Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim můj problém je že mi klima nevychladi auto. Kontrola klimi natlakovani dusikem. Žádnej únik, znova naplnění. Z vydechu jde vzduch kolem 5°c to same ukazuje i vyparnik. Na zkoušku dane nové čidlo teploty na výparníku original. Teď problém je že když je auto vyhráte na 40°C tal aby za půl hodiny spadla teplota jen k 35°c. Kdyz bylo venku kolem 25°C tak jsem z vydechu naměřil 3.1°C a na výparníku dle vagu 2.°C . Nepomaha ani když dam jen vnitřní okruh.

Vloženo

Točí jsou nové větráky a fungují obe rycchlosti. A dnes jsem spozoroval že když venku bylo 35°C tak jsem se na výdechách dostal na nějakych 9-7°C což se mi zdá hodně. Další poznatek je když stojím na místě na volnoběh tak teplota z vydechu stoupá klidně až na 12°C a když se rozjedu nebo zvyším otáčky tak zase klesá. je v háji kompresor že už nestíhá ?

Vloženo (editace)

Kompresor spíše ne. Vypadá to spíš na formální problém s chlazením.

Určitě zajeď na vapku a pořádně prostříkej přední chladič (kondenzátor).

Také se hodně stává, že jak jsou chladiče na klimu a fridex blízko sebe, mezi nimi se vytváří bordel, takové "blátíčko" a to abys dostal ven, musíš shodit nárazník, ev. i chladičovku, přední kondenzátor (chladič na klimu) odklonit a pořádně vyvapkovat-vyčisti oba chladiče. Mezi chladiči musí být čisto a žebrování by nemělo být narušené

Tady bude zakopaný pes.

Editováno: , autor: SUP1
Vloženo (editace)

Tak dnes vapkou vyčištěno. Mezi chladiči skoro nic nebylo jen 2x skvrna o 5x5cm. Zvenku taky ok. Tak uvidíme. Ale zaráží mě to že když stojím na místě tak teplota stoupá ale když se rozjedu tak začne hodne pomalu klesat k tem 8 až 7 jako by nestíhal na volnobeh chladit kompresor. No nejlepší bude to znovu naplnit asi a uvídím kolik tam zustalo či něco uteklo a pak to řešit dál

Editováno: , autor: Pavska
Vloženo

Po delším chodu klimatizace by jedna trubka měla být bílá jinovatkou. Kondenzát by kapat měl. Zajeď někam do servisu klimatizací, ať změří tlaky. Hned budeš vědět jestli funguje kompresor, případně expanzní ventil a jaké tlaky jsou na volnoběh a jaké v otáčkách.

Vloženo

No trubka jedna je mírně orošená žádný extrém, ten expanzní ventil teda expnzní člen nebo-li tryska tu vyměním preventivné stojí pár stovek než hned dávat new kopresor. Až to budou znova plnit tak to nechám změřit tlaky.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...