Publikováno Prosinec 7, 20159 r Ahoj, Tak mám další dotaz :-( Již jsem z toho nešťastný... Dával jsem si celolak (ne v aut. ser., ale od jednoho vyhlášeného lakýrníka)) a vše bylo v pořádku. Jen poslední (poslední týden) dobou se mě objevují fleky. Nejsou to mráčky a ani podobné věci/chyby lakováním. Fleky se objevují pouze pod kapkou vody (jsou světlejší o proti standardní stříbrné) Pokud se to zahřeje (auto se dávalo do pece), tak vše zmizelo na dva dny. Ráno auto bylo OK a večer, když jsem odjížděl z práce tak už to bylo KO :-( Parkuji sice venku, ale neparkuji pod stromem. Barvu jsem zvolil stříbrnou. Nenapadá někoho co by to mohlo být? Co mě říkal lakýrník tak to v životě neviděl a ještě málem dostal infarkt když to viděl :-(
Prosinec 8, 20159 r já to nechápu - jakože na auto kápne voda, uschne a po ní zůstane flek? Pokud tedy lehce zaprší, tak je auto celé kropenaté? A když se auto zahřeje, tak fleky zmizí, ale po čase se zase na tom samém místě objeví?
Prosinec 8, 20159 r Autor Ahoj, Nn právě že tak to není. Na auto například kápnu kapku a jako-by pod lakem změní barva odstín. Po dešti je to jako stříbrný dalmatin s bílýma fleky (jak píšeš, tak je celé kropenaté a nejde to rozbrousit, pomáhá pouze teplo). Pokud je to voda od klasického provozu, tak pod lakem se udělá taky flek světlejší, než je klasická barva, ale s tím že je již jemně dohněda (opravdu decentně a člověk na to musí koukat opravdu z blízka). Pokud se auto zahřeje, nafouká fénem, nebo dá do pece, tak skvrna zmizí. Po té se již flek neobjeví a ani když auto zchladne (tedy za předpokladu, že kapka vody nebude na stejném místě). Ještě musím podotknou, že na autě musí být opravdu kapka vody a ne obyčejná vlhkost. Pokud je auto jenom orosené od vody, tak se nic neděje. Omlouvám se, blbě se to popisuje, ale snad jsem to popsal dobře.
Prosinec 9, 20159 r pod lakem myslíš pod tím bezbarvým? A není to tak, že ta voda pronikne pod něj (do něj) a dokud ji nevysušíš, tak to dělá flek? Prostě že ten povrch je porezní a nasákavý? Asi by se to zlepšilo nějakým navoskováním, ale to není trvalé řešení. Podle mě bude nějaká chyba právě v laku. Zkusil bych to ukázat nějakému lakýrníkovi, ale ne tomu, co to dělal.
Prosinec 9, 20159 r Autor Ahoj, Přesně jak píšeš. Je to pod bezbarvým lakem. Podle toho jak to vypadá, tak jsi to trefil přesně. Povrch se chová jako porézní a ne jako ochranná vrstva barvy. Po vysušení (zahřátí) flek zmizí a dokud není vyschlé, tak tam zůstane :-( Včera mě dával na přední kapotu a zadní dveře něco ochranného s nanotechnologií, ale tam se obávám, že to je pouze dočasné řešení. Chtěl bych se zeptat, jaké jsou další možné řešení a zda Tě nenapadá jak se toto mohlo stát?
Prosinec 10, 20159 r Autor Tak auto se nakonec bude lakovat znovu :-) Děkuji všem za reakce a měl bych ještě jeden dotaz čistě ze zvědavosti. Napadá někoho jak se toto mohlo stát? Ještě jeden postřeh. Jak mě na přední kapotu a zadní (5. dveře) dával něco ochranného s nano. Tak i přes tuto "ochranu" to udělalo. Upraveno Prosinec 10, 20159 r od Crazcz
Prosinec 11, 20159 r Nevím, čím to bylo lakované, takže jen tipuju - buď špatně zvolený vrchní lak, a nebo podklad pod ním nebyl dostatečně vyzrálý. V každém případě by bylo dobré vědět, čím to je, a ta příčina by se měla bezbytku z auta odstranit.
Říjen 24, 20168 r Jak to dopadlo? Většinou to je špatný postup lakýrníka, když na metalickou barvu pozdě nanese krycí lak a ten se dokonale nespojí svrstvou pod ním. Za čas se to loupe neskutečným způsobem. Oprava je obroušení až na podklad, což je slušná pálka. A co reklamace u lakýrníka?
Říjen 25, 20168 r před 20 hodinami, foxdivemaster napsal: odbornik jak prase prosim vas nepiste nesmysly kdyz o tom nic nevite Když tak všechno znáte, v NASA hledají odborníka na mimozemské civilizace.... Možná. Mě lakýrník dělal celolak s kupodivu se loupal, protože nanesl krycí lak pozdě. Zázrak to nebyl. A protože jsem u toho byl, tak tvrdím, že to tak je.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.