Přejít na obsah

rachtání/cvakání motoru za studena


DCSpeedy

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

zaclo mi neco cvakat pri lehce seslapnutem plynu. Je to vzdy za studena, po ujeti cca 20km to vicemene ustane a neni to temer slyset. Na volnobehu ani pri vetsi zatezi to slyset neni. Hadal bych, ze za tim budou vstriky ? Auto jede normalne, tahne krasne. Jeste jsem si vsiml, ze to udela podobny zvuk kdyz seslapnu na volnobeh mirne plyn a otacky pak padaji, tak tesne pred volnobehem to taky takhle zacvaka... Viz nahravky.

 

Octavia 2.0 TDi MR2013, CFHC

olej menim po 10 000km , vzdy Castrol Edge LL

najeto 149 000km

 

 

Diky za rady.

Auto.m4a

Cvakani.m4a

Editováno: , autor: jan.machalik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za vstřiky nic. V author servisu mi začali měnit díly jak když hážeš šipky do tmy. Mam to tu v jiném vlákně. Nakonec aby došlo ke smíru, tak mi vstřiky nechali nějaké použité, ale čisté zadarmo. Nech si udělat test vstřikovačů. Blbý je, že mě to ukazovalo na 1 špatný. Po tom, co ho vyměnili, tak vyskočil jinej a takhle postupně jim tam vyběhly 3 :-( Nevim jak u neautor servisech, ale mě řikali okolo 25tis za jeden :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nejčastější chyba měnit další vstřik hned po výměně co má špatné hodnoty a předtím neměl. Ono kdyby jsi měl trpělivost tak by se dost pravděpodobně po 1000 km adaptoval. To je běžný problém, že po výměně jednoho vstřiku se motor rozhádá a trvá delší dobu než si sedne a vydává hrozné zvuky, protože zmizí adaptace, ty vstřiky měly spolu něco naběháno a adaptovali se společně, když tam dáš nový nejetý tak to kopneš do zaschlého hovna s tekutým vnitřkem. Proto servisi často nutí zákazníka měnit všechny najednou, aby předešli těm to problémům...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahojte, aj ja pozorujem za studena trhanie motorom nie vždy a popri tom trhani aj taký cvakot od motora okolo 1800-2500 otáčok po zohriati to prestane ale až po dlhšej dobe dnes autom netrhalo ale len taký jemný cvakot auto mám 2 týždne tak zatiaľ to nemám moc odpozorované motor CFHC 4x4 230 000 tisíc Dieselgate soft 2,5 roka, interval výmeny oleja bol po 30 tisíc - firemne vozidlo. Pozoroval som to keď to auto dlhšie stálo, cvakalo to silnejšie keď som to kúpil a teraz tak jemnejšie, regenerácia sa mi spustila 3x čo som odpozoroval po cca po 220-300km raz aj po 160km spotreba real 5,8. Mal niekto obdobný problém ? Zajtra idem do jedného servisu na “korekciu vstrekov” tak uvidím či to pomôže. Po tom čo to auto mám tankujem v Rakúsku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve 230K km ? Vyměnit vstřik pokud ten cvakot způsobuje on, tak to spalování určitě zlepší. Jinak je to na nové vstřiky. Ve 230K km ti nemůžou vstřiky projít žádným testem i kdyby jsi do nich lil to nejlepší naftu s nejlepším aditivem a dával jim masáž na dobrou noc.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dnes som bol pre auto, mechanik povedal že to trhanie robí jeden vstrek že nedokonale spaľuje, pri meraní dávky mali 2 vstreky zvíšené hodnoty jeden 1,77 druhý 1,4 ďalšie mali pod 1. Povedal že tie 2 sú na výmenu, mám vymeniť teda oba alebo len ten 1 čo spôsobuje to trhanie ale ako zistime ktorý to robí ? Pri pohľade na vstreky tak ten 2 prepúšťa naftu bolo tam trochu ostatné suché.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...