cincila Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 Dobrý den kolegové,Obracím se tedy na Vás s prosbou o radu. V rodině máme vozidlo octavia 1.8 (kod motoru agn), r.v. 1999, s čtyřstupňovou automatickou převodovkou 01M (kod ECS). Jedná se o to, že vozidlo má najeto cca 320 000 km, s tím, že vozidlo vlastníme posledních 40000 km a za celou dobu nebyl s převodovkou žádný problém. Až teď po ujetí cca 0,5 km vozidlo přestalo jet (docházelo ke zvyšování otáček motoru, ale auto nejelo), takže bylo jasné, že je něco s převodovkou. Takže jako první krok jsem vozidlo načetl diagnostikou, přičemž jediná závada, který byla uložena v paměti závad automatické převodovky byla "přemosťovací spojka - mechanická závada, sporadicky". Z této hlášky jsem tedy začal podezírat měnič momentů, i když vím,že přemosťovací spojka funguje jen v některých režim jízdy, takže si myslím, že by vozidlo i tak mělo jet. Takže jsem se pustil do dalšího diagnostikování a chtěl jsem změřit hladinu oleje v aut. převodovce (toto měření jsem prováděl během života již několikrát, takže správný postup dle dílenské příručky znám) a zjistil jsem k mému údivu, že po vymontování kontrolního šroubu vytéká olej z převodovky proudem namísto toho aby ukapával a nebo aby nekapal vůbec. Z tohoto zjištění tedy usuzuji, že je asi nefunkční čerpadlo oleje v převodovce. Barva oleje byla normální, nic spáleného nebylo cítit. Proto jsem se chtěl zeptat zdali jste se někdo setkal někdy s tím, že by u toho typu převodovky došlo k poruše olejového čerpadla? Popř. co by mohlo být příčinou výše popisované závady. Na závěr bych ještě dodal, že na zpátečku vozidlo tak nejak jede a co jsem koukal na netu, tak tenhle podobný problem melo vice lidí, ale nikde jsem nenasel včem je potíž.Děkuji Cincila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.