Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

takze v mojom pripade je to asi normalne. Samozrejme cez vikend zvykneme niekam chodit, 150-200km v sobotu davame vacsinou

  • 3 měsíce později...

Zdravím,
může mi někdo zkušenější jako laikovi vysvětlit, které údaje jsou pro mě důležité? 
Hmotnost sazí je 18.92g
Limit zatížení k regeneraci pro stojící vozidlo je 40g = aby se spustila regenerace při stojícím vozidle je potřeba mít hmotnost sazí 40g?
To stejné limit k zatížení regeneraci pohybující se vozidlo 22.80g, čili až to dosháne z 18.92g na těch 22g tak to začne vypalovat?
A limit překročení plnění je k čemu?
Moc díky...

6281d990-c1cd-420c-90f0-a0ad790e2648.jpg

Upraveno od Nejt

Ahoj. Ak sa filter naplní sadzami napríklad opakovane prerušovanými regeneráciami do 40 g je možné spustiť servisnú regeneráciu u stojaceho vozidla - diagnostikou. Pri normálnej jazde sa spustí regenerácia akonáhle dosiahne limit vypočítanej hmotnosti sadzí 22,80 g .Čiže áno v tvojom prípade ak dosiahne z tých 18,92 na 22,80 g spustí sa regenerácia. Limit prekročenia znamená, že nad ten limit už nie je možná ani servisná regenerácia a filter je potrebné vymeniť / vyčistiť.

Rozumím, díky za stručnou odpověď.

VCDS mám, mám i možnost si tu regeneraci i provést na místě, doporučoval by jsi to tedy udělat než čekat až vyjedu na delší cestu?

Je to horší pro to auto když se regenerace provede na místě než za jízdy?

Konkrétně 2017 2.0 140kW

Děkuju

Upraveno od Nejt

Pokiaľ sa filter nemôže prirodzene regenerovať rozsvieti sa hláška filtr částic: palubní kniha, v tomto prípade stačí dlhšia jazda ustálenou rýchlosťou nad 60 km/h a otáčky nad 2000 , podľa návodu na obsluhu, ak by sa táto hláška ignorovala, rozsvieti sa k tejto hláške ešte kontrolka motora a potom je vhodné urobiť servisnú regeneráciu na mieste cez diagnostiku. Nevidím zmysel ju robiť ak všetko funguje ako má.

Vozidlo s DPF mám poprvé tak sem myslel, že tomu takto preventivně pomůžu. Nechám to tedy a pak se budu řídit podle toho co jsi napsal.

Ještě jednou díky.

  • 8 měsíců později...

Tak s odstupom casu mam regeneraciu kazdych 220-250km.

 

Prosim vie mi niekto napisat priblizny stav dpf podla screenu? Sfotene tesne po dokonceni regeneracie

 

 

Screenshot_20250504_103607_VAGDPF.thumb.jpg.4224b60b74e8d3a3d3c191174a90ee2b.jpg

Upraveno od skdh

Oil Ash Residue je 60%

 

- jedna z nejdůležitějších hodnot.. Je to váha nespálitelného olejíčku, který se postupně v DPF hromadí a dosáhne-li své maximální hodnoty (80g), DPF se musí buď mechanicky vyčistit, nebo vyměnit za nové .
Předpokládá se, že DPF filtr dosáhne této kritické hodnoty někde kolem 340 tisíc km, pokud je auto provozováno tak, jak má. 

Hodnota zaplnění v tvých 153 tis. km je lehce nadprůměrná. V případě našeho CRLB/manual je 40% při 140tis. km.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.