jan.machalik Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 (editace) Ahoj, zaclo mi neco cvakat pri lehce seslapnutem plynu. Je to vzdy za studena, po ujeti cca 20km to vicemene ustane a neni to temer slyset. Na volnobehu ani pri vetsi zatezi to slyset neni. Hadal bych, ze za tim budou vstriky ? Auto jede normalne, tahne krasne. Jeste jsem si vsiml, ze to udela podobny zvuk kdyz seslapnu na volnobeh mirne plyn a otacky pak padaji, tak tesne pred volnobehem to taky takhle zacvaka... Viz nahravky. Octavia 2.0 TDi MR2013, CFHC olej menim po 10 000km , vzdy Castrol Edge LL najeto 149 000km Diky za rady. Auto.m4a Cvakani.m4a Editováno: 25. Červen 2019, autor: jan.machalik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DCSpeedy Vloženo 25. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Tohle mi dělalo 1:1 to samé. Skončilo to výměnou 3 vstřikovačů :-( Po dieselgate updatu se to hodně zhoršilo. Teď mam pocit, že mi to postupně začíná znovu. Pravděpodobně poslední vstřik :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.machalik Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Kolik si daval za vstriky a opravu ? Ja jsem na update nejel, mam jen chip od Motorpowera, ale tomu bych to neprisuzoval.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DCSpeedy Vloženo 25. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Za vstřiky nic. V author servisu mi začali měnit díly jak když hážeš šipky do tmy. Mam to tu v jiném vlákně. Nakonec aby došlo ke smíru, tak mi vstřiky nechali nějaké použité, ale čisté zadarmo. Nech si udělat test vstřikovačů. Blbý je, že mě to ukazovalo na 1 špatný. Po tom, co ho vyměnili, tak vyskočil jinej a takhle postupně jim tam vyběhly 3 :-( Nevim jak u neautor servisech, ale mě řikali okolo 25tis za jeden :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.machalik Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Koukam ted na skoda-dily.cz a cena je 6600Kč s DPH za 1ks repasu od Bosche. Necham je promerit a uvidim no :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DCSpeedy Vloženo 25. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 Určitě bych před tim nechal udělat jejich test. Měnit takhle drahý díly jen podle tipu je o hubu. Každej aspoň trochu obstojnej servis by to měl umět udělat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 To je nejčastější chyba měnit další vstřik hned po výměně co má špatné hodnoty a předtím neměl. Ono kdyby jsi měl trpělivost tak by se dost pravděpodobně po 1000 km adaptoval. To je běžný problém, že po výměně jednoho vstřiku se motor rozhádá a trvá delší dobu než si sedne a vydává hrozné zvuky, protože zmizí adaptace, ty vstřiky měly spolu něco naběháno a adaptovali se společně, když tam dáš nový nejetý tak to kopneš do zaschlého hovna s tekutým vnitřkem. Proto servisi často nutí zákazníka měnit všechny najednou, aby předešli těm to problémům... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_B Vloženo 1. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2019 Ahojte, aj ja pozorujem za studena trhanie motorom nie vždy a popri tom trhani aj taký cvakot od motora okolo 1800-2500 otáčok po zohriati to prestane ale až po dlhšej dobe dnes autom netrhalo ale len taký jemný cvakot auto mám 2 týždne tak zatiaľ to nemám moc odpozorované motor CFHC 4x4 230 000 tisíc Dieselgate soft 2,5 roka, interval výmeny oleja bol po 30 tisíc - firemne vozidlo. Pozoroval som to keď to auto dlhšie stálo, cvakalo to silnejšie keď som to kúpil a teraz tak jemnejšie, regenerácia sa mi spustila 3x čo som odpozoroval po cca po 220-300km raz aj po 160km spotreba real 5,8. Mal niekto obdobný problém ? Zajtra idem do jedného servisu na “korekciu vstrekov” tak uvidím či to pomôže. Po tom čo to auto mám tankujem v Rakúsku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 2. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2019 ve 230K km jsou regenerace mezi 200 a 300 km u CR gen.1 časté a poukazuje to špatné spalování. Nejspíš ti ty zvuky vydává vstřikovač, ale nevěš hlavu, je to lepší situace než kdyby ti cvakal ventil :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_B Vloženo 2. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2019 Ďakujem za odpoveď, už je v servise tak uvidím čo a ako, ak je zlé spaľovanie tak viem tomu nejako pomôcť ? Čistič vstrekov ? Aditívum ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 2. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2019 (editace) Ve 230K km ? Vyměnit vstřik pokud ten cvakot způsobuje on, tak to spalování určitě zlepší. Jinak je to na nové vstřiky. Ve 230K km ti nemůžou vstřiky projít žádným testem i kdyby jsi do nich lil to nejlepší naftu s nejlepším aditivem a dával jim masáž na dobrou noc. Editováno: 2. Prosinec 2019, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_B Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 No dnes som bol pre auto, mechanik povedal že to trhanie robí jeden vstrek že nedokonale spaľuje, pri meraní dávky mali 2 vstreky zvíšené hodnoty jeden 1,77 druhý 1,4 ďalšie mali pod 1. Povedal že tie 2 sú na výmenu, mám vymeniť teda oba alebo len ten 1 čo spôsobuje to trhanie ale ako zistime ktorý to robí ? Pri pohľade na vstreky tak ten 2 prepúšťa naftu bolo tam trochu ostatné suché. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 oba km na to mají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.