DwDckQo Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 (editace) Ahojte, mám Octaviu 1, 1.9SDI, roč.2000 a zhruba 178 000KM ... Zohriaty motor: Pri štartovaní resp. po otočení kľúčika do poslednej polohy pred štartom mi kontrólka žhavenia svieti dobrých 5 až 10 sekúnd. Hneď pri štartovaní mi otáčky vybehnú na 1500 a a znova sa vrátia na 900. ALE, po chvíli začnú kolísať pri 1000-1100 na voľnobehu. Po niekoľkých minútach sa vrátia do normálnu. Ďalej som si všimol, že mi auto stráca rapídne výkon a je jedno či je motor studený,teplý.... V prípade keď mám zohriaty motor a dlho žhaví, zakolíšu otáčku... zdá sa mi (teda nie zdá ale určite ), že auto ide úplne lepšie (ALEBO NAOPAK, ŽE ZASE NIČ NEJDE). Postrehol som to hlavne vtedy keď mám pred sebou nejaký kopec a musím trošku viac pridať... Auto držím zhruba pri cca 2000 otáčkach a plyn držím na tej istej úrovni keď zrazu začne SDI-čko naberať výkon a musím iba ubrať plyn ... Proste niekedy musím "náš" kopec vychádzať na 3 , inokedy 4 štvrť plynu auto ide užasne normálne si pýta 5 V servise mi vyčistili vzduch mal som ho dosť zasratý samozrejme, že som im povedal o tomto probléme a povedali mi, že to môže byť čerpadlo... Môže práve spomínané čerpadlo robiť takúto neplechu? alebo je na chybe niečo úplne iné ? Ďakujem za všetky rady P.S Pri studenom štarte sa auto správa vždy normálne... pekne sa nažhaví a brmmm Editováno: 18. Listopad 2015, autor: DwDckQo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišo. T Vloženo 25. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2017 (editace) Dobry den ked prekrocim rychlost 120km stratí vykon prepne sa do núdzového rezimu potom vypnem motor a znova nastartujem uz taha ale nemozem prekročiť 120km Editováno: 25. Prosinec 2017, autor: Mišo. T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DwDckQo Vloženo 12. Září 2019 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2019 (editace) AK by niekoho zaujímala oprava. Tak dlhé žhavenie a kolísanie otáčok bolo spôsobené zlým čidlom (senzorom) teploty chladiacej kvapaliny. Strata výkonu bola spôsobená prerušenou kabelážou k snímaču teploty čo je na Airboxe. Trápil som sa s tým dlhé mesiace, no nakoniec som prišiel na chyby :D Dúfam, že to niekomu pomôže :) Editováno: 12. Září 2019, autor: DwDckQo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.