Přejít na obsah

2.0tdi tlakovy snimac vyfuku 1


lovec31

Doporučené příspěvky

ahojte borci....dnes rano som nastartoval a ostala mi svietit kontrolka motora a na maxidote napis emisie a zajed do servisu alebo v tom zmysle...hodil som to na vag a tam toto:

 
 
                Addresa 01: Motor       Labely: 038-906-016-BGW.lbl
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 016 GT    HW: 038 906 016 K
           Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG  9780
                      Kódování: 0000072
                   Číslo dílny: WSC 17204 141 68190
                      VCID: 7BF1F3DF39FE41B
1 Fault Found 
 
16855 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450) 
            P0471 - 000 - neverohodny signal
             info o závadě 
                    Otáčky: 0 /min
                    Kroutící moment: 0.0 Nm
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    bez jednotek: 0.00
                    bez jednotek: 25.50
                    bez jednotek: 48.0
                    Tlak: 999.6 mbar
 
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
 
 
vymazal som chybu  2 krat nastartoval a znova nabehla tato hlaska...cosi som sa docital ze by to malo mat nieco z dpf ale to by mi predsa vyhodilo obrazok dpf na budikoch..ci?
 
co s tym?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím pánové, stejnou chybu mi nyní hlásí i můj superb I 2.0 tdi. Jelikož nemám manuál a nákres motoru, tak jsem nebyl schopný najít výše uvedený senzor. Vím jak ten díl vypadá, vím, že od něj nebo do něj vedou dvě hadičky, ale po hodině hledání  jsem jej nenašel :( Může mě někdo prosím navést, kde se přesně nachází? Rád bych si jej vyměnil za nový kus. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Než budete kupovat nový snímač tlaku, zkotrolujte důkladně ty trubičky s hadičkama. Sice 2,0 moc nehovím, ale tyhle hadičky se nám pravidelně přepalují na firemních vozech (jiná značka, ale systém stejný). Blbý je, že se to snad prodává jen v kuse (tedy trubička+hadička). V žádném případě nenahrazovat obyč hadičkou, musí být spešl originál kvůli teplotě a tlaku. U nás chybu přisuzuji pravidelně ucpávajícímu se DPF, kdy se zvyšuje výfuk.tlak a tím i teplota (ale pouze moje doměnka, klidně mě někdo opravte).

Takže před výměnou doporučuji provést důkladnou kontrolu těch tubiček/hadiček a zkontrolovat %DPF, ev.regenerovat

Pokud bude auto s touto závadou jezdit delší dobu, ucpe se DPF, neboť při této poruše nesepíná regenerace...

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...