říjen 30, 20159 r Musel bys nejspíš vyřadit přestavovač sací vačkové hřídele. Pochybuji, že toto lze provést bez zásahu do sw řj motoru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.