Květen 5, 20241 r takze v mojom pripade je to asi normalne. Samozrejme cez vikend zvykneme niekam chodit, 150-200km v sobotu davame vacsinou
Srpen 28, 20241 r Zdravím, může mi někdo zkušenější jako laikovi vysvětlit, které údaje jsou pro mě důležité? Hmotnost sazí je 18.92g Limit zatížení k regeneraci pro stojící vozidlo je 40g = aby se spustila regenerace při stojícím vozidle je potřeba mít hmotnost sazí 40g? To stejné limit k zatížení regeneraci pohybující se vozidlo 22.80g, čili až to dosháne z 18.92g na těch 22g tak to začne vypalovat? A limit překročení plnění je k čemu? Moc díky... Upraveno Srpen 28, 20241 r od Nejt
Srpen 28, 20241 r Ahoj. Ak sa filter naplní sadzami napríklad opakovane prerušovanými regeneráciami do 40 g je možné spustiť servisnú regeneráciu u stojaceho vozidla - diagnostikou. Pri normálnej jazde sa spustí regenerácia akonáhle dosiahne limit vypočítanej hmotnosti sadzí 22,80 g .Čiže áno v tvojom prípade ak dosiahne z tých 18,92 na 22,80 g spustí sa regenerácia. Limit prekročenia znamená, že nad ten limit už nie je možná ani servisná regenerácia a filter je potrebné vymeniť / vyčistiť.
Srpen 28, 20241 r Rozumím, díky za stručnou odpověď. VCDS mám, mám i možnost si tu regeneraci i provést na místě, doporučoval by jsi to tedy udělat než čekat až vyjedu na delší cestu? Je to horší pro to auto když se regenerace provede na místě než za jízdy? Konkrétně 2017 2.0 140kW Děkuju Upraveno Srpen 28, 20241 r od Nejt
Srpen 28, 20241 r Pokiaľ sa filter nemôže prirodzene regenerovať rozsvieti sa hláška filtr částic: palubní kniha, v tomto prípade stačí dlhšia jazda ustálenou rýchlosťou nad 60 km/h a otáčky nad 2000 , podľa návodu na obsluhu, ak by sa táto hláška ignorovala, rozsvieti sa k tejto hláške ešte kontrolka motora a potom je vhodné urobiť servisnú regeneráciu na mieste cez diagnostiku. Nevidím zmysel ju robiť ak všetko funguje ako má.
Srpen 28, 20241 r Vozidlo s DPF mám poprvé tak sem myslel, že tomu takto preventivně pomůžu. Nechám to tedy a pak se budu řídit podle toho co jsi napsal. Ještě jednou díky.
Květen 4Kvě 4 Tak s odstupom casu mam regeneraciu kazdych 220-250km. Prosim vie mi niekto napisat priblizny stav dpf podla screenu? Sfotene tesne po dokonceni regeneracie Upraveno Květen 4Kvě 4 od skdh
Květen 6Kvě 6 Oil Ash Residue je 60% - jedna z nejdůležitějších hodnot.. Je to váha nespálitelného olejíčku, který se postupně v DPF hromadí a dosáhne-li své maximální hodnoty (80g), DPF se musí buď mechanicky vyčistit, nebo vyměnit za nové . Předpokládá se, že DPF filtr dosáhne této kritické hodnoty někde kolem 340 tisíc km, pokud je auto provozováno tak, jak má. Hodnota zaplnění v tvých 153 tis. km je lehce nadprůměrná. V případě našeho CRLB/manual je 40% při 140tis. km.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.