Jump to content

Joseamigo

Uživatel
  • Content Count

    362
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

46 Excellent

About Joseamigo

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 03/15/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

1,461 profile views
  1. Joseamigo

    CITIGOe iV

    Něco na tom bude klucí, já mám takovej divnej krevní oběh, že celej rok chodím v krátkým rukávu a v těchto dnech a celou zimu v citigu hřeju jen zadek a po odmlžení předního okna(pokud je třeba), stahuju topení někde na 1/4 - 1/3 a je mi fajn. Dovedu si teda představit, že s vyhřívaným sklem a zadkem topení nepotřebuju. Ale nezkoušel jsem takhle jet třeba 200km a co to udělá s nohama... esi mi nezcepení :)
  2. Tak toto vypadá docela slušně, jsou k tomu detaily? co je to za model, kde se dá sehnat a co umí?
  3. Joseamigo

    navigace move fun

    Je pravda, že integrovaná kamera může být fajn, ale v Move&Fun máš ještě i jízdní data, nějakej ten budíček k zobrazení, bluetooth konektivitu pro telefon a přehrávač hudby z karty. Kamera samotná se dá sehnat i hodně nenápadná. Já mám staré řešení s nějakou mivue 5xx, mám ji v autě už asi 4 nebo 5 let a ťukťuk, zatím vše ok. Mapy do MoveFun jsou Q2/2019, pokud se nepletu, ale hrozí tu riziko, že další update už nebude, případně to bude chtít nějaký hack či rošádu se soubory v přístroji. Zvaž co je pro tebe priorita a podle toho se rozhodni.
  4. Joseamigo

