ja-pce Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 Zdravím, rozsvítila se mi kontrolka ASR. Měnil jsem i svíčky. Byly dva kabely obnažený u stěračů na svazku který vede k jednotce vedle stěračů - k té větší. Tady je výpis chyb: 16486 - meric hmotnosti vzduchu (G70): signal prilis maly P0102 - 35-00 - -17523 - rada valcu 1 - sonda 1: obvod vyhrivani: zkrat na kostru P1115 - 35-00 - -17843 - rele cerpadla sekundarniho vzduchu (J299): zkrat na kostru P1435 - 35-00 - -17833 - odvzdusnovaci ventil nadrze (N80): zkrat na kostru P1425 - 35-00 - -17525 - rada valcu 1 - sonda 2: obvod vyhrivani: zkrat na kostru P1117 - 35-00 - -16524 - rada valcu 1 - sonda 2: zadna aktivita P0140 - 35-10 - - - SporadickáReadiness: 1010 1101 a výpis z jednotky ABS: Addresa 03: ABS brzdy Labely:Objednací číslo řídící jednoky: Systém a/nebo verze: Kódování: Číslo dílny: VCID: 55A5856785911 Fault Found:01314 - ridici jednotka motoru 013 - prosim; prectete pamet chyb - Sporadická V čem by mohl spočívat problém ? Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ja-pce Vloženo 17. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 17. Říjen 2015 Nikdo nic ? :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 18. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2015 Zkontroluj všechny pojistky,otestuj snimac teploty chladicí kapaliny,je na termodtatu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ja-pce Vloženo 19. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2015 Otestovat?... změřit odpor? kolik by mělo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ja-pce Vloženo 24. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2015 Dostal jsem se opět ke zkoumání proč svítí asr-ko ... prostřední pojistka u baterky ukazuje na multimetru 10,4 V, zbylé dvě přes 12V.... Co by to mohlo odebírat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert77 Vloženo 25. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2015 zkusil bych očistit kontakty,možná jsou zoxidovaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ja-pce Vloženo 22. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2016 Kontakty očištěny, prostříklý kontaktolem ... toto je ok... ale problém se svítící kontrolkou motoru a ASR přetrvává... Při vyzkoušení akčích členů nefunguje čerpadlo sekundárního vzduchu ... relé č. 100 vyměněno (tedy za relé č 18 - prý je stené)... nepomohlo Aktuální chyby: 5 závad nalezeno.16486 - meric hmotnosti vzduchu (G70): signal prilis maly P0102 - 35-00 - -17523 - rada valcu 1 - sonda 1: obvod vyhrivani: zkrat na kostru P1115 - 35-00 - -17843 - rele cerpadla sekundarniho vzduchu (J299): zkrat na kostru P1435 - 35-00 - -17525 - rada valcu 1 - sonda 2: obvod vyhrivani: zkrat na kostru P1117 - 35-00 - -17833 - odvzdusnovaci ventil nadrze (N80): zkrat na kostru P1425 - 35-00 - -Readiness: 1110 1101 Kde by mohla být dál chyba ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 To číslo teploty si vymenil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ja-pce Vloženo 28. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Ne nevyměnil... nechá se proměřit? je to čidlo na termostatu nebo kde ho hledat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ja-pce Vloženo 28. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Pro doplnění -> teplota dle budíků 90 °C a podle vagu 75 °C -> postupně tedy pak roste. Potom dle bloku hodnot ve sk. 132 - u voltů by měla být hodnota kolem 5V ... Addresa 01: Motor (06A 906 033 BG)16:18:22 Skupina 132: charakteristika chlazeni teplota clazeni 81.0*C Teplota rozdil 0.00 V topeni napajeni potenciometr 000000 chlazeni stav Je tedy problém v čidlu a zároveň elektronickém termosatu..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ja-pce Vloženo 1. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 (editace) Vyřešno Editováno: 1. Únor 2016, autor: ja-pce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Únor 2016 Sdílet Vloženo 1. Únor 2016 To jsme rádi, že se ti to povedlo vyřešit, ale nechceš se podělit s ostatními o řešení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ja-pce Vloženo 2. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2016 Asi blbá schoda náhody nebo nehody Ač jsem několikrát kontroloval pojistky, ať u baterky nebo v pojistkovém boxu a vše se zdálo být OK. Nebylo tomu tak. Znovu jsem šel zkontrolovat důležitou pojistku č. 43, která se jevila v pořádku. Nedalo mi to a tak jsem s ní zaklepal - a ejhle propojení se sesunulo k jedné straně. Proběhla výměna, zkuška akčních členů - čerpadlo sekundárního vzduchu, běží ... vymazaní chyb ... nastartování ... ..... s huráááááááááá NIC na palubce nestvítí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kijos Vloženo 7. leden 2023 Sdílet Vloženo 7. leden 2023 Teď jsem řešil stejný problém se svítícím ASR. Za studena se projevovalo nepatrně delším startem a nic nesvítilo. Po zahřátí se z ničeho nic objevilo škubnutí rozsvítilo se ASR snížil se rapidně výkon. Za tepla nešlo motor nastartovat popř s přidáním plynu. Závada byla vadné čidlo na klice. Oprava za 500,-kc za nové od Hella. Děkuji všem na fóru co sdílejí závady a jejich opravy díky nim jsem opravil svépomocí a nemusel cekat na termín v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.