Přejít na obsah

Vibrace auta z pravého předního kola


Robin84

Doporučené příspěvky

Zdravím vás všechny,

 

Mám Octavia 2 po faceliftu 2012, cc172km najeto, 2.0tdi comonrail ve spor výbavě,

můj problém spočívá v tom že mi auto vibruje při jakékoliv jíždě a to od předního pravého kola jak kdyby bylo nakopnuté na disku a to dost. po pravdě na rychlosti nazáleží. Auto se chová nestandartně nejstě na silnici čili trochu plavě a při nájezdu doprava je to velmi nepříjemné a nejsté jako kdyby byly vůle na silenblokách tlumičích a popřípadě i na nápravě. :kol-44:

další věc je ta že mi auto táhne dost hustě doprava a neustále musím natáčet volant do contra no prostě super požitek z jízdy po pravdě je to jak za trest.

tento týden mi k tomu všemu zatuhli brzdy a trosku to podrapalo kotouče. nové kotouče jsem vzal na kalibraci a vyčistění takže zpět do stavu ok. brzdy jsme rozebrali a dali do kupy takže brzy jsou ok. jen mi přijde že auto mi stale přibzduje jak kdyby byl problém v elektronice ale po kontrole od známého který se v tom vrtal a kontroloval všechni čidla je vše v pořádku jakmi neštastnou náhodou odpálil erbek v sedadle řidiče když hnus se sedačkou, takže to je i jedíná kontrolka která hlásí závadu ale nechám si udělat nově odpor a bude vyřeseno než kopuvat novou jednotku za cca5-6tis. když to schrnu tak diagnostika nic neukazuje po mechinické stránce také vše ok tak babo rad.

 

Auto uz melo nekolik automechaniků a ta vibrace je tam a abych to dobře popsal tak se to ozývá od konce pravého kola a částečně tak i u diferenciálu od středoveho panelu u nohou ale z prav. předního kola velmi.

Vyměnil jsem komplet tlumiče s ložiskami, ložiska na pravé straně, ložiska leva strana jsou puvodní ale ok, silinbloky nové, nova zadní náprava komplet taktéž tlumiče a hned po komletaci udělanej laserem odklon a geo, vyvážení kol, ˇ(sada letnich na 17 origo disky,17 dunlop max pneu nové, sada zimnich na  16 origo diskach a taktež dunlop wintersport 5), výměna rozvodů v 152tis km, převodovka se jeví ok nedělá rány a řadí super, pro jistotu jsem vyměnil oej v převodovce tak to běhá ještě ladněji, těhlice také ok, měnil jsem 5x pravou poloosu za nové a na jedné tépuvodni origo jsem vymenil oba klouby, 2x poloosa z druho výroby dělala to že mi při akceleraci 1500 - 2200ot začalo od pravé strany hučet kolo jak kdybych jel po vyfrézovanym asfaltu ( hukot vám povim) takže to dopadlo tak že jsem objednal origo novou poloosu za 16000,- a origo ložisko a hukot je pryč ale vybrace nikoliv, čepy také v ok stavu. jediné čeho si ještě všímam je občasné loupnutí na pravé starně nelze specifikovat kdy a jak, dělá to někdy tak a někdy onak.

 

příští týden jestě zkounku rucku neboli doštelováni a zadní brzdící písty a jede znova na počítač k profíkovi aby projel totálně celkou elektroniku

 

mam blby pocit ze to bude bud to abs řídící jednotka kde přibrzduje pravy kolo a delato ty vibrace a popripade to ma takovy vliv i na poloosu že vni loupne a když ne tak by to mohl být setrák na spojce ale to maká tak se mi do převodovky nechce zatím hrabat.

a popřpadě jak jsem se docětl tak by to moh být i uchycení motoru a tak vibrace se přenáší na tu delší pooosu.

 

Dejte mi prosím tolik koliv rad jen můžete, protože tahle pakárna je ubíjejíci a dost drahá a problém s vibraci kola a auta samotného stále přetrvává

 

Předem moc děkuji

Robin :kol-47:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

loupnutí při rozjezdu je bolest hřídlele poloosy v náboji kola, není tam dost vymezovacího maziva, a vzniká vůle.

Kontroloval ti někdo tyčky řízení? Ale píšeš, že jsi dělal geo, po ní stáčení nezmizelo? Nesundaval někdo volant?

Jinak s airbagem... proč kupovat sedačku? Vždyť se dá airbag vyměnit v sedačce, jen se musí rozčalounit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsem to blbě napsal s tou sedačkou, není třeba kupovat novou sedačku nebo airbag ale je to jen chyba odporu té jednotky což je bohužel dost bežná závada, jediné je potřeba vyndat tu jednotku z pod sedačky a dat to dobremu elektrikari aby opravil odpor. za par kacek vyreseno, ale to je tak jediné co se zdarilo.

tahnuti doprava je stále stejné i po těch všech opravách a vibrace je tam od pravěho kola a i  z pod nohama ze středu

po Geo to stále tahné doprava, je to divný ale je to tak.

tyčky řizení jsou ok, 

kolo loupe spíš když prějedu nerovnost nebo se auto zhoupne, nebo svižně najedu do zatáčky nikdy při plným záběru nebo rozjezdu.

poloosa je nová origoš a ta se zdá být dobrá ale zdá se jak kdyby to dělala zrovna ta poloosa.

 

to je trápení to najít co tohle způsobuje. :kol-32: 

 

ještě mě napadlo jestli to nemůže být setrvačník kterej by tahle přenášel tu vibraci do diferaku a poloos nebo mam pakarnu s elektronikou ktera se hada a dela to takovy svejky.

 

po pravdě mi zbylo vyměnit jen brzdové hadicky a cepy a moznosti vymen jsou u konce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...