    CITIGOe iV

    A to ještě nevíme co se stane s cenou elektřiny (no, nevíme, levnější určitě nebude), až si ty elektromobily fakt začnou lidi kupovat, každej to bude chtít dobíjet (představte si ty stovky a tisíce dobíjecích míst na sídlištních parkovištích) a ČEZ to bude muset vybudovat, správně dimenzovat a najít zdroje elektřiny, které jedou i v noci... a kdo mu to zaplatí? :) Fakt se obávám o to, do jakého světa se za pár let probudím... Elektroauta jsou možná zajímavá cesta, ale podle mě slepá...
  5. Mě ukazuje palubák s odchylkou 0,2-0,3l Taky záleží na tankování, někdo jede do prvního vypnutí pistole, někdo tam pak ještě něco docvrkává, což udělá rozdíl možná tak v setinách, ale udělá (např 4,98 versus 5,02 apod.) Já jezdím 80% město, trasu 8km do práce - cesta se šesti semafory a asi 20 přechody. Těch 20% je mimo město na pěkné dlouhé rovné silnici, kde se dá předjíždět... Dálnici nejezdím. Ale i tak třeba poslední nádrž byla vyjetá se spotřebou 5,4/100km. Jinak třeba trasa Hlinsko - Pce s lehkou nohou jde i za 3,8. Ale si říkám, že nám za chvíli zakážou v autech i dejchat, tak si chci ještě užít ten zbytek automobilové svobody co máme. ;)
  6. a přitom by třeba stačilo udělat to tak, aby se ty žaluzie deaktivovaly jen když je na tažným něco připojený... nebo prostě když se motor zadýchá...taky to nechápu... a co je fakt mazec je ta nemožnost u některých modelů tažné dodatečně zapsat do TP... český člověk by si ho dodělal, ale jak to byrokrat nezapíše, je zle... takže berte auta s tažným, budou se líp prodávat jako ojetiny
  7. SM-tažné.pdf Mrkněte na tohle... (s lupou to přečtete )- tam o těch žaluziích a celkově o průšvihu s doděláváním tažnýho píšou... kolega v práci má jeden z prvních S3 a ve škoda servisu mu řekli cenu za dodělání origo tažného tak jak má být skoro 70000,-... u O3 cca 40000,- ... ale rovnou dodali to co už tu bylo zmíněno, pokud to nebudeš používat na karavan nebo pravidelné tahání podvalu nebo něčeho těžkého, tak se dá i s tím omezeným (původním) chlazením motoru jezdit (za předpokladu slušného stylu jízdy).
  8. ach jo, to je doba... samý dekadentní pí*ovinky, chromy, ledkový světýlka, otvírání mobilem... z auta dělaj výrobci jezdící tablety, aby současná generace "skloněných hlav" měla vůbec zájem si auto pořídit... nakonec to bude tak, že jen sedneme do auta, pomačkáme displeje a jede to samo... a radost z řízení bude v pr... já jsem starej konzervativec, a když vidím, kam ten vývoj aut spěje, začínám nenápadně pokukovat po jiných značkách... problém je, že tahle digitální rakovina se už rozšířila skoro všude... Superb se mi pořád líbí, ale kdyby byla možnost si ho "očesat" od výše uvedeného, tak by se mi líbil ještě víc... ale s tímhle názorem budu asi ve výrazné menšině :)
  9. díky za tip, seženu a zkusím to sundat sám, když jsou v ŠA takoví srabi :)
  10. No, originál polepy jsou pěkné, ale... už po 5-6 letech se na střeše objevily drobné prasklinky na fólii polepu. Dneska to už je po celé střeše rozpraskané, na kapotě vybledlé (auto není garážované a stojí na sídlišti) a nejlepší je, že jsem obvolal X servisů škody a hádejte - nikde to nechtěj opravit (rozuměj vyměnit za nové polepy). Všude se vymlouvaj stejně, nemáme s tím zkušenost, hrozí poškození laku střechy apod. Simply Clever výrobce na můj dotaz čím si to mám sundat odpověděl že si mám najít servis kde to udělaj, ale neřekl mi, že takový asi není... Na jednu stranu chápu, že to kvůli tomu rozpraskání budou sundávat dlouho a nevejdou se do normy, ale na druhou stranu takhle poslat zákazníka mezi půlky mi přišlo drsný. Oslovil jsem i reklamku v Pcích, ale tam zase nevěděli esisestim nebudou prdět XY hodin a sazba litr na hodinu :( Máte někdo v okolí ochotný servis, který by ty origo polepy dokázal vyměnit bez toho aby mě zase poslal někam? díky.
  11. No a dneska to na mě po dojetí do práce zařvalo že je ve všech 4 gumách špatnej tlak... vystoupím, koukám že gumy vypadají stejně jako v minulých dnech, změřím tlaky - cajk. Takže buď chyba v časoprostoru, nebo se ten systém sám od sebe připomněl, abych nezapomněl že ho tam mám... divná fíčura
  12. Mě to teda v provozu nechcípá, ale všiml jsem si, že za určitých atmosferických podmínek (asi to bude souviset s vlhkostí vzduchu) při pokusu se hned po nastartování rozjet s poněkud rychlejším puštění spojkového pedálu se motor trochu zakuckal a musel jsem znovu šlápnout na spojku a nechat ji lehce sklouznout abych neskákal jak koza. Pokud po startu motoru ještě zapnu pásy a do rozjezdu je tak prodleva od startu několik vteřin, tak už to nekucká. Asi jsem holt rychlejší než to auto :D . Pro šťouraly dodávám, že se rozhodně nerozjíždím jako čuně se studeným motorem vytočeným do ruda.
  13. tak se mi to začíná rýsovat po 1600km takto: cesty nad 50km běžně za 5,5l/100km, celková spotřeba od začátku 6,5l/100km. Z těch 1600km je těch cca 600km ve městě, zbytek mimo. Dálnici jezdím na tempomat 130-140km/h, po okreskách 90-100, město podle značek... Celkově pořád spokojenost... co vy?
  14. já mám tu "výhodu" že s 1.4TSI jsem nikdy nejel, takže pro mě je 1.5 OK. Kdybych poznal 1.4, možná bych mluvil jako ty ;)
  15. Náhodou na to jak ten motor museli kvůli bruselským euroblbům uškrtit a zprznit je to pořád dobrý... no ale zase já najedu tak 15-18tkm za rok, chápu, že když někdo najede víc a nechce/nemůže diesel, tak ho ta spotřeba asi bude trápit... já třeba dálnici využiju tak 3x za rok... a když vezu rodinu tak jedu klidně (malá se mi jednou vzadu poblila a to fakt už znova nechceš...) Pokud budu dlouhodobě mezi 6-7l/100km, budu spokojen. Zatím mám najeto jen 950km...
×
×
  • Create New...