Přejít na obsah

Výmena kufrového osvetlenia + žiaroviek tretieho brzdového svetla

puntoii

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás páni,

otvorene sa priznám, nikdy som si nemyslel, že niekedy položim otázku tohoto druhu. Nie som začiatočník, ani žiaden puberťák, no s týmto problémom si neporadím.

Nakoľko mám svoje auta radšej, než aby som na ňom experimentoval, lámal plasty, či pracoval zbytočne, tak by som sa na Vás chcel obrátiť, snáď som trafil sekciu.

Jedná sa o II FL Combi MY2010.

-Prednedávnom som sa snažil vymeniť osvetlenie kufra (žiarovka je už matná/sčernelá=slabé svetlo). Ja vážne neviem, ako na to... Snažil som sa vylúpnuť žiarovku, no kábel je taký krátky, že ju vládzem ledva potiahnuť. Horkoťažko by som ju dokázal vybrať, no neexistuje, aby som konektor opať nasunul. Snažil som sa nejak ,,cez plasty,, no nijak som neprišiel na ,,originálny,, postup. Tak som ďalej nepokračoval.

-Taktež ma jeden kamarát upozornil, že mi nesvietia všetky žiarovky/LED diody/LED žiarovky (?) v treťom brzdovom svetle. Po Googlení som našiel návod na  odmontovanie na ,,nefacelift,,. Návod spočival v odstránení horného plastu a odistení tretieho svetla. V svetle sa nachádzali žiarovky s vláknom. Taktiež som ale v inom článku čítal, že vo svetle sú osadené LED diódy, ktoré nie je možné meniť samostatne. Mohli by ste mi prosím Vás potvrdiť alebo vyvrátiť tento postup aj na II Facelift a taktiež sa vyjadriť ako to vlastne s osvetlením v tomto svetle je ?

Ďakujem Vám kolegovia :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno sem na to někomu jinde odpovídal. Měl sem to na levý straně u před FL taky, po odendání plastů sem zjistil že dráty vedly špatnou, respektive dlouhou cestou, byly tam prostě zahákovaný takže je stačilo jen vyvést s klikyháku a vše OK. 3. brzdový už sem taky měnil :)

Odkaz ke komentáři

Také mám ten problém.