lovec31 Vloženo 10. Duben 2015 Vloženo 10. Duben 2015 ahojte borci....dnes rano som nastartoval a ostala mi svietit kontrolka motora a na maxidote napis emisie a zajed do servisu alebo v tom zmysle...hodil som to na vag a tam toto: Addresa 01: Motor Labely: 038-906-016-BGW.lbl Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 016 GT HW: 038 906 016 K Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 9780 Kódování: 0000072 Číslo dílny: WSC 17204 141 68190 VCID: 7BF1F3DF39FE41B 1 Fault Found 16855 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450) P0471 - 000 - neverohodny signal info o závadě Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 0.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h bez jednotek: 0.00 bez jednotek: 25.50 bez jednotek: 48.0 Tlak: 999.6 mbar Readiness: 1 1 0 0 0 vymazal som chybu 2 krat nastartoval a znova nabehla tato hlaska...cosi som sa docital ze by to malo mat nieco z dpf ale to by mi predsa vyhodilo obrazok dpf na budikoch..ci? co s tym? Citovat
libero Vloženo 12. Duben 2015 Vloženo 12. Duben 2015 kúpiť najlepšie podľa VIN,vymeniť a urobiť prispôsobenie Citovat
Henricus85 Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 Zdravím pánové, stejnou chybu mi nyní hlásí i můj superb I 2.0 tdi. Jelikož nemám manuál a nákres motoru, tak jsem nebyl schopný najít výše uvedený senzor. Vím jak ten díl vypadá, vím, že od něj nebo do něj vedou dvě hadičky, ale po hodině hledání jsem jej nenašel Může mě někdo prosím navést, kde se přesně nachází? Rád bych si jej vyměnil za nový kus. Díky. Citovat
Henricus85 Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 Diky za tip, mel by vypadat nejak takhle: http://www.skoda-dily.cz/eshop/03g906051g-senzor-odchylky-tlaku.html Nikde ho tam nevidim Citovat
Henricus85 Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 Libero, mockrat dekuju, tohle jsem shanel Citovat
SUP1 Vloženo 18. Únor 2016 Vloženo 18. Únor 2016 (editace) Než budete kupovat nový snímač tlaku, zkotrolujte důkladně ty trubičky s hadičkama. Sice 2,0 moc nehovím, ale tyhle hadičky se nám pravidelně přepalují na firemních vozech (jiná značka, ale systém stejný). Blbý je, že se to snad prodává jen v kuse (tedy trubička+hadička). V žádném případě nenahrazovat obyč hadičkou, musí být spešl originál kvůli teplotě a tlaku. U nás chybu přisuzuji pravidelně ucpávajícímu se DPF, kdy se zvyšuje výfuk.tlak a tím i teplota (ale pouze moje doměnka, klidně mě někdo opravte). Takže před výměnou doporučuji provést důkladnou kontrolu těch tubiček/hadiček a zkontrolovat %DPF, ev.regenerovat Pokud bude auto s touto závadou jezdit delší dobu, ucpe se DPF, neboť při této poruše nesepíná regenerace... Editováno: 18. Únor 2016, autor: SUP1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.