marek0183 Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Ahojte, mam O1, 1.6 75k, BFQ motor s LPG od cca 85.000 teraz to ma 150.000. Zralo to trocha viac oleja, tak som skusil dat spravit gufera na ventiloch. Popri tom menili sviecky a dal som preventivne vycistit skrtiacu klapku. Vysledok tohto servisu bol, ze to ma hrozny volnobeh, nizke otacky, ovela-ovela horsie vibracie, klasicke priznaky ako s poskodenou klapkou. Vag mi tam dava chybu - sporadicky chuda zmes a pri volnobehu to musi pridavat 26% paliva. Predtym ako zainvestujem do novej klapky, si chcem byt isty, ze to nemoze byt nieco ine, najma falosny vzduch. Ked sa tam robili spomenute ukony, kde vsade to moze chytat falosny vzduch? Rozobral/skontroloval som sanie po klapku, tam je vsetko ok. Pri vymene sviecok asi daval cast sania prec zpredu, mohol to zlozit zle a tam to chyta? Alebo niekde po vymene tych gufer? Co by som mohol skontrolovat a ako? Moja predstava je, ze aj keby bola zla klapka, ale nie je tam falosny vzduch, tak vsetok vzduch je zmerany na vahe vzduchu a nemoze teda vznikat chuda zmes? Alebo sa mylim? Ma otvorenie klapky vplyv na bohatost zmesy? Dik, M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 (editace) Ano,netěsné sani,zkontroluj to ne od filtru ke klapce,ale od klapky k motoru,tam hlavně,zjistíš to prostriknutim spreje,ja použil čistič brzd,ale bacha asi hoří Editováno: 27. leden 2016, autor: milosk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.