skdh Vloženo 5. Května Sdílet Vloženo 5. Května takze v mojom pripade je to asi normalne. Samozrejme cez vikend zvykneme niekam chodit, 150-200km v sobotu davame vacsinou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nejt Vloženo 28. Srpna Sdílet Vloženo 28. Srpna (editace) Zdravím, může mi někdo zkušenější jako laikovi vysvětlit, které údaje jsou pro mě důležité? Hmotnost sazí je 18.92g Limit zatížení k regeneraci pro stojící vozidlo je 40g = aby se spustila regenerace při stojícím vozidle je potřeba mít hmotnost sazí 40g? To stejné limit k zatížení regeneraci pohybující se vozidlo 22.80g, čili až to dosháne z 18.92g na těch 22g tak to začne vypalovat? A limit překročení plnění je k čemu? Moc díky... Editováno: 28. Srpna, autor: Nejt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrejviper Vloženo 28. Srpna Sdílet Vloženo 28. Srpna Ahoj. Ak sa filter naplní sadzami napríklad opakovane prerušovanými regeneráciami do 40 g je možné spustiť servisnú regeneráciu u stojaceho vozidla - diagnostikou. Pri normálnej jazde sa spustí regenerácia akonáhle dosiahne limit vypočítanej hmotnosti sadzí 22,80 g .Čiže áno v tvojom prípade ak dosiahne z tých 18,92 na 22,80 g spustí sa regenerácia. Limit prekročenia znamená, že nad ten limit už nie je možná ani servisná regenerácia a filter je potrebné vymeniť / vyčistiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nejt Vloženo 28. Srpna Sdílet Vloženo 28. Srpna (editace) Rozumím, díky za stručnou odpověď. VCDS mám, mám i možnost si tu regeneraci i provést na místě, doporučoval by jsi to tedy udělat než čekat až vyjedu na delší cestu? Je to horší pro to auto když se regenerace provede na místě než za jízdy? Konkrétně 2017 2.0 140kW Děkuju Editováno: 28. Srpna, autor: Nejt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrejviper Vloženo 28. Srpna Sdílet Vloženo 28. Srpna Pokiaľ sa filter nemôže prirodzene regenerovať rozsvieti sa hláška filtr částic: palubní kniha, v tomto prípade stačí dlhšia jazda ustálenou rýchlosťou nad 60 km/h a otáčky nad 2000 , podľa návodu na obsluhu, ak by sa táto hláška ignorovala, rozsvieti sa k tejto hláške ešte kontrolka motora a potom je vhodné urobiť servisnú regeneráciu na mieste cez diagnostiku. Nevidím zmysel ju robiť ak všetko funguje ako má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nejt Vloženo 28. Srpna Sdílet Vloženo 28. Srpna Vozidlo s DPF mám poprvé tak sem myslel, že tomu takto preventivně pomůžu. Nechám to tedy a pak se budu řídit podle toho co jsi napsal. Ještě jednou díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.