frankie24 Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 Ahojte, praskla mi hadica chladenia a mam cca 5 km (kym sa zohreje motor, otvori termostat a vytecie zbytok fridexu) aby som presiel do servisu... Preto by som chcel vopred vediet, s akou cenou ratat (resp. ci to neviem vymenit bez naradia aj na parkovisku). Je to hadica, ktora ide do predneho chladica... Cislo dielu vdaka nejakej "odbornej" oprave (este predtym ako som auto kupil) neviem precitat... motor 1.4 TDI BNV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 Ahoj s číslem dílu ti nepomohu,to se ti někdo musí mrknout do ETKY. Ale vypadá to,že přístup je OK,tak nevidím důvod,proč bys ji nezvládl vyměnit sám. Jen určitě kup nové stahovací sponky hadic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 6. Duben 2015 Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 (editace) Pokud je to horní trubka od chladiče tak to tady máš v souboru. Myslím si že by se to dalo vyměnit i na parkovišti, kleště na tyhle svorky, nebo sika kleště pokud nemáš. Jen vypustit vodu, dolním kohoutem bude horší, musíš demontovat dolní kryt motoru. Ceny bohužel v CZK BNV_trubka.pdf Editováno: 6. Duben 2015, autor: Combi2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frankie24 Vloženo 6. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2015 dik moc, bohuzial som mimo domu, takze naradie nemam ziadne jedine srobovak cena za kus gumy ma nepotesila, ale tak co uz... treba to vypustat? uz teraz je tam dost malo vody - expanzkka je takmer prazdna a ta hadica vyzerala byt uplne prazdna, ked som to vecer pozeral... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 (editace) Není zač. Jen šroubovákem to asi opravdu nedáš. Pokud nemáš prázdný okruh je to na tobě. Maximálně ti tam něco nateče a poteče ven z okruhu. Já bych si tem zbytek vypustil, ale musel by jsi sundat kryt motoru, nebo to vypustit na něj, ale to budeš mít pak pěkný humus v krytu. Jak říkám já je to jen na tobě. Editováno: 7. Duben 2015, autor: Combi2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 Nechá se koupit taková stahovací "gumová" páska, která si myslím, že by to chvíli určitě udržela, dolít vodu a dojedeš dom, ale co ta páska stojí nevím, já jí dostal a vozím jí v autě právě na tohle. Bez vody ale raději nejezdi, malý okruh není těsný a až nastartuješ a začne se točit čerpadlo, tak hlava motoru může být klidně hned od startu bez vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 7. Duben 2015 Sdílet Vloženo 7. Duben 2015 Nebo kup pevnou samolepicí pásku, takovou šedou. Jsou pevný a taky něco vydrží. Kolega s OII na to jel 10km a dojel. Hlavně pak dolej co nejvíc vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 (editace) Vzal bych to nejdřív vulkanizační páskou kvůli izolaci aby to nepropuštělo a pak bych to teprve omotal tou šedostříbrnou 3M kvůli tlaku. Samotná vulkanizační je pružná, tak aby to nedělalo bubliny. Editováno: 8. Duben 2015, autor: ka-spel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.