...GeOrGe... Vloženo 16. Září 2006 Vloženo 16. Září 2006 Je to zajimave...ale asi se to neuchyti,jestli jo ,tak to bude stat peknej balik...jinak je to E85 tzv. Etanol...Ne Ethanol... Citovat
TomasB Vloženo 16. Září 2006 Vloženo 16. Září 2006 Je to zajimave...ale asi se to neuchyti,jestli jo ,tak to bude stat peknej balik...jinak je to E85 tzv. Etanol...Ne Ethanol... Názvoslovně dle UPAC je správně ETHANOL nebo také 1-hydroxyethan nebo ethyl alcohol. Citovat
zabiak Vloženo 16. Září 2006 Vloženo 16. Září 2006 (editace) Ale uchytí v některých zemích už to funguje a balík to stát taky nemuselo, je to stejnej motor akorád musí mít lepší antikorozní vlastnosti protože ten ethanol je agresivní Editováno: 16. Září 2006, autor: zabiak Citovat
Amadeus Vloženo 17. Říjen 2006 Vloženo 17. Říjen 2006 Na škodovkách ethanol ještě není, ale plánuje se na konec příštího roku, konkrétně Švédsko Citovat
inya Vloženo 17. Říjen 2006 Vloženo 17. Říjen 2006 No konečně. Ale škodovka má vždycky ve všem zpoždění... Ve skandinávii už takové motory nabízí víc automobilek. A u nás by museli chtít i distributoři PHM. 2 Zabiak: A jak je agresivní technickej líh? Krom toho, že má rád vodu nevím o ničem... Citovat
zabiak Vloženo 17. Říjen 2006 Vloženo 17. Říjen 2006 (editace) No konečně. Ale škodovka má vždycky ve všem zpoždění... Ve skandinávii už takové motory nabízí víc automobilek. A u nás by museli chtít i distributoři PHM. 2 Zabiak: A jak je agresivní technickej líh? Krom toho, že má rád vodu nevím o ničem... Právě to že má rád vodu. Nedostatkem Ethanolu je schopnost vázat vodu a působit tím korozi motoru. Editováno: 17. Říjen 2006, autor: zabiak Citovat
...GeOrGe... Vloženo 17. Říjen 2006 Vloženo 17. Říjen 2006 Je to zajimave...ale asi se to neuchyti,jestli jo ,tak to bude stat peknej balik...jinak je to E85 tzv. Etanol...Ne Ethanol... Názvoslovně dle UPAC je správně ETHANOL nebo také 1-hydroxyethan nebo ethyl alcohol. Presne tak... Citovat
inya Vloženo 17. Říjen 2006 Vloženo 17. Říjen 2006 (editace) Nádrž je plastová, hadičky pryž, čerpadlo dneska už plast, takže se to týká jen vstřikovačů a to nevidím jako velký problém. A dál už se dostane i vzdušná vlhkost... Jinak rozhodně to nebude palivo pro ty, co vyjedou jednou za tejden nebo spíš jednou za měsíc.. Editováno: 17. Říjen 2006, autor: inya Citovat
Mates_XIV Vloženo 5. Listopad 2006 Vloženo 5. Listopad 2006 Jako vyvynou todle auto neni tak slozity. Jen se musi udela znova cely palivovy system. Palivo je agresivni k plastum. Tak musí mít třeba plechovou nadrz oproti standatnim plastum. Tam jde o ten pomer. Nektere soucasne vozy umi jezdit az ne E22 to bez jakekoli upravy. Ale ty nejsou urceny pro vropsky trh. Todle pouzivaji v Brazilii. Je to osetreny jen datama pro motor. Citovat
Joseamigo Vloženo 26. Únor 2007 Vloženo 26. Únor 2007 tady v Irsku maji velice pekne ulevy na danich pro ty co si koupi hybridni auto, takze treba Prius od Toyoty jsem tu videl uz nekolikrat, ted tu psali v casopise o nejakym typu Volva co tu budou prodavat a co jezdi taky na E85, cena je sice o dost vyssi nez u klasickych verzi, ale jak rikam, maji tady rozumnejsi lidi v uradech a tak je navratnost takovehle investice neporovnatelne lepsi nez u nas... Citovat
zabiak Vloženo 26. Únor 2007 Vloženo 26. Únor 2007 Tady další ekoOctavia http://www.skodaoctavia.cz/zajimavosti/Eco...kodaOctavia.htm Nebo další http://www.skodaoctavia.cz/zajimavosti/ZelenaOctavia.htm na řepku stím jezdej ty zelený pakouši Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.