Přejít na obsah

cincila

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

658 zobrazení profilu

Oznámení cincila

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím všechny, mám octavii 2.O tdi, r.v. 2005, moje okťa má pouze ABS a ASR, docela bych byl rád, kdybych měl EDS, ale co jsem tak letmo koukal, zjistil jsem, že EDS se dodávalo do aut, pouze v kombinaci s ESP. Takže buď prichází v úvahu dodělat komplet ESP (ale to je docela složité, protože bych musel dodělat mimojiné snímač natočení úhlu volantu, snímač podelýho zrychlení, vyměnit jednotku ABS a mnoho dalších věcí) a přitom by mě by stačilo pouze dodělat (rozchodit) EDS. Nevíte tedy prosím náhodou někdo jak na to?jestli se jedná pouze např. o úpravu SW řj ABS? nebo je nutné dodělat i nějaké snímače(myslím to pouze v souvislosti s EDS)? Děkuji za odpovědi
  2. Zdravim, zajímalo by mě, jestli znáte někoho, kdo by měl ve dvojkový oktě samosvorný diferenciál a pokud ano, tak jak je s tím spokojený, jestli pocituje nějaký nedostatky (škubání v rejdu apod.) zde jsou nějaký odkazy samosvory: http://www.highperformanceparts.cz/samosvorny-diferencial-quaife-skoda-octavia-prevodovka-02a.7636 http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/quaqdf13r-samosvorny-diferencial-quaife-gb-15463.html http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1z-06/prevodovka/diferencialy/samosvor-6q-fwd-skoda-octavia-2-rs-2-0tfsi-tsi-wavetrac-403.html P.S. elektronické uzávěrky me nezajímají. Dík za názory
  3. Dobrý den kolegové, Obracím se tedy na Vás s prosbou o radu. V rodině máme vozidlo octavia 1.8 (kod motoru agn), r.v. 1999, s čtyřstupňovou automatickou převodovkou 01M (kod ECS). Jedná se o to, že vozidlo má najeto cca 320 000 km, s tím, že vozidlo vlastníme posledních 40000 km a za celou dobu nebyl s převodovkou žádný problém. Až teď po ujetí cca 0,5 km vozidlo přestalo jet (docházelo ke zvyšování otáček motoru, ale auto nejelo), takže bylo jasné, že je něco s převodovkou. Takže jako první krok jsem vozidlo načetl diagnostikou, přičemž jediná závada, který byla uložena v paměti závad automatické převodovky byla "přemosťovací spojka - mechanická závada, sporadicky". Z této hlášky jsem tedy začal podezírat měnič momentů, i když vím,že přemosťovací spojka funguje jen v některých režim jízdy, takže si myslím, že by vozidlo i tak mělo jet. Takže jsem se pustil do dalšího diagnostikování a chtěl jsem změřit hladinu oleje v aut. převodovce (toto měření jsem prováděl během života již několikrát, takže správný postup dle dílenské příručky znám) a zjistil jsem k mému údivu, že po vymontování kontrolního šroubu vytéká olej z převodovky proudem namísto toho aby ukapával a nebo aby nekapal vůbec. Z tohoto zjištění tedy usuzuji, že je asi nefunkční čerpadlo oleje v převodovce. Barva oleje byla normální, nic spáleného nebylo cítit. Proto jsem se chtěl zeptat zdali jste se někdo setkal někdy s tím, že by u toho typu převodovky došlo k poruše olejového čerpadla? Popř. co by mohlo být příčinou výše popisované závady. Na závěr bych ještě dodal, že na zpátečku vozidlo tak nejak jede a co jsem koukal na netu, tak tenhle podobný problem melo vice lidí, ale nikde jsem nenasel včem je potíž. Děkuji Cincila
×
×
  • Vytvořit nový...