21let Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 (editace) Zdravím Vás,prosím o informaci. Mám scouta r.v. 2009. Dovezeno z Německa (do ledna servisováno v autorizovaném servise v Německu). V lednu autu odešlo turbo, v ČR jej prodejce vyměnit za repasované, které se mu neodbornou montáží rozsypalo, nechal jsem jej vyměnit za originál a ptám se. Od prvopočátku při nastartování vyletí z výfuku černý dým, když se jede autem a sešlápne se plyn, tak opět černý dým (oblak). Ve výfuku jsou saze. Mikrokamerou mi v servise kontrolovali, zda-li není odstraněn DPF a zjistilo se, že nikoli, ale póry jsou trošku zaneseny. Vyměnil jsem i váhu vzduchu, problém je stejný. Připadá mi, že auto má pomalejší nástup turba, jako by to bylo "přicpané" a pak se to rozjede. Jak bylo staré turbo rozsypané, vytekl snad i nějaký olej do výfukového potrubí - mělo být proplachováno a je to již asi 5.000km a kouřivost stále. Diagnostika nic nepíše. Dokážete mi prosím poradit jak dále postupovat? Zatím si s tím nikdo neví rady. Filtry a olej nový. Děkuji Editováno: 7. Září 2015, autor: 21let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21let Vloženo 10. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2015 Jen pro zajímavost přikládám soubory z VAG, což se týkají EGR ventilu. Nevím zda-li je to v pořádku, ale některé hodnoty jsou někdy i vyšší, že by opravdu EGR ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21let Vloženo 13. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2015 Tak jsem si udělal i diagnostiku EGR v CSV formátu, auto má za jízdy na cca. 2000 ot. přes 1000mg/str (recirkulace). Což dle popisků je asi docela hodně. Myslíte si, že je to vadným EGR? Dnes jsem ho měl vytažený, byl samozřejmě špinavý, takže ho tedy nikdo nečistil. Když jsem testoval jeho otevření/zavření, tak se otevírá pár milimetrů (dírka cca. pro zápalku), má se otevírat více? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Surmi Vloženo 13. Září 2015 Sdílet Vloženo 13. Září 2015 Jestli máš dpf a kouří ti to (saze) tak bude na 90% prasklý a tím pádem ti to pouští saze do výfuku..(výměna dpf) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21let Vloženo 14. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2015 Dívali jsme se na ten filtr mikrokamerou a byl celý, jen některé póry byly už zanesené, ŘJ mi nic neukazuje. Kdyby byl děravý, tak by to asi něco hlásilo, ne? Ty saze letí jen když třeba hodně vytočím motor nebo najednou rychle sešlápnu plyn za jízdy. Dělalo to i při přeřazování rychlosti. Včera jsem objednal nový EGR ventil, tak ho dneska vyměním a uvidíme. Nevím co jiného by to potom dělalo. Bojím se, že když vyměním FAP filtr, tak se rychle zanese díky tomu "kouření". Třeba to po výměně té váhy a EGR vyčistí a bude to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21let Vloženo 14. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2015 Dnes jsem ten EGR vyměnil, ale nepomohlo. Jinak jsem včera ten starý EGR vyčistil a dneska byl celý od sazí (nevím jestli je to normální). Udělal jsem pár screenů z VCDS, které jsou v příloze. Nevím jestli z toho jde něco vyčíst, ale zdá se mi, že za filtrem by neměla být tak vysoká teplota. Ale to jde vidět v příloze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21let Vloženo 17. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Září 2015 Tak mám další poznatek, při otáčkách cca. 3500-4000 auto kouří docela dost, při nižších nekouří vůbec, pokud tedy nemám otáčky kolem 1500-2000 kdy sešlápnu plyn, od turba (nové) slyším menší svištění větru cca. 5 vteřin, při těchto 5 vteřinách se z výfuku vyhrne černý dým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Září 2015 Sdílet Vloženo 17. Září 2015 a máš tam origoš soft? nemáš tam nějakej idiotskej čipovanej SW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21let Vloženo 17. Září 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Září 2015 Neměl bych mít, je to dovoz z Německa, servis vždy v autorizovaném servise Škoda v Německu. Ještě je varianta nějaké poškozené hadice u turba, která by teoreticky asi přisávala falešný vzduch. Ale zvláštní, že ty saze ve výfuku jsou i když je tam filtr pevných částic (není poškozený). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.